Rimmel Stay matte puder recenzija 3 nijanse

13:35


Već neko vreme isprobavam ove pudere, i prenosim vam utiske. :)
U pitanju je zapravo penasti puder, koji je namenjen prvenstveno mešovitoj i masnoj koži. 

Inače se takvim tipovima kože preporučuju penasti puderi jer bolje sprečavaju sjaj na površini.
Moj omiljeni Puder je Rimmel ali 25 H, koji je više za suvu kožu, ali ga ja dodatno fiksiram. Ovaj mislim da nema potrebe fiksirati. Zajednička karakteristika im je što oba imaju dosta dobru pokrivnu moć.
Cena ovog pudera je 715 dinara, i sadrži 30 ml, što je standardno za pudere. Možete ga pronaći u Mauriciusu, DM-u, Liliju i svim parfimerijama koje drže Rimmel štand.
Dolazi u 5 nijansi, sa tim što će se posebno obradovati devojke sa svetlim tenom, jer su prilično naklonjene njima. :) Ove koje danas recenziram su 103, 200, 201, a postoje još i 203 i 300.




Kao što možete primetiti ja sam dobila testere, a ambalažu pudera možete videti na prvoj slici.
Pakovanje je simpatično, jednostavno i ono što je najbitnije kod penastih pudera praktično! Izbegavala sam ih baš zbog toga što obično dolaze u teglicama. Kada se puder potroši do pola, drugu polovinu je jako teško izvaditi, i samo šminkanje će vam trajati duže. Kod ovog pudera to nije slučaj, i sigurni ste da vam se neće razliti kao neki tečni puderi.
Miris skoro da i nema, vrlo je suptilan. Tekstura je kao što sam već spomenula penasta i gusta. Nije potrebno puno pudera za čitavo lice. 
Ono što se meni dopada jeste što ima srednju ka jakoj pokrivnoj moći. Mislim da je dobar i za devojke sa većim nepravilnostima, jer će ih dobro kamuflirati. Ne koristim ga svaki dan, jer mu je prekrivanje jako, i nemam izrazito masnu kožu, ali kada znam da puder treba da mi izdrži čitav dan nepromenjen, znam koji ću izabrati. Ono što je takodje sjajno, jeste da mi nije izazvao nikakve reakcije.


Proizdvođač: Rimmel Stay Matte penasti tečni puder sa mat efektom i do 12časova postojan. Izuzetno lagane I penaste teksture, lako se nanosi I besprekorno razmazuje. Svilenkasta formula obezbeđuje dugotrajan mat efekat, bez osećaja težine I efekta maske. Idealan za masnu kožu. Održava prirodan izgled I osećaj hidrirane kože. 

Čitala sam mnogo pozitivnih recenzija, i čini mi se da nisam naišla ni na jednu negativnu. Sa razlogom. 12 sati ga nisam nosila, postojan je dobro, ali nisam sigurna da bi toliko izdržao.
Kao što je već spomenuto namenjen je masnoj (i mešovitoj) koži. U potpunosti se slažem. Nosila sam ga bar 7 sati, i već posle četvrtog sam proveravala lice, i očekivala da se blago sija. Medjutim, i dalje je sve bilo na mestu. 7 sati kasnije mi se lice i dalje nije sijalo, ali uzmite u obzir da je moja koža mešovita, i da kada se i sija, ne sija se baš puno. Rekla bih da je ovo najbolji puder za ove tipove kože koji sam probala.
Nije mi oksidirao, i kada se skida, skida se ravnomerno.
Jedino što bih napomenula, i zapravo jedina mana koju ima jeste što ume posle nekog vremena da se uvuče u borice oko očiju.
Ništa preterano, ali savetujem da pre nanošenja namažete okoloočnu kremicu, i ako možete stavite korektor ispod umesto pudera.

Nijansa 103 tj. light ivory je najsvetlija nijansa, idealna za jako svetle devojke. Neutralnog je podtona i kao i sve, lepo se stapa sa kožom.
Devojke sa jako svetlim tenom, bacite pogled na ovu nijansu, čak je i meni malo svetlija.



Nijansa 200 tj. classic beige je malo tamnija, sa toplijim podtonom. Mislim da mi ova nijansa malo više odgovara. Medjutim, takodje je dosta svetla nijansa.


Nijansa 201 tj. true beige je još tamnija nijansa sa hladnijim podtonom. Neka srednja nijansa, dakle za srednje taman ten. Iako su sve različitih tonova, prilično se dobro stapaju sa tenom.


Kao što vidite, dosta je gust. Nijanse su realnije na 2. slici.
103, 200, 201.


Puder nanet u jako tankom sloju, ovde nekako možete zapravo videti razliku izmedju podtonova:


Dosta dobro prekrivanje, rekla bih da naginje više ka jakom (naravno sve zavisi i od količine):


Dobre strane: - cena,
- pakovanje,
- tekstura,
- lice je dugo bez suvišnog sjaja,
- ne stvara osećaj maske,
- nadogradiv je,
- srednje ka jakom prekrivanju,
- nije mi izazvao nikakve reakcije.

Loše strane: - uvlači se u borice oko očiju.


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

Da li ste probale ovaj puder? :)

You Might Also Like

28 коментара

  1. Obozavam ovaj puder! Mnogo je dobar! :3
    Odlicna recenzija!

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se tako sviđa tekstura ovog pudera, a imam suhu kožu, ali to me nije spriječilo da baš danas malo testera prebacim u malu posudu i lijepo testiram kući :D Na prvo nanošenje sviđa mi se i ne isušuje, a imam testera za još 2-3 nanošenja pa možda i kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -ZipaThis-
      Tekstura je divna. :) Mislila sam da za suvu ne bi odgovarao, ali eto vidiš. :D

      Избриши
  3. Juce sam bila u Lilijy i vidim da mu je cena 500,malo vise od 500 dinara,sad ne znam tacno!! Gledala sam ga,i citala recenzije,i kao i ti slazem se da nisam naisla ni na jednu gde ga kude!! Svidja mi se i sto su nijanse naklonjene mom tenu,JUUUUPI!!! Cak mislim da bi mi ova 200 bila idealna,dok bude plata,idem po njega!! a posto mi je i lice problematicno,taman cu sve zakamuflirati! TVOJE LICE JE DIVNO!!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Coka Radojičić-
      Nije mi Lili u blizini, pa sam tamo slabiji gost. :D Super! :)) I meni se dopada što su tako svetle nijanse. :)) Javljaj utiske! :)) Hvala Coko :**

      Избриши
  4. Ja sam izgleda jedina kojoj ovaj puder ne odgovara...:( U početku mi je bio mnogo dobar, ali kasnije mi je postao toliko težak na licu...zapušio mi je pore... :/

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi put,kada sam ga nanosila,mi se i nije bas svideo.Ali,drugi put mi je bio savrsen.Savrseno se drzao,jer sam izasla,djuskala,a on se nije pomakao. :) Iako imam masnu T zonu,nisam prosijala.Sto je za svaku pohvalu,jer sa svakim puderom prosijam.Moja nijansa je 200 i mislim da je vise za vecernje izlaske,dok ga za dnevne mesam sa drugim puderom. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Sara Aleksic-
      Slažem se da je idealan za izlaske, ko nema veće nepravilnosti. :))

      Избриши
  6. Uskoro idem u Beograd i mislim da ću ga kupiti. Imam masnu kožu i trenutno tražim neki dobar puder. Možda je on taj. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Moram da ga kupim :D zna li neko do kad traje sniženje u Liliju na Rimmel proizvode?

    ОдговориИзбриши
  8. -Katarina Nenadović-
    Šteta :/ Koristim ga već mesec dana, i još uvek mi je kao i 1. put kad sam ga probala. Nadam se da će tako i ostati. :D

    ОдговориИзбриши
  9. Nedavno sam kupila ovaj puder i zasad mi se sviđa. Moram baš reći da je potrebno malo za potpuno prekrivanje, jer se baš nekako obilno razmaže iako npr na ruku prvo stavim baš malu količinu, pa tu treba paziti.

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicna recenzija! Dvoumila sam se izmedju 103 i 200 i ipak se odlucila za ovu tamniju, bas si mi pomogla :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ti bez pudera si najlepsa! :)

    Inace, vidim da imamo slicnu boju tena, meni je Ivory presvetla, a opet Soft Beige i Classic Beige mi nekad budu tamni, nekad ne, pa ja to mesam.. Ovaj nisam koristila, ali jesam neke druge Rimmel-ove, i najduze sam koristila Rimmel Recover, koji ima svetlucav efekat, imao je nekako cudnu, zrnastu strukturu, ali je koza lica izgleda uvek sveze. I tu sam probala jedno 3 nijanse :)) Sad koristim Rimmel Lasting finish Soft beige, i cini mi se kao da mi je malo tamniji i da je malcice tezi, jer on isto ima mat efekat.
    A to za borice, stavis malo kremice ili vazelina pre (a moze i posle) na taj deo, i povremeno se proveravas u ogledalu. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Alba-
      Hvala ti! :*

      Onda imamo, i meni je isto tako sa nijanasama. :)) Taj nisam probala, ali dopada mi se kako zvuči. :) Mora se malo kremice staviti, jer se zna uvući. :/ Negde sam čitala da puder ni ne treba stavljati oko očiju, već samo korektor, sad ne znam koliko je to tačno. :)

      Избриши
  12. Dobar je za vece ali da li je zahvalan po danu? Da li izgleda zamaskirano previse? Sto pre mi odgovorite?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi koji tip koze imate. Ukoliko je izrazito masna, ili sa vecim nepravilnostima, a trazite jacu prekrivenost, mogao bi da Vam odgovara. Pogotovo ako se nanosi bblenderom. Ipak, meni licno za svaki dan jeste tezak. Ukoliko nemate vecih problema, preporucujem Vam da se odlucite za neki prozracnije teksture. :)

      Избриши
  13. Da neko nije poredio ovaj puder sa Manhattan-ovim mat puderom u crnoj ambalazi. Koja je razlika ? Hvalaa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala ni jedan njihov puder. :/ Nadam se da će neka devojka koja jeste da ih uporedi, i odgovori. :)

      Избриши
  14. Ništa ovo ne pokriva. Nanijela sam normalan sloj, sve se full providi, kao neka tonirana kremica za vrlo mlade cure. Ja volim jače pudere, kad ga nanesem da bljesnem i da ne vidim kapilarčiće :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels