Wish listica

13:25




Kao i vecina devojaka imam neke svoje male zeljice i stvarcice koje bih volela da imam. :)
To nisu najbitnije stvari, i nista ne zavisi od toga da li ih imamo, ali nam skrecu misli i cine nas makar kratkotrajno srecnima.

Pocecu sa Naked paletama, koje su tolikoo nahvaljene, i koje mi stvarno izgledaju lepo. Ali, tu mi je jedno veliko ali jer kostaju oko 5000 din.sto mi je stvarno previse dati novca za senkice. Ali kad bih birala uzela bih Naked 2 paletu.


Nastavljam sa Sephorinim proizvodima koje planiram da kupim.
Tu su sprej za samopotamljivanje (6-15 dolara) o kojem sam citala mnogo pozitivnih komentara i koje je dosta jeftinije od Artdeco spreja koje trenutno koristim i ulje (14 dolara) sa bronzanim sljokicama (za svim takvim proizvodima sam luda).


Highlighter (12 dolara):


Nastavljam sa kolekcijom ulja sa sljokicama, ovo je najskuplje i kosta cak 59 dolara, ah... :

I dodacu jos samo ovo Nuxe suvo ulje sa sljokicama. Stvarno je divno i kosta oko 2000 din. za 50ml, ali nisam sigurna da li se moze u Srbiji kupiti.





Takodje volela bih da probam nesto od Mac sminke , jer mi sve deluje divno.


Takodje volela bih jos NYX kozmetike da probam, Artdeco korektor i toliko hvaljeno Makadamija ulje za kosu.
Coco Chanel Mademoiselle parfem:


I parfem koji pored Versace Bright Crystal koristim godinama je Christina Aguilera By Night.
Tacnije volela bih da imam i set sa mlekom tj.losionom za telo istog mirisa jer bi parfem mnogo vise dosao do izrazaja i ne bi mi se mesalo 50 mirisa) Ili ne mora biti set, mada nisam sigurna gde mogu kupiti posebno losion.



Tu su i neki mini korseti, mali ranac i jos koja uska haljinica, ali da ne zamaram sa tim. Mislim da sam skromna :D
Volela bih da otputujem negde i na more, na neku lepu destinaciju, da se opustim malo. I volela bih da se nateram da malo vise slikam i crtam. :)








Da li vam se dopada moja lista? Da li imate neki od proizvoda? Koji su vasi proizvodi sa liste?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Moja drugarica i ja smo upravo napravile svoj prvi blog i nestrpljive smo da cujemo necije misljenje :)

    Check it out: http://wonderingaboutfashion.blogspot.cz/

    ОдговориИзбриши
  2. Lepa wl, nadam se da ćeš precrtati većinu ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Fina lista!

    NARS ulje je nista specijalno a preskupo. Taman da ti olaksam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :D
      Bas ti hvala, malo mi je lakse :D Kupila sam 2 Sephorina pa sam kao mirna :D

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels