Nekozmetički new in post jul/avgust

01:59

Izvor: internet.

Nisam bila ni svesna koliko sam garderobe kupila i dobila u ova dva meseca dok nisam sve stavila na gomilu. Bio mi je i rodjendan u julu, inače bi cifra stvari bila prepolovljena. U junu mislim da nisam ništa kupila, tako da bi to bilo u principu sve za 3 meseca. 
Ovakve postove sam izbegavala da pišem iz više razloga, ali kada sam shvatila koliko je meni zanimljivo da ih čitam, a verovatno i drugima, odlučila sam da ga napišem.

Odeću volim skoro koliko i kozmetiku, ali nisam preterano luda za trendovima, i uglavnom kupujem i nosim ono što se meni dopada.

Početkom jula bilo je sniženje u Mango prodavnicama, a ja sam se zaljubila u ovu torbu i sandale. Moram da napomenem da je sve mnogo lepše uživo, i da je teško uslikati garderobu. Tamo sam kupila i cvetni džemperak, i baš sam zadovoljna tom kupovinom. Sve je bilo 50% jeftinije od redovnih cena.




Svi šorcevi su mi postali veliki, a i htela sam neki sa dubljim strukom, pa sam naručila Levi's za oko 600-700 dinara. Baš je jednostavan i nosiv, i zbog toga mi se najviše i dopada.


Pa mi je bio rodjendan, i dobila sam dosta stvarčica. Osim korseta, tu je i Terranova majica za vežbanje, bela košulja i plava atlet majica koju sam zaboravila slikati.




Dobila sam i Bata baletankice i šal. Baletanke su vrlo udobne, i dosta sam ih puta nosila, dok šal naravno čuvam za zimu. Prošle godine nigde nisam mogla da nadjem debele okrugle šalove, svi su bili tanki. Tako da sam se oduševila kada sam ga videla.



Dobila sam još i teksas košulju i ovu šarenu majicu. Košulja je baš moj fazon, i bila sam presrećna kad sam je ugledala.



Kupila sam dva random kupaća kostima. Mnogo su lepši uživo. Blic je pojeo boje.


Pošto nemam ni jednu dugu suknju, to se moralo rešiti. Lake su za kombinovanje, a ova je Zara. Privukla me je neobična boja. Skroz je duga do poda.


Takodje Zara džemper, vrlo je težak i topao, a nijansa mi je prelepa. Ni njegovu lepotu nisam uspela uslikati. :/


U Extreme Intimu je bilo veliko sniženje, 50-70 %, a ja sam dobila vaučer za kupovinu, tako da je moj izbor pao na ovu pidžamicu. Dopada mi se i boja, i kroj, i što je udobna. Što je na kraju krajeva i najbitnije.


I u Bershki je bilo veliko sniženje, pa sam kupila majicu i dva džempera. Mislim da su džemperi bili oko 700 dinara.


U Sportini sam kupila ovu majicu. Svidela mi se boja, i što se može lako kombinovati.


I poslednje što sam na putu dobila jesu ove tri stvarčice. Izabrala sam ih jer su jednostavne, i znam da ću ih često nositi. Džemperak je uživo jako lep, tamno plave boje, blic ga je malo izbledeo. On i farmerke su Tally Weijl.




I to bi bilo to. :)

Šta ste vi kupile ovog leta? Da li vam se dopadaju ovakvi postovi? :)

You Might Also Like

17 коментара

  1. Sviđa mi se sve što si kupila/dobila, a posebno torba i krem košulja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Ćo o-
      Drago mi je da ti se dopadaju stvarčice. :) I meni su one medju favoritima. :))

      Избриши
  2. Divno, skoro svaki komad odeće bih i sama izabrala. Izdvojiću Bata šal, Zara džemper i EI pidžamu :) Možeš li da mi kažeš koliko si platila pidžamicu? Znam tačno koji je ovo materijal, preudobno i mekano.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Le prettiness-
      Pidžamica je snižena sa 3300 na 1800 dinara. Možda je još koja ostala, ali nisam sigurna. :) Šal jedva čekam da nosim. :D

      Избриши
  3. Sve mi se sviđa! ja isto volim čitati ovakve postove. Nisam se baš nakupovala ovo ljeto jer sam imala dosta stvari od prošle godine. Kupovina odjeće me čeka na jesen. Zaljučila sam kako u Periodu jesen /zima najviše nosim crnu, bež, sivu i neku tamno ljubičastu boju, a u mom ormaru ima svih boja. zato ću malo poraditi na minimalizmu i kupiti par jednostavnih i nosivih stvarčica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Beauty chat room by Marijana-
      I meni su to osnovne, omiljene boje. :) Uvek je tako i pametnije, i te jednostavnije stvarčice obično češće nosimo. :)

      Избриши
  4. Sviđa mi se ovaj post, čak ću se potruditi da izbacim isti do kraja nedelje ;)
    Slatke su ti stvarčice. Ni ja ne robujem trendovima, ako mi se nešto sviđa forsiraću ga kao lični trend dok se ne raspadne ;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Gde si kupila kupaci?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Анониман-
      Šareni u nekom butiku turske odeće, no name :D, a sa tufnicama sam naručila preko neta. :)

      Избриши
  6. I onda me pitaju kako tako znam slagati kombinacije.Nisam to ja to su "moje" blogerke! :D
    Totalno sladak izbor!

    ОдговориИзбриши
  7. -Ana-
    Hehehe baš si me nasmejala. :)) Drago mi je da ti se dopadaju stvarčice. :))

    ОдговориИзбриши
  8. Pa moram negde da gledam i pokupim ideje, volim tako kulturno i sto se kaze kako treba.Nisam pobornik kao i ti one kic grand vecine.kiss za tebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Ana-
      Slažem se sa tobom, i meni su takve stvari mnogo lepše. :) Drago mi je da imamo isti ukus! :*

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels