Trenutna nega kose

04:02


Prošlo je već godinu dana od prošlog ovakvog posta, a dosta stvari se promenilo. Medjutim, dva proizvoda su i dalje tu. 
Zdrava kosa mi je jako bitna, i trudim se da je što manje izlažem oštećenjima. Ukoliko ne znate, moja kosa je duga, srednje gusta, tanke vlasi, prirodna boja sa retkim pramenovima. I da, brzo se masti. Ne znam kako sam to zaboravila. :)

Pošto svaka nega kreće šamponom, od njega ću i krenuti. Nema ga na slici, ali to je zato što sam ga milion puta pominjala. U pitanju je Orzen šampon sa pivom, hmeljom rekla bih. Namenjen je masnoj kosi, i produži mi pranje uvek za jedan dan. Pošto se kosa njega zna zasititi, ubacim često i neki drugi šampon. Njih stvarno brzo trošim jer kosu perem svaki drugi, teći dan.

Regeneratore više ni ne kupujem, uglavnom uzmem masku za kosu. Više mi se dopada njihovo dejstvo, a koriste se dva puta nedeljno, tako da mi je to to. Nekad izmedju maski za kosu, ubacim i neki regenerator, ali retko.
Trenutno koristim Balea dvominutnu masku sa narandžom za farbanu kosu. Kupila sam je i pre nego što sam izvukla pramenove, jer mi se čini da proizvodi za farbanu kosu bolje omekšaju suvu kosu. Ova maska je koštala 160 dinara, kada nije na popustu je oko 190 i mislim da se isplati probati je. 


Sigurno je jedna od boljih maski tog cenovnog ranga. Razmrsi kosu, omekša je i bude lepša posle korišćenja. Rekla bih i da neguje kosu jer su mi krajevi manje suvi. I da, miriše predivno.


Posle pranja koristim Revlon Uniq One, koji sam vremenom zavolela. U početku korišćenja mi nije bilo jasno zašto ga svi toliko hvale, ali sam shvatila da to jeste proizvod sa kojim kosa lepše izgleda. Rekla bih da nije nešto što će negovati kosu, ali je hoće učiniti glatkom, poslušnom, sjajnom i zaštiti od toplote. Cena je ipak, previsoka (1600 dinara),ali uz racionalno korišćenje i kraću kosu može dugo da traje.

Loreal ulje mi se jako dopada. Za rezultate će vam biti potrebno više do pola godine, ali vredi. Kosa mi je postala gušća, zdravija i uopšte mi ne pucaju krajevi, što mi se ranije često dešavalo. Sve to nisam pripisivala njegovoj zasluzi. Tek kada sam neko vreme prestala da ga koristim shvatila sam koliko je dobro. Vidite koliko sam ga potorošila za godinu dana, a imam dugu kosu koju često perem. Tako da mislim da se isplati. Menjali su ambalažu, i više nije ova lepa i staklena, već plastična. Dobro je što su i cenu snizili sa 1000 na 800 dinara, samo se nadam da nisu i sastav menjali. Visoko u sastavu su ekstrakti cvetova i ulja, tako da mislim da je to razlog što je zaista delotvorno na mojoj kosi.
Koristim ga na vlažnu kosu u malo veoj količini, ili na suvoj u manjoj da zagladim krajeve, ali mi se nikada nije desilo i da je umastim.


Kada ne koristim prethodna dva proizvoda u duetu, koristim ova dva. Mogu ih nazvati jeftinijim zamenama.
Balea mleko za kosu sa mangom je hranjivi proizvod koji kosu čini lepšom i manje suvom. Ukoliko uzmemo u obzir da košta samo 300 dinara (ili možda i manje) i da sadrži 200 ml kremaste tečnosti od kojih je kosa dosta lepša mislim da jeste dostojna zamena. Nanosim ga samo na krajeve, kao i ostale preparate. O njemu sam više pisala ovde

Balea ulje za kosu je jako hvaljen proizvod. Sadrži arganovo i suncokretovo ulje i gušće je nego Loreal. Sa njim budite malo pažljiviji jer možete preterati i umastiti kosu. Često ga koristim pre pranja kada ga stavim u većoj količini i ostavim sat vremena. Dopada mi se kako deluje na vlasi, omekšava ih, i kosa je manje suva. Koristim ga par meseci, i još nemam celokupan dojam jer mislim da i za njega treba više vremena. Cena je oko 500 dinara. Svakako ne mislim da je loše ulje, i preporučujem da ga probate. Vrlo je moguće da će vam se dopasti.


Tu su još i Alverde sprej za kosu o kom sam takodje pisala ovde. Ima prijatan miris, i zagladjuje krajeve. Piše da se može koristiti i za sjaj i volumen kose, medjutim imam fobiju od sjaja na temenu tako da ga u te svrhe ne koristim. Dopada mi se, multipraktik je, jer ne slepljuje kosu, a deluje na nju slično kao lak za kosu. Uvršćuje je, a ne stvrdne.

Gliss regenerator u spreju koji se ne ispira se jako sporo troši, i dugo ga imam. Odlična stvar ako imate problema sa raščešljavanjem. Mnogo olakšava češljanje, i kosa je mekana nakon korišćenja.

I naravno Batiste sprej, bez kog često ne mogu. Ovaj je namenjen plavušama, i mislim da bi njima bio idealan. Prska žuti brah (umesto beli), ali se lako utrljava, i tada nestaje. Ipak, mnogo više mi se dopada Floral verzija koja predivno miriše.

Tu je i par stvari za učvršćivanje frizure, lokna itd. o kojima ću pisati neki drugi put. :)


Šta vi koristite za negu kose? Da li imamo neke zajedničke favorite? :) 

You Might Also Like

8 коментара

  1. Super proizvodi. Volim i ja Uniq One, mada mi realno nije potreban, ali ponekad ga stavim, i volim kako mirise. Batiste suhim samponima se takodje katkad posluzim, a najvise volim sto imaju onaj za smedju kosu, pa mi ne ostavlja bijele tragove ko neki drugi. Bas mi je neki dan frizerka stavljala na kosu nesto poput Uniq one, ali zaboravila sam koje marke, cini mi se Davines ili mozda bi Selective, u svakom slucaju, dobro je bilo, a jeftinije je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Snow-
      I meni se baš dopada miris. Meni je kosa nešto izmedju, pa sam ni tamo ni 'vamo. Kada kupim za brinete mi je pretaman, a ovaj nekako utrljam. Mislim da je idealno rešenje za tamnokose. Baš sam se pitala da li postoji nešto slično, a da je jeftinije. Ako saznaš javi. :)

      Избриши
  2. Baš sam naletela u nekoj nezavisnoj parfemeriji na Uniq One i videla cenu 1300 din. , vredi pricunjati malo da se uštedi. A cenu Loreal ulja su očigleno smanjili zbog pakovanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Mušema ema-
      Bude nekad u DM-u snižen na 1100, ali svakao vredi procunjati. :) Jeste, samo se nadam da nisu dirali sastav. :)

      Избриши
  3. Balea mleko planiram da kupim, dosta je hvaljen na blogovima. Balea ulje sam koristila, prelepo mirise i dugo mi je trajao. Uniq One sam probala mini pakovaje koje sam dobila u casopisu, svideo mi se ali nekako odlazem kupovinu zbog cene. Odlicni proizvodi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Lolin svet-
      Balea proizvodi me uglavnom oduševe kvalitetom. Čekaj neko sniženje, tako sam ja svoje ulovila. :) Hvala ti. :)

      Избриши
  4. Super je post, kao i blog !! Sve pohvale za fotografije i opsirne recenzije..Samo imam jednu malu zamerku - kaze se ''mirisE predivno'' a ne ''mirisi predivno''...Primecujem da se taj izraz odomacio kod mnogih blogerki ali je nepravilan i ne postoji u srpskom jeziku...Pozdrav i sve najbolje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim rečima! Zaista mi mnogo znače. :*
      Da li mi veruješ da kada pišem post na toj reči se uvek zaustavim. Hvala ti na komentaru, ali i rešenju nedoumice. Sigurno mi se više neće ponoviti. :))

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels