Farmasi Liquid Lipstick tečni mat karmin recenzija

02:58


Mat tečni karmini su najtraženiji karmini već nekoliko godina u nazad, i teško im je poljuljati poziciju. Ukoliko me duže pratite, znate da ja gotovo uvek koristim samo njih. Retko mi se desi da posegnem za sjajnim ruževima.
Danas vam pišem o veoma hvaljenom Farmasi tečnom mat karminu. Ne znam koliko ste upoznati sa Farmasi brendom, imam utisak da kod nas tek postaje popularan, dok je u okruženju poznatiji. Oni imaju online prodaju, i na njihovom sajtu možete da pogledate katalog za mart. Takođe, postoje članovi koji prodaju kozmetiku, odnosno, oni su posrednici. Član možete postati i vi.
Meni je ovo prvi Farmasi proizvod koji sam probala, a u međuvremenu su mi se javljale devojke sa još mnogo preporuka.

Za Farmasi Liquid Lipstick u katalogu piše da sadrži visokopigmentovanu formulu koja garantuje dugotrajnost i mat formulu. Sadrži i ekstrakt đumbira koji poboljšava mikrocirkulaciju zbog čega usne deluju punije.

Dolazi u 13 nijansi, među kojima se nalaze sve nijanse koje bi vam mogle zatrebati. Vrlo su nosive i lako uklopive u sve ukuse. Ona o kojoj vam danas pišem je 01 Mauve Pink.
Regularna cena mu je 780 dinara, a u ovom katalogu je 399. Sadrži 4 ml.

Bočica je jednostavna, ali kvalitetna. Sigurni ste da vam se neće polomiti. Aplikator je odličan. Videćete u narednim fotografijama, dizajniran je da prilegne uz usne. Ima tanak vrh kojim je lako iscrtati usne, i ne morate koristiti olovku. Sunđerast je.
Miris je prijatan, i nenametljiv.

Nijansa je prava mauve roze. Na meni nije previše roze, a ljubičasta nije ni malo. Lepa, neutralna nijansa za svaki dan. Mislim da je prilagodljiva, i da bi stajala gotovo svima.
Trudila sam se što češće da ga nosim, kako bih imala potpune utiske.
Puna je pigmentacija, i dovoljan je jedan sloj za prekrivenost. Nanosi se u tankom sloju, i po meni, bolje ga je tako koristiti. Kako je aplikator odličan, lako je naneti karmin. Potreban mu je minut da se potpuno osuši, i tada mu je završnica mat. Ne kremasta mat, prava mat. Dopada mi se što nije suv na usnama, više baršunast. Ne preslikava se, ne skida se i može trajati satima bez popravke.
Što se spomenutog ekstrakta đumbira tiče, nemojte da se plašite da će peckati, ili napraviti bilo kakvu senzaciju na usnama. Usne zaista deluju punije, i sa ovim karminom lako ih je precrtati, a da se to ne vidi.
Ne uvlači se neprirodno u borice, niti ističe suve delove. Nije težak, i nakon sušenja više ni ne osećam da ga imam.

Skida se sa micelarnom vodom, ili još lakše, uljanim sredstvom za skidanje šminke.

Moram da vam kažem da ja do sada nisam imala probleme ni sa jednim tečnim mat karminom, a stvarno sam ih dosta probala, i koristim ih svakodnevno. Nemam suve usne, čak i ne koristim balzame često. Ne dešava mi se da mi sklizne karmin sa unutrašnosti usana, i generalno, moje usne odlično podnose mat karmine.
Ukoliko imate suve usne, verujem da znate da ih je potrebno pripremiti. Nisam čula da se devojke žale na ovaj karmin, pa verujem da se dobro ponaša i na nešto zahtevnijim usnama.





Kada se tek nanese:


Kada se osuši (druga fotografija je približnija nijansi uživo, i na usnama):



Meni se ovaj karmin zaista dopada, a razmišljam o tome da naručim nijansu 03 koja je više braonkasta. Ukoliko volite mat karmine, imate moju preporuku.

Da li ste probali ovaj karmin? Da li ste probali Farmasi proizvode, i imate li neku preporuku?

*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels