Bioderma Sebium H20 micelarna voda

04:54


Ovo je jedna od najhvaljenijih micelarnih voda (otopina) ikada rekla bih. Doduše, njena roza koleginica je daleko popularnija jer odgovara za više tipova kože, ali devojke sa jako masnom kožom će ovu više voleti.
Bioderma je francuska marka koja pravi proizvode za najrazličitije tipove kože. Za osetljivu, suvu, dehidriranu, masnu, oštećenu.. svako može pronaći nešto za svoj tip kože. Njihovi proizvodi su izuzetno hvaljeni u svetu, pre svega zato što su zaista delotvorni.
Ova micelarna voda je namenjena mešovitoj i masnoj koži. Služi za uklanjanje nečistoća sa lica, skidanje šminke i smanjenje lučenja sebuma. Pogodna je i za skidanje šminke sa očiju. Ne sadrži alkohol, ni parabene. Sadrži parfem.
Koristi se tako što se nakvasi tupfer i skine šminka, kao i sa svakom drugom micelarnom. Nije je potrebno isprati.

Cena jeste veća nego kod drogerijskih, ali ko god je probao, rekao je i da vredi. Slažem se sa tim, posebno ako imate osetljiviju kožu. Bočica od 100 ml košta oko 800 dinara, a dolazi još i u pakovanjima od 250 i 500 ml koje se više isplati kupiti.
Miris je prijatan i osvežavajuć, vrlo nenametljiv. Tečnost je svetlo zelene boje.

Koristila sam je jednom, ili dva puta dnevno i nije mi izazvala nikakve iritacije, što mi je jako bitno, jer sam imala loše iskustvo sa micelarnim vodama.
Šminku je skidala dosta dobro, čak i ajlajner i maskaru bi vrlo lako rastopila. Ipak, samo par puta sam je koristila u predelu oko očiju, jer bojim se da bi ga ipak posle odredjenog vremena isušila.
U predelu T-zone mi je bila odlična, sitne bubuljice su polako nestajale, a osećaj čistoće posle ove micelarne je nešto što ćete prvo primetiti.

Najbolja mi se pokazala u službi tonika, pre šminkanja. Očistila bih lice sa njom, pa stavila puder koji bi bio dosta postojaniji, i koža bi mi bila matirana mnogo duže nego inače. Uzmite u obzir da mi se lice ne sija jako, ali ovo je svakako bilo primetno.
Moja koža je normalna ka mešovitoj, i mislim da bi mi ipak puno bolje odgovarala Sensibio verzija. Zato što sam primetila posle možda mesec dana da mi blago isušuje obraze koji su normalni ka suvim. Zato mislim da bi ova micelarna bila idealna osobama sa masnom kožom, ili mešovitom (ali da izbegavaju obraze). 


Sastav: water, peg-6 caprylic/capric glycerides, sodium citrate, zinc gluconate, copper sulfate, ginco biloba leaf extract, mannitol, xylitol, rhamnose, fructoologosaccharides, propylene glycol, citic acid, disodium edta, cetrimonium bromide, parfum. 

Zanimljivo je što sadrži ekstrakt drveta ginko biloba koji je živi fosil. Nekada je cela planeta bila pokrivena ovim drvećem, dok danas samoniklo raste samo u Kini. Njeni listovi su vrlo lekoviti. Koriste se za smanjenje simptoma glavobolja, astme, depresije, reguliše krvni pritisak, diabetes..
Naravno da to u sastavu ove micelarne skoro pa ništa ne znači, ali meni je uvek zanimljivo da čujem, pročitam nešto više o tome, nadam se i vama.


Dobre strane: - odlično skida šminku,
- sitne bubuljice nestaju,
- lice je matirano, sebuma ima manje,
- nije mi izazvala iritacije, 
- ne sadrži alkohol, niti parabene.

Loše strane: - posle nekog vremena isušuje suve delove, i zbog toga mislim da nije najbolje rešenje za okoloočno područje,
- cena.


Da li ste probale ovu micelarnu? :)

You Might Also Like

8 коментара

  1. Sensibio jako volim ovu nisam ni isprobala upravo zbog straha od isušivanja

    ОдговориИзбриши
  2. Super recenzija,sad sam se nameracila da kupim. Gde ima dase kupi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Loreana-
      Hvala ti. :) U apotekama, Metropoliten parfimeriji i u Liliju čini mi se. :)

      Избриши
  3. Odlična recenzija! Ja koristim AR i mnogo mi je podnošljivija za kožu od prvobitne verzije, šta više stvarno je obožavam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Mrs Fox-
      Hvala Teta Lijo! :* Nisam probala ni običnu verziju, ali mogla bih da je preskočim ako je ova bolja. Hvala na preporuci. :))

      Избриши
  4. Koristim Sebium H2O vec nedelju dana i ne isusuje mi kozu.Ranije sam imala mnogo masnu kozu ali sad pijem Diane 35 tako da je normalna ka suvoj i mislim da bi mi cak i mastila da mi je onako masna kao ranije jer je sad bas dobro hidrirana.Ne bih je ni preporucila mnogo masnoj kozi ali za normalnu je odlicna.Zadovoljna sam za sad. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels