Artdeco baza za senke

05:26




Obozavam Artdeco sminku, i obozavam ovu bazu za senke.
5ml, oko 650 din. Citala sam dosta recenzija za nju, i mnoge devojke kazu da jako dugo traje, ja bas nisam sigurna da ce meni dugo trajati iako ne stavljam senke svaki dan, ali videcemo. :)
Ambalaza je sofisticirana, jednostavna i cvrsta.
Baza je krem boje, miris se oseti tek kada se priblizite kutijici. Mirise pomalo na muski parfem. Naravno, inace miris se ne oseti. Baza zaista radi svoj posao. Senke su mnogo postojanije i boja im je pigmentovanija. Kupicu je sigurno ponovo.



Deborah senka bez i sa bazom:


Mislim da je razlika ocigledna. :)

Da li ste probale ovu bazu? Da li imate neku drugu bazu?

You Might Also Like

17 коментара

  1. Svi hvale tu Artdeco bazu, ja je nisam probala.
    Trenutno koristim Inglotovu i zadovoljna sam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15. јул 2013. 04:49

    Very beautiful base :) Amazing effects!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bogami,kada sam videla razliku na ruci definitivno cu je nabaviti.Ja sam od onih koji nikada nisu koristili baze,ali ovo me ubedilo

    ОдговориИзбриши
  4. Imam je i obozavam je. Nekad je koristim i kao highlighter ispod obrva :)

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam ovu bazu. Odlicna je. Pred kraj mi je pakovanje koje imam, moracu uskoro da obnovim zalihe. Nije mnogo skupa a super radi.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29. јул 2013. 10:38

    I meni je super ova baza! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Kupila je pre mnogo godina i nikad mi nije bilo jasno kako sam mogla ikad da se sminkam bez nje! i meni je mirisala na neki after shave

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, veruj mi da ja pre baze nisam ni volela da stavljam senke. :D Jeste, bas tako nekako. :)

      Избриши
  8. Koristim je trenutno. Postojanost senki je odlična. Jedino mi se ne sviđa što se senke preko nje vrlo teško blendaju.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels