TwentyOne lak

11:26




Sto se lakova tice pokazala mi se tacna parola ,,Ne znaci da ako je skuplje je i bolje". Tako da su mi se cesto lakovi koji su u nizem rangu pokazali boljima. Evo naprimer Ovaj lakic kosta nekih 100 din. i odlican je. Boja je vesela, jarko crvena. Na slikama imam 2 sloja laka. Prvi sloj vuce na ciklama, ali drugi je vec crven. Ovo je nijansa 4, ima ga 10,5 ml i mozete ga pronaci u Liliju.
Negde sam procitala da se na karmine, senke i lakove ne treba davati veliki novac. Hm..slozila bih se sa lakovima definitivno, sa senkama manje-vise, ali se za karmine bas i ne slazem.



Da li ste probale ove lakove? Da li se slazete sa recenicom da ne treba davati velike pare na karmine, senke i lakove? :)

You Might Also Like

8 коментара

  1. Koristila sam ranije neke od lakova ovog brenda, ali mi se nije svidjao oblik cetkice i sto se cetkica odlepljivala od cepa, pa sam prestala da ih upujem, ali su lakovi kao lakovi ok skroz :) Da li se slazem sa ovom recenicom...paaaa mislim da treba davati pare na ono sto ce se nositi :) Ako mi se svidi neki komad sminke i ubedjena sam da cu ga koristiti - nije mi problem da platim :) Konkretno na lakove nikada ne izdvajam previse novca jer svaki lak nosim max 2 dana, pa ga skinem, dok na senke i karmine znam da izdvojim para koliko treba :) Raspisah se :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se jos nije desilo to sa cetkicom, nadam se da ni nece. :D
      Slazem se sa tobom oko para za neki dobar komad sminke. Za karmin takdje znam izdvojiti pare, pogotovo ako sam bas tu nijansu zamislila :D Nek si se raspisala, ja volim da citam :D I da, jako mi se svidja tvoj blog! :))

      Избриши
  2. Ja sam se zasitila crvenih i plavih noktiju jer sam to prije najčešće imala, ali ovaj je lijep skroz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja redovno crvene pa plave nijanse, druge boje retko stavljam i jos uvek se nisam zasitila :D

      Избриши
  3. Meni su ovi lakovi savršeni :) Imam ih nekoliko i svi su se pokazali odlično, a tako su jeftini.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels