Avon Care 3u1 sredstvo za čišćenje lica i Aero Volume maskara

01:56


Ove slike mi baš dugo stoje u arhivi, i nikako da i napišem nešto o ovim proizvodima. Zapravo od aprila, tako da se izvinjavam zbog ne baš tako reprezentativnih slika. Tada nije bilo sunčano, i ovo je rezultat toga. U svakom slučaju, nema puno šta da se gleda u ambalaže, tako da me to teši. :) Nisu lakovi, senke, karmini gde je naročito bitan dobar kvalitet fotografija.

Sredstvo za čišćenje, i maskaru sam dobila od jedne jako vredne devojke koja se bavi prodajom njihove kozmetike. Solutions toniranu kremu sam kupila u velikom pakovanju, posle isprobavanja testera koji mi se dopao. Utisci su ostali isti, a njih možete pročitati ovde. Cena je na sniženju bila 250 dinara.

Na ambalaži piše 3u1 gel za čišćenje lica sa djumbirom i aloja verom. Koža ostaje čista, tonizirana i hidrirana.
Cena varira, u aktuelnoj brošuri je 219 dinara, a redovna cena je 340. Primetila sam da je baš često na sniženju, tako da se može uloviti baš povoljno. Bočica sadrži 200 ml proizvoda.
Kada sam ga prvi put probala zasmetao mi je miris, baš se oseti djumbir, ali kasnije sam se navikla. Ono što je dobro jeste da vas momentalno razbudi. :)
Koristi se tako što se u većoj količini nanese i umasira na vlažnu kožu, a potom ispere. U principu kao i svako sredstvo za umivanje.

Mutno bele je boje, a tekstura je onako kremasto-gelasta. Beži pod prstima, ali se može lepo razmazati. Efikasno čisti lice, i ostatke šminke dobro čisti. Maskaru ne verujem da bi skinuo, ali nije tome ni namenjen.
Odgovarao bi normalnoj, mešovitoj i masnoj koži. Izrazito suvoj koži mislim da ne bi odgovarao jer sam primetila par puta da me je zatezalo lice kada je bilo jako suvo, ali opet minimalno. Dopada mi se što mnogo manje isušuje od ostalih sredstava tog tipa koje sam probala.
Posle korišćenja lice je sveže, i blago hidrirano moram priznati.
Takodje, nije mi izazvao nikakve iritacije.

Izašle su i dve nove verzije ovog gela - sa aloja verom koje umiruje lice i hidrira ga i sredstvo za normalnu i kombinovanu kožu sa ehinaceom i uljem pšeničnih klica.

Sastav: Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sodium Lauryl Sulfate, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Methylparaben, Stearyl Alcohol, Parfum, Aloe Barbadensis Extract, Zingiber Officinale Extract.

Dobre strane: - cena,
- dobro čisti lice,
- nije mi izazvao iritacije,
- prijatan je za korišćenje,
- blago hidrira,
- nije agresivno sredstvo.

Loše strane: - miris (mada je ovo individualno),
- sastav nije najsrećniji, alkohol je visoko.
- nisam sigurna da li bi odgovarao izrazito suvoj koži.


Zaključak: Sasvim solidan proizvod za svakodnevno korišćenje. Isplati se imati ga pri ruci pri svakodnevnom čišćenju kože.


I na redu je maskara koja je izazvala dosta polemike. Medjutim, utisci su u principu bili slični. Dakle, u pitanju je Aero volume maskara.
Dopada mi se što dolazi zapakovana u foliju, i tako ste sigurni da je niko nije otvarao.


Cena je u ovoj kampanji 399 dinara, a redovna je 810 dinara za 7 ml.
Ambalaža je jednostavna. Četkica nije gumena, ali to je stvar ukusa. Neko baš voli ovakve, neko ne.  U obliku je zvezdica. Jednostavna je za rukovanje, i neće vam se desiti da se zamrljate sa njom.
Ovo je maskara sa najlaganijom formulom za volumen. Moja prva pomisao je bila da je suva maskara, i stvarno deluje tako. Medjutim, čini mi se da su takvu i hteli da je naprave. U prilog ide tome da je formulisana tehnologijom nulte gravitacije, koja se primenjuje u avio industriji i pomaze da avioni ostanu u vazduhu.
Ovo je prva maskara da me je toliko zbunila. 

Dolazi u 3 nijanse. Crna, braon i najcrnja crna. Moja je ova 3. Mogu da potvrdim da je crna. :)
Prirodno razdvaja trepavice, boji ih i ne stvara grudvice. Grudvice kreću da se stvaraju tek posle 2. sloja maskare. Medjutim, neki ekstremni volumen teško da ćete sa njom postići. Dobra je za svakodnevno korišćenje, i prirodnu, nenametljivu šminku.
Iako sam mislila da će mi se osušiti u roku od mesec dana, ipak je potrajala duže. Zaista je čudna maskara, i i dalje stojim da je suvlja od ostalih, i moguće je da bi to moglo i vas da zbuni. Nije mi izazvala iritacije. Nisam primetila da se trusi.

Dobre strane: - cena,
- prirodno razdvaja trepavice,
- lagana je,
- 3 nijanse.

Loše strane: - suva je (ovo je individualno, nekome bi se baš to dopalo).

Zaključak: Ukoliko želite maskaru sa kojom ćete postići prirodan izgled, bez grudvica možete se uzdati u ovu. Moram priznati i da je teško danas pronaći neku jednostavnu maskaru. Ova je definitivno takva.





Da li ste probale neki od ova 2 proizvoda? Kako se vama dopao? :)

You Might Also Like

3 коментара

  1. Imala sam sredstvo za čišćenje i nisam se razočarala. Lijepo odstrani šminku, a moje suho lice baš isušivao. Naravno da treba krema poslije, ali ništa strašno :) Probala sam maskaru i to je bila moja dnevna maskara ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels