Nega kose

04:40



Kao i svima, zdrava kosa mi je jako bitna. Imam tanke vlasi, ali ne tako tanku kosu, dugu, ravnu, koja se brzo masti i nije farbana.
Probala sam brdo sampona. Neki su mi dodatno mastili kosu, neki isusivali sve dok nisam pronasla savrsen sampon za masnu kosu! U pitanju je Orzene Beer. Sampon na bazi piva odnosno hmelja, esencijalnih ulja i aminokiselina. Stvarnooo pomaze! Ne znam sta bih bez njega. Koristim ga vec godinama, sa tim da na svakih par meseci koristim i neki drugi sampon, cisto da ga se kosa ne zastiti, i za to vreme jedva cekam da mu se vratim. Preporucila sam ga mnogim drugaricama, i sve su jako zadovoljne. Miris nije neki, ali nije ni ruzan, a ni ne oseti dugo na kosi.
250 ml, oko 180-200 din. I od 400ml oko 250-300 din. Ne znaci da je nesto sto je skuplje i bolje, u to me uverio ovaj sampon! :)



Omiljeni regenerator je Diplona Professional koji je stvarno divan. Miris je divan, regenerator je srednje gust, bele boje. Ima pumpicu sto olaksava koriscenje. Za moju dugu kosu potreban je 1-2 pritiska. Zagladjuje kosu, neguje je, olaksava rascesljavanje. Ima vise vrsta, za farbanu, ostecenu i suvu kosu cini mi se. 600 ml, cena se krece od 250 din.na snizenju do 550 din. Jako dugo traje.


O Pantene Moisture Renewal regeneratoru ne bih duzila, jer i nisam bas odusevljena sa njim. U sustini stoji mi dok ne potrosim ovaj gore pomenuti. Ima bas lep, tipican Pantene miris, kosa se lakse rascesljava i lepse mrisi, ali to je u sustini to. Trebalo bi da obnavlja suvu kosu zbog nekih svojih ulja, ali nista preterano, ili ja to ne primecujem, mozda sam previse ocekivala, ne znam. 200ml, a cena je oko 300 din. nisam sigurna.

Gliss maska za kosu Total repair je super proizvod. Sluzi za suvu i ostecenu kosu. Ima lep miris, koristi se 2-3 puta nedeljno po samo 1min. :) Sto je prava stvar za nas nestrpljive. Maska je gusta, kosa je sjajnija, negovanija, zagladjenija i lakse se rascesljava. U sustini ja sam zadovoljna. Probala sam dosta njihovih maski i mislim da mi je ovo njihova najbolja. Oko 450 din. 200ml. Na snizenju oko 280 din.

Gliss sprej za kosu-Ultimate oil elixir sa negujucim uljima i keratinskim kompleksom. Za lakse rascesljavanje kose i dodatnu negu. Slazem se sa tim. Miris je lep, takodje najbolji od njihovih sprejeva koje sam do sada probala. Oko 350 din. 200ml.

O Balea serumu i Balea spreju sam vec pricala ovde: http://make-up-liciouss.blogspot.com/2013/07/balea-favoriti.html :)

Nivea Diamond Gloss kad sam kupila mi se nije svideo, ali sam sa vremenom naucila kako se koristi. Nikako se ne sme spricati blizu kose, vec sa malo vece udaljenosti i tada daje lepe rezultate. Uglavnom, kada isfenirate kosu, ili uvijete, odnosno kada zavrsite frizuru pospricate ga na udaljenosti od 20-30cm i daje kosi divan sjaj, prirodan. Preporucujem ga u svakom slucaju. Lepa je i bocica.
Jaaako dugo traje, 150 ml, a cene se ne secam ali cini mi se da je oko 400 din.

Schwarzkopf Got2b obecava da stiti od toplote, ostecenja na temperaturi cak i od 220 stepeni. Pa...i nisam bas sigurna. Ne mogu da garantujem da stiti, ali ni da ne stiti. Razliku veliku ne primecujem, ali to je valjda i dobro. Jedino mi se miris bas i ne dopada, ali ispari u roku od par minuta. Kosta oko 500 din. 200 ml, ali nisam sigurna da se u Srbiji moze kupiti, posto ga nisam ovde kupila.


I da spomenem i pene za kosu. Posto mi je kosa ravna volim za promenu preko leta da je izguzvam. Probala sam dosta pena za kosu i ubedljivo najbolja pena za kosu je Nivea, kako je ja zovem Narandzasta, ali ime joj je Flexible Curls. Ne lepi kosu, ima prijatan miris. Dugo drzi, daje elasticnost kose i nije kruta. Stiti od toplote, pruza volumen i pise da neguje. 150 ml, oko 300 din.

Balea Trend it up sam dobila na poklon. Nisam odusevljena, ne lepi kosu, ali mi spadnu lokne posle pola h. 250 ml, nisam sigurna za cenu.
Imam tu i Nivea lak za kosu, dijamantski sjaj. Malo lepi kosu, ali posto je koristim uglavnom za fiksiranje ugljena u crtanju, sasvim je dobra. Dobro koristim je nekad i kad natapiram koren kose, nije ni za to losa.

Da li vam se svidjaju? Da li ste probali neki? Koji je vas omiljeni proizvod za kosu? :)

You Might Also Like

6 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels