Essence Ticket to Paradise

11:16



Essence kolekcija Tickets to Paradise stize kod nas u avgustu! 
Iskreno jedva cekam da stigne i da je isprobam. Volim njihovu kozmetiku jer je pristupacna i kvalitet nije los. Retko sta njihovo me je jako razocaralo. Kolekcija je bas letnja, veselih boja, i sa neizostavnom zlatnom bojom.

Tu su masne senkice u 3 divne boje. Mint iliti tirkizna boja, plavo-tirkizna i zlatna. Bice teska odluka koju kupiti.
Takodje, lagani sjajevi u 3 boje. Iskreno ovu zelenu ne verujem da bih nosila, ali cini mi se da sam negde citala da takvi sjajevi opticki izbeljuju zube, tj.zubi izgledaju belje.
Olovke za usne su u divnim bojama. U pitanju su narandzasta i tamnija pink.
Kao i sve njihove kolekcije i ova je uskladjena po bojama. Lakovi su uskladjeni sa senkama i sjajevima.
Ljubicasta i tirkizna maskara za kosu. Pretpostavljam da se sa njima prave pramenovi. Izgledalo bi mi jako zanimljivo da se sa tim bojama napravi ombre na krajevima.
Iiiii moj favorit Shimmer Powder odnosno puder u kamenu sa zlatnim cesticama. Nadam se da ce biti lep kao sto mi deluje.



Da li se i vama svidja ova kolekcija kao meni? Koji proizvod vam je favorit? Da li koristite Essence sminku?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Lakovi me mame :)) P.S. Iskljuci ovu potvrdu za komentare, to odbija devojke da komenatrisu. Srecno blogovanje! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Joj i mene :)) Hvala! :) I hvala na savetu :))

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se dopada cijela kolekcija, posebice lakovi i kremasta sjenila :)
    Na žalost, kod nas neće stizati, osim u Mulleru :/

    ОдговориИзбриши
  4. Shimmer Powder mi izgleda super, ali mi bas ne treba pa ne smem da ga kupim. Maskare za kosu i sjajevi su mi manje znaimljivi, a ostalo je sve divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, mislim da bi parfimerije propale kada bismo se vodile sa tim da kupujemo sta nam je potrebno :D
      Slazem se za maskare za kosu i sjajeve :))

      Избриши
  5. Meni se baš ova kolekcija sviđa pogotovo lakovi. Blog je super, pratim ga. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels