New in

07:16


Ovaj mesec sam vise kupovala odecu nego kozmetiku, ali se ipak tu naslo par stvarcica.
Jedna od njih je sa moje Wish listice i drago mi je sto je moja.


Dakle, prva stvar koju sam kupila bila je Loreal Elseve Huile Extraordinare ulje za kosu. Citala sam toliko o njemu, hvaljen je kao Bozanstvo medju uljima za kosu i odlucila sam da ga kupim. Kosta 945 din.100ml.
Istina, zagladjuje kosu, pruza joj sjaj, izravnava i sve u svemu je puno negovanija. Struktura mu je izmedju ulja i silikona. U principu jesam zadovoljna. Bocica je staklena, cvrsta i prefinjeno izgleda. Ima pumpicu koja olaksava doziranje i postoji jos 1 vrsta, a to je za farbanu kosu. Moze se naci u Dm-u, Liliju i verovatno nekim vecim marketima. :)


Dolazim do svog miljenika. U pitanju je Sephora ulje sa bronzanim sljokicama za telo. Ambalaza je cvrsta, jednostavna i lepa. Ima sprej koji olaksava nanosenje. 1500 din. 150 ml.
Ne znam odakle da pocnem, diiivno mirise, na kokos cini mi se. Ima diskretne, lagane sljokice, i u pitanju je ulje koje zaista neguje kozu. Koza je vidno ,,zdravo,, sjajnija i negovanija. Kada se rasprsi dodatno se izblenda rukama. Takodje, pise da moze da se prska i u kosu, za lepsi sjaj, mada to nisam probala. Vidite i sami da sam jako zadovoljna sa njim :))





Nevenova krema sa Pantenolom i vitaminom E bi trebalo da obnavlja kozu, stiti od spoljasnjih uticaja, sprecava upale.. Cena je 250 din. za 150ml. Nije masna, kao sto sam ocekivala da ce biti, sta vise nekako je gelaste strukture. O.K. neguje kozu, ali ono sto mi je zasmetalo jeste njen miris. Ne znam da li sve kreme sa nevenom tako mirisu, jer mi je ovo prvo ali mi se nikako ne dopada. 



I cetvrta stvar je Vazelin. Da, dobro ste procitale. :) On ima toliko mnogo uloga u ulepsavanju da mi je cudno sto se ne prica vise o njemu. Traje jako dugo i sigurna sam da je dovoljna 1 kutijica za bar godinu dana. Kupila sam ga u Dm-u, 160 din.100 ml.
Nabrojacu samo neke od njegovih upotreba:
1. Kao balzam za usne, jako ih neguje. Moze se ostaviti u debljem sloju preko noci, i probudicete se sa mekanim usnama.
2. Kao sjaj za usne. U principu su 1.i 2.slicna upotreba, ali u tanjem sloju i dobicete bezbojni sjaj. Moze i preko nekog karmina, npr.mat da pretvori u sjajni.
3. Staviti ga na mesta gde prskate parfem i bice intenzivniji i duze ce trajati.
4. Kao krema za lice i telo.
5. Pre kreme za samopotamljivanje ga namazite na laktove i kolena i necete dobiti neujednacenu boju na njima.
6. Pomesajte ga sa morskom soli i dobicete sjajan piling.
7. Kao maska za lice. Pore ce se suziti.
8. Za skidanje vestackih trepavica.
9. Za ubrzan rast trepavica i njihovu negu. Isto i za obrve.
10. Pomesajte ga sa vostenom bojom na vatri i dobicete sjaj za usne u toj boji.


Da li koristite neki od ovih proizvoda? :)

You Might Also Like

4 коментара

  1. Divni noviteti :) Doapda mi se to Sephora ulje ;)

    I ja volim vazelin :) Uglavnom ga koristim za negu stopala tokom noci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :))
      Eto, jos 1 nacin za koriscenje :D Nisam jos probala, ali cu sigurno probati :))

      Избриши
  2. Sephora ulje je predivno :)
    Sto se tice vazelina,ne znam koje je to,ali najbolji je medicinski,bez mirisa,znam iz iskustva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno nisam obraćala pažnju, ali hvala ti na savetu, sledeći put ću obavezno obratiti! :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels