Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe

05:44



Maybelline Color Tattoo senke su prodrmale čini mi se celu Evropu, pa i šire kada su se pojavile. Čitala sam milion recenzija o njima, ali me i dalje nisu nešto specijalno privlačile. Generalno, jako volim senke za oči, ali ih ne stavljam tako često, ili vrtim 3-4. Kremaste još manje. Medjutim, kako volim braon nijanse na očima, a pročitala sam i da je dobra za obrve rešila sam da joj pružim priliku odnosno nijansi Pemanent Taupe
Cena ovog proizvoda je oko 700 dinara, a kupila sam ga na sniženju za nekih 560 čini mi se. Gramažu nisam pronašla. Teglica je staklena, sa plastičnim čepom, i tu joj dajem veliki plus jer je odlična za putovanje i znate da joj se nešto neće desiti. Senke u kamenu se u putu znaju slomiti i pretvoriti u prah, a ni to se kod ove neće desiti. Takodje, nijansa je odlična za pregibe na kapku, konturisanje, kao baza za senke, za popunjavanje obrva, a i kao senka tako da je sve u jednom, i još jednom odlična za putovanja.

Tekstura je kremasta, ali u isto vreme i dosta suva. Čitala sam da su ostale nijanse manje suve od ove. U potpunosti je mat, a nijansa je izmedju sive i hladne braon. Vrlo je univerzalna. 
Jako je pigmentovano, i u jednom potezu ostaje dovoljno boje. Može se nanositi da bude lagana, ili nadogradjivati i dobiti punu nijansu.

Nemam masne kapke, ali svakako ne ispunjava obećanje 24 h (mada je toliko nisam ni nosila :) ). Nekih 5 sati je sigurna i ne mrda se. Kada se namaže, fiksira se. Trajnost joj je dosta duža nego kod senki u kamenu i prahu. Jedva sam je skinula sa ruke. :)
Teže se blenda, ali uz malo više truda i to se da rešiti. Mislim da bi se na masnim kapcima skupljala u pregibima.



Ono za šta je ja koristim, i za šta mi je idealna jeste popunjavanje obrva. Naravno, nijansa neće svakome odgovarati, ali mislim da većini bi. Kako je namažem ne mrda čitav dan. Mislim da bi preživela čak i kupanje u moru, bazenu. Tako da ako ste tražili nešto za te svrhe, obratite pažnju na ovu senku, jer čini mi se da ništa slično nema u ponudi u drogerijama. Na obrve ga nanosim kosom pljosnatom četkom. 
Zaista mi se pokazala kao odlična i multifunkcionalna senka koju vredi imati.



Dobre strane: - ambalaža, 
- izbor nijansi je predivan,
- ova nijansa je mat,
- vrlo univerzalna nijansa,
- pigmentovano je,
- dugo traje,
- odličan i za iscrtavanje obrva.

Loše strane: - teže se blenda sa ostalim (,,običnim") senkama.


Sastav: cyclopentasiloxane, isododecane, polypropylsilsesquioxane, ceresin, cyclohexasiloxane, caprylyl methicone, synthetic fluorphlogopite, alumina, silica, dimethyl silylate, disteardimonium hectorite, cyclomethicone, propylene carbonate, candelilla cera/candelilla wax, carpylyl glycol, c30-45 alkyldimethylsilyl polypropylsilsesquioxane, calcium sodium borosilicate, calcium aluminium, borosilicate, silica, polyethylene terphthalate, tin oxide, acrylates copolymer, paraffin.


Nijansa (Swatch):


Verujem da imate bar jednu njihovu senku. Koja vam je bolja omiljena? Da li ste ih probali? :)

You Might Also Like

18 коментара

  1. ova nijansa mi je i najdraza, ja ju volim kao bazu za ostala sjenila svih boja ali kao sjenilo za obrve mi je pre tamna, steta :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Talisha Art-
      Šteta, baš je postojano. Trebalo bi da izbace kolekciju od par nijansi za obrve, eto im ideje. :)

      Избриши
  2. Ideja za popunjavanje obrva je odlicna :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična linija senki! Permanent taupe koristim najviše za obrve i kratko mi je trebalo da je zavolim!

    ОдговориИзбриши
  4. Eh, da nema ovog sjenila, ja ne bih znala čime da popunjavamobrve. Mislim da ga nikada nisam koristila na kapcima :D Slažem se da joj je tekstura dosta suha, barem kada je usporedim sa druga sva CT sjenila koja posjedujem. Samo je šteta što nam je dostupno samo nekoliko nijansi, dok se u inostranstvu mogu naći mnoge lijepe nijanse :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Il Rossetto Rosso-
      Nisam probala ostala, pa ne mogu da usporedim, ali čitala sam da je ovo suvlje. Pa, kao i uvek u principu. :D

      Избриши
  5. Ja imam u tirkiznoj nijansi, baš dugo ostaju na kapcima, mada treba da se stavi malo više kak obi boja bila baš fina :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Pixie (Pixie's Beauty Lab)-
      Postala sam kao mini knjiga, ali čitala sam da su tirkizna i ljubičasta slabije od ostalih nijansi. :D Ali mi se dopada nijansa. :)

      Избриши
  6. Ja imam onu bronzano bakarnu - pomegranate ..nesto i obozavam je! Zelim da kupim ovu nijansu i onu rozikasto zlatnu, ne znam tacan naziv. Mada i ona luda plava nijansa mi se svidja puno. Jedne od boljih senkica koje sam koristila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Milena Nesic-
      Ta nijansa mi se baš dopada. :) Znam na koju misliš, mene nekako uvek braonkaste i roskaste privuku. Znači mogu da probam još koju. :)

      Избриши
  7. Imam Pink Gold i fenomenalna mi je! Lako se nanosi ali se zato ne blenduje nikako,mada joj to ne umanjuje vrednost:) CT senke su divne. Kristina

    ОдговориИзбриши
  8. I ja je koristim za obrve. Omiljena olovka mi se jako brzo trosi, pa mi je drugarica preporucila ovu senku u te svhe. Ponekad mi je previse siva (ako sam nasminkana toplim bojama) pa je onda malo neutralizujem svetlo smedjom senkom. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam probala belu nijansu kod drugarice, da vidim da li vredi dati pare za takvu jednu senku. I malo sam sam se razocarala. Ne moze ravnomerno da se nanese. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Yu-Ki Rain-
      Nisam probala belu. :/ Šteta, izgleda da ima više takvih nijansi. :/

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels