It's all about Matt!

02:12



Moram da podelim odusevljenje sa vama! :)
Essence je napravio po meni savrsen proizvod za devojke sa masnom kozom!
Ne samo sto drzi lice matiranim dobrih 5h, vec (opticki) suzava pore i ostavlja lice barsunastim. Kada se stavi preko tecnog pudera, izgleda kao da nemate puder, a razlika se naravno vidi. Takodje, fiksira sminku.
Idealan je za leto, odgovara svim nijansama koze, tako da ne morate da se brinete da li ste pogodili boju.
Uprkos tome što je bele boje, nekim cudom postane bezbojan na licu.  Stavljam ga cetkom za puder u prahu. Treba samo paziti da se ne stavi previse, jer moze dovesti do efekta brasnjavog lica.
Ima 11g i rok trajanja je oko 3 godine. Cena je oko 450 din.
Ima zastitnu foliju, ali poklopac je na odvrcanje, pa se cesto desava da se proizvod rasprsi po sobi/odeci.... Mislim da mi se trecina proizvoda potroseni na otvaranje.



Da li ste ga probale? Da li znate neki drugi proizvod koji ima istu funkciju da je bolji?

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

6 коментара

  1. Koristim ga, zadovoljna sam njime bas :)) Mislim da je Aura skoro izbacila puder slican ovom, za matiranje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos nisam cula ni jedan negativni komentar za njega :))
      Nisam videla Aurin, steta pa Aure nema u Dm-u :/ Doduse, imaju samo lakici :)

      Избриши
  2. Ja odbijam da ga kupim dok kod nas ne dodje kompaktna varijanta koju su izbacili skoro. Nervira me sto je jos nigde nema. Jesi li ti negde vidjala kompaktnu varijantu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam je nigde videla :/ Meni je ovaj prilicno dobar, ali sigurna sam da se kompaktna verzija mnogo sporije trosi :))

      Избриши
  3. Одговори
    1. Ja jos uvek nisam videla kameno u prodaji :( Planiram kad ovo potrosim da kupim kameno, mislim da ce mi duze trajati :))

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels