Balea letnja kolekcija

04:20


Balea svakih mesec dana izbaci nešto novo, a ono što je meni posebno zanimljivo jesu limitirane sezonske serije. Za malo novca dobijate proizvode vrlo dobrog kvaliteta, bez parabena. I ovog leta je tu posebna kolekcija namenjena zaštiti kože i kose od sunca, kao i njenoj regeneraciji. Svi znamo koliko sunčevi zraci mogu negativno da deluju, i potrebno je zaštititi se. Sve to postaje zanimljivije ako imamo ovako simpatično upakovane proizvode koji predivno mirišu.



Verujem da bi vas kao i mene već na prvi pogled pakovanje privuklo, a ako ste biste ih i pomirišali totalno bi vas opčinili. Sva tri proizvoda imaju isti miris, vrlo morski i nežan. Nekako me podseća na kreme za sunčanje, ali je prijatniji. 




O gelu za tuširanje sam već par puta pisala, i naširoko ga hvalila. Ovo mi je drugo pakovanje, i moram priznati da sam posle prvog više puta pokušavala ponovo da ga kupim, ali se tolikom brzinom prodavao, da jednostavno nisam stizala da ga ulovim. Po tome bih rekla da se i drugim devojkama dopao jednako kao i meni.
Gelaste je teksture, svetlo tirkizne boje. Cena je 129 dinara za čak 300 ml, što je stvarno povoljno. Moram priznati i da ambalaža krasi kupatilo. :)
Piše da nežno čisti, uklanja ostatke od kreme za sunčanje, hlora i slane vode. Zbog toga je i više nego idealan za nošenje na more, ili tuširanje posle odlaska na bazen. Sadrži mentol u sastavu, tako da je sasvim opravdano što piše da pruža i efekat hladjenja. Blag, ali osetan.
Nije mi isušivao kožu (koja je normalna ka suvoj), a miris sam osetila još neko vreme nakon tuširanja. Takodje, celo kupatilo miriši. :)

Sastojci:
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · SODIUM CHLORIDE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · COCO-GLUCOSIDE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · GLYCERYL OLEATE · GLYCERIN · MENTHYL LACTATE · MENTHOL · POLYQUATERNIUM-7 · CITRIC ACID · PROPYLENE GLYCOL · DISODIUM EDTA · BENZOPHENONE- 4 · TOCOPHEROL · HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE · PARFUM · BENZYL SALICYLATE · COUMARIN · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · SODIUM BENZOATE · CI 42051.


Balea Professional šampon i regenerator-2u1 ne sadrži silikone i namenjen je oštećenoj kosi od sunca. Ima UV zaštitu, sprečava naelektrisanost kose, čisti kožu glave i kosu od peska, soli i hlora u vodi. Piše da intenzivno neguje kosu posle sunčanja i omogućava lakše rasčešljavanje.
Cena je oko 250 dinara, 250 ml. Miris je kao i kod gela, vrlo prijatan i opuštajući. Tekstura je tečna, kremasta, sedefasto bele boje. 
Ono što je kod ovog proizvoda sjajno jeste da vam štedi prostor u koferu. Izrazito suvoj, i oštećenoj kosi verovatno ne bi bio dovoljan, ali uz neko mleko koje se koristi posle pranja bi i takvoj kosi odgovarao. Ostalim tipovima kose bi bio sasvim dobar. 
Moja kosa je srednje gusta, ali ima tanku dlaku i brzo se masti, i zdrava je. Dok sam prala kosu ovim šamponom krajevi su mi se raspetljali kao da sam stavljala i regenerator, što me je odmah kupilo. Naravno, ne kao sa nekom maskom, ali je velika razlika nego kad operete kosu samo sa nekim drugim šamponom. Dovoljno je jedno šamponiranje, i već osećam kako mi je čisto teme, a kosa nije suva i zapetljana. Takodje, pomislila sam kako će mi se od njega brže mastiti kosa, ali se ni to nije desilo. Kosa mi je bila čista neka 2-3 dana, kao i obično.
Mislim da bi one sa normalnom kosom spasio muke nošenja više stvari na more, a oni sa jako suvom i oštećenom bi mogli da ga probaju koristiti pri svakom pranju sa upotrebom regeneratora ili maske, jer bi im kosa tako bila manje suva i tršava. Nije skup šampon, a možda bi pomogao.

Sastojci:
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · GLYCERIN · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · GLYCOL DISTEARATE · PARFUM · PROPYLENE GLYCOL · PANTHENOL · CTRIC ACID · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · SODIUM BENZOATE · PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE · PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL · COCOS NUCIFERA OIL · LAURETH-4 · POTASSIUM SORBATE · BENZYL ALCOHOL · BENZYL SALICYLATE · ETHYLHEXYL SALICYLATE · BENZOPHENONE-4 · COUMARIN · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · CARICA PAPAYA FRUIT EXTRACT · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE.

Glicerin je na 3. mestu, i verovatno zbog njega toliko neguje kosu. Tu su i pantenol i kokosovo ulje. Nije mi izazvao nikakve iritacije, ali nemam osetljivo teme.


Sprej za zaštitu kose sam najmanje isprobala, ali kada se vratim sa mora doneću više utisaka. Piše da štiti kosu od izbledjivanja, sadrži UV zaštitu i čuva prirodnu hidratantnost kose. Namenjeno je suvoj i isušenoj kosi usled izlaganja sunčevim zracima, slanoj i hlorisanoj vodi. Nanosi se pre i posle sunčanja, na suvu ili mokru kosu. Ne ispira se.
Cena je takodje oko 250 dinara, 150 ml, što se stvarno isplati. Miris se zadržava na kosi, i baš mi je gušt mirišati je. :)
Ima sprej koji prska ravnomerno. Ambalaža je providna, a tečnost je svetlo breskvaste boje. Iako je slika devojke sa plavom kosom na njemu i regeneratoru, proizvodi su namenjeni svim nijansama i tipovima kose.
Ne sadrži alkohol.
Ukoliko idete na more i potrebno vam je nešto da zaštiti kosu i farbu bacite pogled na ovaj sprej.

Sastojci:
AQUA · CYCLOPENTASILOXANE · PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL · METHYL GLUCETH-10 · CETRIMONIUM CHLORIDE · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · PARFUM · SODIUM CHLORIDE · BENZOPHENONE-4 · ISOAMYL P-METHOXYCINNAMATE · BENZYL SALICYLATE · COUMARIN · ALPHAISOMETHYL IONONE · SODIUM BENZOATE · CI 15985 · CI 16185.


I za kraj da vam predstavim Paradies aparat koji slika pod vodom. Verujem da mnogi od vas tek sada idu na odmor, a pošto ga ja još uvek nisam stigla isprobati, makar da napišem nešto o njemu, verovatno su ga mnogi gledali i imali nedoumice.
Dolazi u kartonskoj kutiji sa printom koji je i na samom aparatu. Aparat je upakovan i u čvrstu plastičnu kesu. Ima i vezicu za ruku koja ga čuva od ispadanja, što je posebno praktično u vodi.
Sadrži film koji se može iskoristiti za 27 fotografija. Film je 400ISO. 
Može da se koristi i kao običan aparat, i kada je sunčano, i kada je oblačno. Pravi predivne retro fotografije, našla sam ih dosta na internetu.
U vodi slika i na dubini do 3m, a ne biste ga smeli dužati tamo duže od 2 minuta.
Cena je oko 600 dinara.


Rok trajanja mu je 2 godine. Kada uslikate tih 27 slika, film nosite na izradu. Nemojte otvarati aparat, nego ga celog odnesite. Raspitala sam se malo, i u fotografskim radnjama rade i prebacivanje slika na cd, i to za vrlo malo novca. Mislim da je to oko 100 dinara.




Ova slika je uslikana tim aparatom, ukucajte, videćete da ima mnogo stvarno lepih fotografija.


Da li ste probale neki od ovih proivzoda? Možda aparat? :) Ako jeste, kakve su vam fotografije ispale? :)

*PR proizvodi, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

2 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels