Golden Rose Lipstick

07:33




U pitanju je Golden Rose Volume Lipgloss koji sam dobila na poklon. Nijansa je 105. 8 ml, a cenu ne znam. Ambalaza je lepa i cvrsta.
Iskreno, izbegavam njihovu kozmetiku jer nekako mi sta god sam kupila/dobila nije odgovaralo. I uvek imam neke predrasude i pre nego sto je probam. Mislim da su im lakovi prilicno dobri i jeftini, iako ih imam samo par. Citala sam dosta i o njihovim rumenilima da su dobra. Verujem da imaju i dobrih stvari, samo sto ja uvek naletim na ono ne bas tako dobro. :/
Da se vratim samom sjaju. Boja je nekako neodredjena i u samoj ,,bocici,, ne izgleda lose. Ali, katastrofa nastaje kada ga stavim na usne. Znate one stare sedefaste karmine koje ste stavljale kada ste imale oko 5 godina? E pa, ovo je jedan od tih. Da se razumemo, dobijen je od drage osobe na poklon koja retko stavlja karmine i zbog toga ga volim i ne zelim da bacim. :)
Pretpostvaljam da im je bila ideja kada su ga pravili da bude sjaj-karmin jer je stvarno pigmentovan. Elem, mozda bih ga i uspela neutralisati sa necim, ali kada ga stavim na usne miris me toliko izludjuje da ga moram odmah skinuti. Mirise na jagode i prasak za ves u isto vreme. Opet ponavljam da je sve to individualno i da bi mozda nekome drugom mirisalo na nesto drugo, ali meni je tako.
Iskreno se nadam da cu probati i nesto od njihove kozmetike sto ce me naterati da promenim misljenje. :)



Mislim da 3.slika najvernije prikazuje kako na usnama izgleda.
Da li koristite njihovu kozmetiku, i ako da sta? Da li ste probale ovaj sjaj? :)

You Might Also Like

6 коментара

  1. Koristim dosta njihovih stvari, naročito me oduševljavaju ajlajneri... A ove sjajeve sam koristila nekada davno, nisu loši, ali ova nijansa nije baš najsrećnija... Kao što si napisala, rumenila su dobra, senke su takođe ok, lakovi odlični, hvaljene su dosta i maskare, karmini... Jedino ne znam za pudere...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh da, to me podseti imala sam davno neke 2 njihove maskare, i nikada gore nisam imala. Od trepavica su mi napravile 2 slepljene i zgrudvane loptice, i trusile su se nenormalno. Mislim da je tada pocelo izbegavanje :D
      Sigurno imaju i bolje!
      Volela bih da probam toliko hvaljeni highlighter i rumenilo. :)
      Nisam ni ja sigurna za pudere, nisam ih probala :)

      Избриши
    2. Imam 2 rumenila, pečeno i obično, ne razlikuju se od skupljih brendova, tako da, samo napred :)

      Избриши
    3. Uvek me privlace pecena rumenila i senke, hvala :))

      Избриши
  2. Omg ja sam imala slican kad sam bila klinka,mozda u osnovnoj skoli...Srecom vise ga ne koristim.Vidim da je jedna devojka pohvalila njihov alajner i potpuno se slazem. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels