Loreal Paradise Pomade Extatic obe nijanse

08:44


Nešto novo od Loreala što je svakako izmamilo interesovanje su Paradise Extatic pomade za obrve. Međutim, bez obzira na to, nije se puno pisalo o njima. Kada sam okačila njihovu fotografiju na Instagram, puno devojaka me je pitalo za utiske, i verujem da je vreme da ih napišem.

Pomade dolaze u kutijici klasičnoj za ovakav tip proizvoda, sa tim da je čep izdužen. U njemu se nalazi skrivena četkica, koso sečena, namenjena baš popunjavanju obrva. Ona je dodatno zaštićena plastičnim čepićem. Meni zapravo odgovara, i moguće je sa njom raditi u nedostatku druge. Čitav rose gold trend mi se dopada, i smatram da se lepo uklapa u vizuelnu prezentaciju šminke.
Kod nas dolazi u dve nijanse, 102 Warm Blonde i 104 Brunette. Prva je namenjena plavušama, druga brinetama. Obe su neutralne, po meni idealne za obrve. Dosta su univerzalne, i pažljivo odabrane da odgovaraju različitom spektru tonova.
102, namenjena plavušama, je dosta svetla i mislim će se plavuše obradovati, jer je teško pronaći dovoljno svetlu i hladnu nijansu. Bez obzira što piše warm iliti topla, ne bih se složila sa tim.
104 je dosta tamnija, idealna zabrinete i crnke. Međutim, nije ni previše tamna, tako da ukoliko volite crne obrve, probajte prvo tester.
Cena je oko 1000 dinara, za 3 g. Jako se sporo troši, a time može i dugo da traje. Nisu mi isušile, a imam ih već nekoliko meseci. 



Pigmentacija je odlična, a tekstura kremasta i pomalo voskasta. Lako se nanosi, ne razmazuje se i traje satima. Klizi na koži, i ne formira grudvice. Sa njom je moguće i iscrtati i samo blago popuniti obrve. Da li će preživeti umivanje? Neće, ali sve ostale uslove hoće. Na devojkama sa masnom kožom će trajati nešto kraće nego na ostalim tipovima. 
Što se mog popunjavanja obrva tiče, uglavnom samo docrtavam repić koji je nešto tanji nego što bih volela. Za to mi se takođe pokazala odlično. Ponekad kombinujem obe pomade. Svetliju na početak, a tamniju na repić. Nisam ljubitelj senki za obrve na sebi, tako da i to uzmite donekle u obzir. One mi se nisu pokazale dovoljno preciznim, niti trajnim.
Sa Loreal pomadom je moguće postići kako prirodan izgled obrva, tako i u potpunosti promenjeni, popularno i kao instagram obrve. Dopada mi se što je sa njom moguće iscrtati i imitirati dlačice. Zaista su mogućnosti sa njom brojne.






Po meni je ovo definitivno najbolja pomada iz drogerija koju sam probala, i imate sve moje preporuke za nju.

Da li ste je probali? 

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels