Njegovo velicanstvo L’oreal Glam Bronze Wild Instinct

06:44

Follow my blog with Bloglovin
Dugo sam bacala pogleda na njega, i kada sam videla da je na snizenju nekim cudom se nasao u mojoj korpi :) )
Postoje 3 vrste, odnosno 3 nijanse.



Ova je 303 Dark Born to be wild. Lepa braon nijansa, ne ide na nadandzasto, povrsinski sloj je bio zlatno-braonkast i jako sjajan, kao senka i kad se on skine ostane tamnije braon bronzer koji je jako pigmentovan. Steta pa su zlatne cestice samo na povrsini. Ambalaza je cvrsta, prefinjena, ispod bronzera se nalazi ogledalo (sto je jako prakticno) i cetkica za nanosenje. Meni su uglavnom te cetkice beskorisne ali ova mi lepo sluzi za naglasavanje jagodica. Devojkama koje su svetlije ipak preporucujem da uzmu svetliju nijansu. Nije mi izazazvao nikakve iritacije, koristim ga i za telo. :) Nisam pronasla koliko grama ima, ali mislim da moze dugo trajati. Redovna cena je bila oko 1400 din, sada se moze naci na snizenju u Dm-u i Lilliju od 700-1000 din. :)






Da li ste probale ovaj bronzer? Koji bronzer vam se pokazao kao najbolji? Sta mislite o Loreal kozmetici? :)

You Might Also Like

4 коментара

  1. jako lijepo izgleda, nisam ga vidjela u HR

    inače volim L'Oreal jako :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam sigurna da li ga ima u HR, nisam dugo bila. Nadam se da cu za koji dan ici :)
    I ja isto, kvalitet je bas dobar :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29. јул 2013. 10:40

    Koju boju preporucujes za svetao ten?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sigurno ovaj najsvetliji, mada ako se pazljivo koristi i ovaj moze biti od pomoci :))

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels