Balea nega lica

11:54


U poslednje vreme više pišem o preparativi, ali to je zato što nju više trošim, i češće kupujem. Razmišljala sam da li da o svakom ovom proizvodu pišem posebne članke, ali sam ipak odlučila da ih stavim sve u jedan. Verujem da znate da je Balea prilično pristupačna robna DM marka. Zaista me je retko šta razočaralo, za male pare dobiju se proizvodi koji pariraju i mnogim skupljima. Takodje, volim što prilično paze na sastav, nisam primetila gomilu parabena kako to zna biti, pogotovo kod jeftinije kozmetike.

Balea vitaminski fluid je nešto novo na našem tržištu, i čim sam ga ugledala na policama morala sam da ga isprobam.
Piše da sadrži vitamin E i provitamine B5, neguje i hidrira kožu. Posebno se preporučuje mladoj koži, i namenjen je svim tipovima kože. Piše i da je idealan kao podloga za šminku. Pogodan za korišćenje i ujutru i uveče.
Cena je oko 300 dinara, 50 ml. Ambalaža mi se baš dopada, jer ima pumpicu i dno se podiže, tako da ćete potrošiti sav fluid.

Prvo što se oseti jeste predivan miris maline, koji još neko vreme ostaje na koži. Uopšte nije sintetički miris maline, već pravi gurmanski. Kada se stavi osveži i razbudi lice. Vrlo mala količina je potrebna, čak ni jedan ceo pritisak na pumpicu (ali ovo je individualno).
Tekstura je gelasta, svetlo roze boje, lako se razmazuje i ostavlja ,,dewy" završnicu par minuta, a potom ga koža upije. Bolje rečeno, lice blista.
Kao podloga za šminku meni se pokazala prilično dobrom. Naravno, sačekam par minuta, pa se tek onda našminkam. Nekako puder se zalepi za lice, ne ističe suve delove, lakše se razmazuje i kao da sve što stavim preko bude intenzivnije.


Ne bih se složila da je za sve tipove kože, ali verujem da bi leti većini odgovarao. Za suvu kožu bi zimi bio slab, a masnoj bi ostavljao lepljiv osećaj, jer bi ga sporo upijala. Takodje, mislim da nije pogodan za osetljivu kožu.
Dakle, po mojoj proceni fluid bi odgovarao blago suvoj, normalnoj i mešovitoj koži.
Mojoj koži ovaj fluid jako prija, i sasvim mi je dovoljan kao nega preko leta. Kako su mi obrazi osetljiviji i suvlji, uglavnom ga stavljam samo na T-zonu. 




Kao što sam već rekla obrazi su mi suvlji od ostatka lica, i tu mi je potrebna hranjivija krema. Za njih mi se pokazala idealna Urea dnevna krema. Verujem da će devojke sa mešovitom kožom razumeti moju potrebu za dve različite kreme.
Sadrži 5% uree, vitamin E i pantenol. Namenjena je veoma suvoj koži, i sprečava osećaj zategnutosti. Piše da sadrži i UV zaštitu, i da je pogodna za svakodnevnu negu lica, i kao podloga za šminku.
Cena je oko 250 dinara, 50 ml. Krema dolazi u tubi jednostavnoj za korišćenje, klasika.

Miris je prijatan, puderast i nenametljiv. Tekstura je bogata i hranjiva. Meni se brzo upija, i ne ostavlja masan trag. Stvarno osetim poboljšanje, koža više nije zategnuta, i mekana je na dodir.
Dobra je i kao podloga za šminku jer nije masna, a hrani kožu.

Sastav: AQUA · PROPYLENE GLYCOL · ALCOHOL DENAT. · GLYCERIN · CARBOMER · PHENOXYETHANOL · PANTHENOL · BENZYL ALCOHOL · SODIUM HYDROXIDE · TOCOPHERYL ACETATE · PARFUM · BENZOPHENONE-4 · ALCOHOL · ETHYLHEXYL SALICYLATE · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · RUBUS IDAEUS FRUIT EXTRACT · BENZYL SALICYLATE · CI 16035 · CI 47005 · SODIUM CHLORIDE · SODIUM SULFATE.


Jedna je od boljih krema za suvu kožu koje sam probala. Mislim da bi mnogima odgovarala, posebno u hladnijem periodu. Svakako bih je ponovo kupila.
Dok sam prekucavala sastav shvatila sam da joj je promenjena ambalaža. Ovu kremu sam kupila pre samo par meseci, a već su je promenili. Medjutim, ništa to ne bi bilo čudno, da nisu i sastav dirali. Baš kada sam je otkrila. Šteta, nadam se da je i nova podjednako dobra, ili čak i bolja.

Ovo je sastav nove kreme: AQUA · GLYCERIN · CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE · UREA · OCTYLDODECANOL · DICAPRYLYL ETHER · CETEARYL ALCOHOL · BEHENYL ALCOHOL · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · ETHYLHEXYL TRIAZONE · DISTARCH PHOSPHATE · HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES · MANGIFERA INDICA SEED BUTTER · MYRISTYL MYRISTATE · PHENOXYETHANOL · PANTHENOL · CETEARYL GLUCOSIDE · TOCOPHERYL ACETATE · BISETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE · CAPRYLYL GLYCOL · XANTHAN GUM · PARFUM · SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER · DISODIUM EDTA · CITRONELLOL · LINALOOL · TOCOPHEROL.

Urea se i kod jedne i kod druge nalazi na četvrom mestu na listi sastojaka, ali je razlika što stara ne sadrži tocopherol, i mangifera indica seed butter (puter od semena manga) je višlje na listi. Takodje, postoje razlike u redosledu (količini) nekih sastojaka, kao i još par razlika.

Sastav stare kreme: aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, urea, dicaprylyl etherm, octylododecanol, glyceryl, glyceryl stearate citrate, mangifera indica seed butter, behenyl alcohol, cetearyl alcohol, butyl methoxydibenzoylmethane, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, ethylhexyl triazone, hydrogenated coco-glycerides, myristyl myristate, phenoxyethanol, panthenol, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, tocopheryl acetate, capryl glycol, xantan, parfum, sodium carbomer, disodium edta, citronellol, linalool.



Mleko za skidanje šminke sa uljem jezgra kajsijine koštice je vrlo blago, zbog toga mi se najviše i dopada. Namenjeno je svim tipovima kože.
Cena je oko 200 dinara za 200 ml, što zaista nije puno. Miris je vrlo blag i prijatan. 
Ne sadrži silikone, niti alkohol.

Tekstura je redja nego kod krema za lice, klasična za ovaj tip proizvoda rekla bih. Skida šminku dobro, dok ćete se oko maskare morati više pomučiti. Zbog toga za oči koristim dvofazno sredstvo.
Nije mi izazvalo nikakve iritacije. Kada sam skidala i šminku oko očiju, nisu me pekle oči. Blago hidrira lice.
Koristi se tako što se nežno umasira na lice, a zatim ispere, ili obriše vlažnim tupferom. Nemojte zaboraviti na ovaj korak, ne upotrebljava se na isti način kao druga mleka. Ne ostavlja masan sloj na koži, i prilično je jednostavno za korišćenje.

Sastav: AQUA · GLYCERIN · OCTYLDODECANOL · CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE · CETEARYL ALCOHOL · GLYCERYL STEARATE CITRATE · MYRISTYL MYRISTATE · GLYCERYL STEARATE · PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL · SESAMUM INDICUM SEED OIL · PANTHENOL · PARFUM · XANTHAN GUM · SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER · PHENOXYETHANOL · p-ANISIC ACID · ALPHA ISOMETHYL IONONE · LIMONENE · LINALOOL.



Dvofazno sredstvo za skidanje šminke je odličan, i vrlo povoljan proizvod. Cena je oko 180 dinara, 100 ml. Miris nema. Ne sadrži alkohol, niti parfem.

Pošto ima dve faze, morate ga promućkati pre korišćenja. Nanesite na tupfer, zadržite ga par sekundi i nežno predjite preko oka. Nemojte vući i povlačiti.
Vrlo lako skida i maskaru i ajlajner. Mislim da je za ovu cenu i više nego dobar. Bitno je i da ne otvarate oči (oko) dok skidate šminku da vam ulje ne bi pomutilo vid na kratko. Mada, verujem da se ovo dešava sa većinom ovakvih proizvoda.

Takodje je promenjeno pakovanje, ali ovog puta sastav nije menjan.

Sastav: AQUA · CYCLOPENTASILOXANE · ISOHEXADECANE · ISOPROPYL PALMITATE · PANTHENOL · SODIUM CHLORIDE · POTASSIUM PHOSPHATE · POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE · CI 61565.

Sve u svemu, mislim da su ovo proizvodi koji su vredni pažnje, posebno jer su toliko pristupačni.


Da li ste probale neki od ovih proizvoda?

You Might Also Like

12 коментара

  1. Hvala za puno korisnih informacija:)! Moja sestra je imala ovo mleko za skidanje sminke,ali posto je skrta,cekala je neku akciju jer joj je 200 din bilo mnogo o . O,kaze da je odlicno mleko.Ja sam imala ono drugo,s organskim krastavcem,bilo je ok ali me ubijao onaj slatkasti miris:(.Probala bih dvofazno sredstvo ali imam osetljive oci pa mi je malo frka:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Kristina-
      Drago mi je da ti se dopao! :) Hehehe, a dobro, svako drugačije razmišlja. :)) Nisam probala to sa krastavcem, nisam ga ni primetila. Ako imaš osetljive oči probaj da skidaš šminku sa bademovim uljem. Meni super skida, a verujem da manje iritira. :)

      Избриши
  2. Imam Urea kremu za ruke,kremu za stopala i imala sam mleko za telo.To su fantasticni proizvodi i onda mi je palo na pamet da mora da im je linija za lice isto tako dobra. Nisam je probala, ali deluje mi dobro na osnovu ovih proizvoda, jer imam takvu kozu, da malo proizvoda za telo moze da se pogodi da mi odgovara, a Urea linijom je to slucaj .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Maja l Overpowered-
      Baš mi je drago da si pronašla proizvode koji ti odgovaraju. :) Imam i Urea mleko za telo, dopada mi se, lepo neguje. :)

      Избриши
  3. meni je odlicna maska za lice iz urea linije, mogla bih probat i kremu za zimske dane :) vitaminski fluid me zaintrigirao ali imam jos toga za potrosit pa mi nije u planu sada njegova kupovina, a dvofazno sredstvo za oci mi nije valjalo, iritiralo mi je oci :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Talisha Art-
      Nisam probala masku, baš bih mogla. :) Šteta, ja nemam osetljive oči, pa nisam srećom imala takvo iskustvo. Ne znam da li znaš, ali bademovo ulje jako dobro skida šminku sa očiju. :)

      Избриши
  4. Ovo mleko za skidanje šminke kupujem godinama već i pre zadovoljna sam.

    ОдговориИзбриши
  5. Koristim Balea dvofazni odstranjivač šminke i odličan mi je. Ove druge kreme i fluidi ne bi odgovarali mojoj zrelijoj koži

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Marijana-
      Da, verovatno ne bi. Potrebne su ,,jače" i hranjivije kreme. Drago mi je zbog dvofaznog odstranjivača. :)

      Избриши
  6. -Mama Jane-
    Eto još jedne zadovoljne osobe. :) Drago mi je da ti odgovara. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas bih voljela da probam te proizvode, samo nzm gdje imaju u Crnoj Gori da se kupe?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Cetinjanka-
      Proizvodi se mogu kupiti u svim DM drogerijama, ali nisam sigurna da li DM ima svoje prodavnice i u CG. :/

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels