Zastita od sunca

05:09





Jeste da ovo leto ne lici na leto, i jeste da nema puno stepeni, ali ipak ko se izlaze suncu preko dana mora da se zastiti.


Nivea Moisturising Sun Lotion 30 high najcesce koristim pre nego sto pocrnim, i najvise ga koristim za lice. Ima divan, tipican miris Nivea mleka za suncanje.  200 ml, oko 1000din. Nemam ni jednu ruznu rec za njega i svakako ga preporucujem.



Niva Protect and Bronze tek treba da isprobam, i tad cu detaljnije da pisem o njemu, ali za sada mogu samo da kazem da i on ima taj tipican, divan miris i da lepo neguje kozu. 200 ml, isto oko 900-1000 din.


Sun Dance mleko za suncanje ima divan miris, zastitni faktor je 6 pa ga koristim svakodnevno.
Jako je jeftin bio oko 180 din. i isplati se u svakom slucaju, lepo neguje kozu i lepo se porcrni sa njim, bez crvenila.


Carroten sprej mi se pokazao kao odlicna zastita,ne crvenim, ali sa njim ne mogu ni da pocrnim . Univerzalni je pa se moze koristiti kao i zastita kose, pa ga najvise korstim kao takav. Oko 500-600 din SPF 24, 180ml.


Hawaiian cocktail divnooo mirise, na ruzmarin i etericna ulja. Lepo se pocrni sa njim i lepo neguje kozu. Ima vise vrsta ovaj je SPF 16, ostale nisam probala. I bocica mi je bas lepa. I dugo traje. 200 ml, oko 500-600 din.


Da li ste probale neki od ovih proizvoda? Sta vi koristite za zastitu od sunca? :)

You Might Also Like

6 коментара

  1. Sa Nivea proizvodima nema greske :) Jos od malena koristim njihove preparate za suncanje i zadovoljna sam :) Za lice vec duze vreme koristim Eucerin Sun Fluid SPF 30 i svima ga toplo preporucujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. :) I ja isto, i nekako taj miris me uvek vrati u detinjstvo. :)
      Citala sam dosta o njemu, volela bih da ga probam. :)

      Избриши
  2. Skoro sve sam koristila Nivea, Carroten, ovaj Top Ten me bas zanima, moram ga pogledati malo bolje!

    ОдговориИзбриши
  3. Top ten obožavam, sve što sam koristila pokazalo se kao odlično!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels