I love... vanilla & ice cream

03:09



Divan losion za telo je napokon i u mojim rukama :)
Pre ga nisam vidjala u Dm-u u mom gradu, ali od skoro je tu. Bocica na prvi pogled deluje mala, ali ima 250ml. Proizvodjac je I LOVE cosmetics - UK. Cena je oko 750 din., na snizenju se moze naci po ceni od 550 din. Rok trajanja je 3 god., ali mislim da to nece biti problem :)
U prvi mah me podsetio na Sephorin losion od vanile, ali moram da priznam da mi se ovaj malo vise svidja jer ima laksi miris. 
Ima skroz slatku abalazu (kao i miris), i pumpicu koja olaksava koriscenje. Takodje, nema brige da ce vise proizvoda izaci, jer pumpica dozira bas koliko vam je potrebno, i moze da se zatvori.
Fino hidrira, nije bas za jako suvu kozu. Ko ima jako suvu kozu moze ga pomesati sa nekim malo masnijim proizvodom (bez upecatljivog mirisa) i dobiti super negu. Miris se na mojoj kozi zadrzava dugo.

Za one koje ne vole miris vanile i sladoleda tu su i drugi mirisi. Za vise informacija: http://ilovecosmetics.eu/
U obliznjem Dm-u sam videla samo 3 vrste, ovu i  blueberry i raspberry. 
Vidim da na sajtu imaju i limitirane kolekcije, imaju cak i body butter glitter and gold sa zlatnim sljokicama.


Da li ste probale ovaj losion?

You Might Also Like

4 коментара

  1. Nisam jos uvek probala ove losione, jer sam citala na blogovima da nisu bas za suvu kozu...
    Obozavam miris vanile, tako da cu ga sigurno kupiti ako se zadrzava na kozi, s tim sto cu dodati neko ulje u njega, za extra negu :)

    Svidjaju mi ce naocare <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lagani su, pa mislim da nisu bas za suvu kozu. :) Ali, to ti je dobra ideja, pomesani sa nekim uljem bi bili super! :)
      Meni se zadrzava na kozi ceo dan :)) Preporucujem u svakom slucaju :))

      Hvala <3

      Избриши
  2. Jao imaju oni onaj losion i kupku od maline i kupine,koji miris,da bih popila!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. јун 2014. 12:57

    U DM-u sam pomirisala vanila-ice cream,a malinu-i kupinu sam uspela ali malo zrno namazem na ruku miris bozanstven a trajao je oko 6 sati a posle pranja ruku osecao se i dalje blag miris maline.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels