Moje iskustvo sa farbama

04:45


Dugo sam razmišljala da li da vam napišem ovaj post, pošto nisam sačuvala fotografije svih farbi koje sam koristila. Medjutim, shvatila sam da bi sigurno mnogima pomogao pri izboru farbe. Takodje, ukoliko nekome slučajno padne na pamet, da ne ponavlja moje greške.

Počeću od prošle godine, kada sam krenula sa izvlačenjem pramenova. Moja kosa je prirodno svetlo smedja/tamno plava, kako ko naziva tu nijansu. Ima zlatni odsjaj, i zaista je lepa boja. Medjutim, meni je dosadila, i želela sam kakvu-takvu promenu.
Želela sam izvući nešto svetlije pramenove, boje meda.
Za tu priliku uzela sam Macadamia farbu u broju 9.
Pisala sam vam o tom poduhvatu ovde, i zaista je lepa nijansa ispala. Nije mi oštetila kosu, sasvim dobra farba.


Kako sam htela još svetlije pramenove, kupila sam Loreal Casting Creme Gloss u nijansi 1010, i ofarbala praktično celu kosu. Očekivala sam par nijansi svetliju boju, jer ne sadrži amonijak, ali sam dobila pola nijanse svetliju, i topliju boju od moje prirodne smedje. Nisam mogla da verujem koliko se boja nije primila. Samo sam ja primećivala malu razliku, i to kada se zagledam. Tu sam se razočarala u ove farbe. U isto vreme sam kupila i 613 ledeni mokaćino iz iste kolekcije, ako boja bude presvetla,  što se nije desilo, ali i o njemu ću kasnije.


Nekih 2 meseca kasnije, kupila sam Garnier Olia farbu u nijansi 9.0. Boja se kako-tako primila, bila je svetlija. Negde za 1 do 2 nijanse. Medjutim, ovo je jedina farba koja mi je isušila kosu. Ne previše, ali jeste. Očekivala sam da će biti blaža, jer sadrži ulja, ali meni nije bila.



Par meseci i posle ovoga, želja mi nije dala mira i kupila sam Free Limix 9.01 farbu. Imala sam želju da dobijem hladnije pramenove, pa sam svaki put uzimala farbe sa oznakama 01. U principu, kako moja kosa ima zlatan odsjaj trudila sam se da to nekako kompenzujem hladnim tonovima, kako ne bi ispala žuta ili narandžasta. Nekako mi je to bio najveći strah.
Lepi su pramenovi bili, osvežili su boju, i farba mi nije isušila kosu.


I dalje nisam bila preterano zadovoljna. Shvatila sam da farbama bez amonijaka jednostavno ne mogu izvući željenu nijansu.
Kupila sam Wellaton farbu 12/1. Izvukla pramenove sa njom i dobila neku ne baš sjajnu nijansu, jeste bila malo svetlija, ali je otišla u žućkastu. Ni ona mi nije isušila kosu, ioako sam očekivala da hoće.

E tu sam se već iznervirala zbog nijanse, i ofarbala koren sa Loreal Casting Creme Gloss 613, koja je tek tada dobila glavnu ulogu. Ali avaj, i ona se jako slabo primila.
Sve ove farbe su za svega par nijansi posvetlele moju prirodnu boju, i zaista nije bila velika razlika.
Imala sam jasno šta želim u glavi, ali nisam želela preveliku promenu odjednom, što sam očigledno i dobila.
Želela sam tamniji koren sa svetlijim pramenovima, boje meda, i nešto svetlijim i hladnijim.
Plašila sam se da će mi frizerka izvući debele, bele pramenove što nikako nisam želela, onda koju će farbu koristiti itd.


Kako sam već preterala sa svojim glupiranjem, i nisam mogla da gledam svoju boju kose, koja mi po mojoj proceni nije stajala i vukla je na narandžasto, našla sam dobru frizerku, i držala fige.
Ponovila sam joj želju. Koren tamniji, hladno braon, pramenovi svetliji.
Proces je stvarno dugo trajao, jer su pramenovi radjeni sa folijom. Vrlo lepo, praktično su bili milimetarske veličine.
Skup hladnijih i toplijih. Jako mi se dopalo. Kako se priča tu ne bi završila, izašla sam iz salona sa predivnim pramenovima i bakarno crvenim korenom.
Zaista, zaista mi to nije bila želja, i nikako mi nije stajao.
Sačekala sam neke 3 nedelje i ofarbala ga Subrina Vivid 51/5 farbom.
Napokon sam imala boju kakvu sam želela. Koren je bio hladan, tamno braon. 
Pramenovi mi nisu isušili kosu, kao ni Subrina farba.
Od tada koren farbam Subrina farbom, i čak planiram da pustim da izraste u tamno braon.
Pramenove sam radila krajem aprila, i kako nisu daleko od moje prirodne boje, i nisu se promenili nemam potrebu da ih ponovo radim.


Da nisam sve to isprobala, ne bih znala šta mi bolje stoji, i ne bih došla do moje željene boje.
Medjutim, ono što vam mogu reći jeste da birate blage farbe, i bez amonijaka za nekoliko nijansi razlike. Jedino zbog toga je moja kosa i dalje zdrava, a zaista sam je dosta puta farbala.
Druga stvar jeste da se raspitate i pronadjete dobrog frizera, pa i date nešto više novca ako treba, jer se isplati. Jednostavno, velike poduhvate treba prepustiti njima, pogotovo farbanje u svetlije nijanse.
Ukoliko želite da osvežite boju kose, pramenovi su sjajno rešenje, jer dugo traju, čak i do godinu dana, a koren uklapajte sa njima.
I negde četvrta stavka je da nažalost, iz mog iskustva, blage farbe ne mogu da izvuku dosta svetlije nijanse, pogotovo ne u kućnoj varijanti.

Ne fotografišem se često, što mi je stvarno žao, i uvek govorim kako to moram da promenim. One slike koje imam su prilično selfi tipa, a ukoliko vas interesuju možete ih videti na Instagram profilu @mia_makeupliciouss.

Ako ste sve pročitali, ja vam čestitam, i iskreno se nadam da sam nekome pomogla.


*Neke od fotografija su preuzete sa interneta.


Kakva su vaša iskustva sa farbanjem?

You Might Also Like

5 коментара

  1. Imam razna iskustva sa farbama jer sam bila i plava i smedja po nekoliko puta :-))) ! Trenutno, ako ne odem kod frizera i sama farbam koren, volim da pomesam Keune dve boje ili kupim Garnier onu sa pegicama :-))) , da mi koren ne bude zut :-) !

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put vidim da nekoj devojci tako dobro stoji i plava i crna kosa. Ukratko-odusevljena sam.Vec duze vreme razmisljam o prelasku iz plave u crnu i plasim se jer smatram da mi nece stajati tako dobro a posle 8 godina provedenih kao plavusa zudim za promenom. Moram ti reci da sam zbog tebe dobila vetar u ledja!😊😊😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, baš si me raznežila. :) Ovo mi je jedan od najlepših i najdražih komentara koje sam dobila. <3 I meni je i više nego dosadila plava boja, i prezadovoljna sam što sam se ofarbala. Zaista je mnogo jednostavnije imati tamnu kosu. I ja sam imala iste strahove kao i ti, i onda sam shvatila da ne možemo, i ne moramo uvek biti isti i da promena dobro dodje. Kako sam želela da probam kako bi mi stajala tamnija pre nego što se odlučim za farbanje, kupila sam Loreal sprej za prekrivanje sedih u DM-u. Tada je bio oko 400 dinara. Ima više boja, možeš da uzmeš tamno braon ili crnu. Nije ekonomično rešenje na prvi pogled, ali dugoročno svakako jeste. Tako da, možeš tako da probaš, naprskaj ga na prednje pramenove čitavom dužinom, i prosudi da li ti stoji. :) Javi šta si uradila. :*

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels