NYX Matte Lip cream Antwerp

07:50


O ovakvom ružu, samo u nijansi Istanbul sam već pisala, a pošto mi se jako dopao odlučila sam da pružim šansu još nekoj boji. Dok sam isprobavala testere jako mi se dopao Antwerp, predivna drečava koralna nijansa. I ubacila sam ga u korpu. Odmah sam primetila da je pakovanje malo tamnije, ali rekoh bitna je sadržina.
Medjutim, kada sam ga namazala shvatila sam da je u pitanju sasvim druga boja, tamno ciklama sa primesama koralne. Ipak, dopala mi se i ova nijansa. Dakle, ukoliko vam se svideo tester, ne nadajte se, to nije ni približno njemu.
Ukoliko, ipak, tražite baš ovakvu nijansu, recenzija je dobrodošla.

Ambalaža je vrlo jednostavna, i čvrsta. Nanosi se sundjerastim aplikatorom, što je za ovakav tip proizvoda idealno. Sadrži 8 ml, a cena je 594 dinara.
Uvezene su i nove nijanse, tako da se kod nas trenutno može pronaći čak 21 nijansa. Meni se ove dve do sada toliko dopadaju, da ih imam još par na listi.
Miris podseća na vanilu, i baš je prijatan. Tekstura je kremasta i vazdušasta. Kroz par minuta od mazanja postaje mat. Lagana je, i brzo zaboravim da sam ga nanela. Ako imate jako ispucale usne, obavezno ih dobro pripremite, jer kao i svi mat karmini ume da se skupi na suvim delovima.



Na slikama ispod nijansa je ispala prilično verno, pogotovo na ruci. Topla nijansa, koja čini usne punijima. Vrlo je pigmentovano, iz jednog poteza se dobija puna boja. Za razliku od svetije nijanse (Istanbul) ova je dugotrajnija, i traje više od 3 sata bez ikakvih popravljanja, čak i ako pijete nešto. Takodje, dopada mi se što bledi ravnomerno.




Dobre strane: - cena,
- miriše na vanilu,
- sundjerasti aplikator,
- tekstura je vrlo neobična,
- trajnost,
- pigmentacija,
- veliki izbor nijansi,
- ne isušuje usne.

Loše strane: - rekla bih da ni nema, osim što vam usne moraju biti dobro pripremljene.


Ako zanemarim sastav koji je i dobar kakav sve zna biti kod drogerijskih karmina ovo je jedan sjajan proizvod koji bih stalno iznova kupovala. Lično obožavam mat karmine, posebno ovog tipa jer kako ga stavim više ne mrda. Imate moju toplu preporuku da ga probate. :)


Da li ste probale neku nijansu? :)

You Might Also Like

21 коментара

  1. Imam ovaj ruz i na mojim usnama uopste ne izgleda kao na tvojim, kod mene je to tamna koralna nijansa sa vise narandzastog u sebi i uopste ne izgleda kao da ima rozikasti podton.. Mnogo mi se vise svidja na tvojim usnama, ali problem sa swatchevima je sto neko ima prirodno tamnija neko svetlija usta, zato mislim da bi dobar savet bio blogerkama da pre swatcha karmina slikaju prirodnu boju usana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Анониман-
      Možda imaju tri verzije istog karmina. :D Sjajna ti je to ideja, i u pravu si skroz, trudiću se od sada i to da uvedem. Imam svetle usne, ako ti to išta znači. Medjutim, skroz je realna nijansa i na ruci, tako da će pre biti da su nam različiti karmini. Tražila sam slike po netu, i stvarno ih ima par različitih. Negde je koralan, a negde kao kod mene, više ciklama. Mislim da to zavisi do toga gde je proizveden. Primetila sam da nije sva NYX šminka proizvedena u istoj državi. Meni se baš dopao i tako koralan. :))

      Избриши
  2. Odličan post draga ♥ Nije me baš privlačio na prvi pogled, ali sada mi se jako sviđa

    ОдговориИзбриши
  3. Imam i obožavam! Pored ove, preporučujem i nijanse San Paulo (moja omiljena) i Amsterdam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam ga i predivna je boja, ali meni, nazalost, jako isusuje usne.Kao i ostali iz te linije.Imam i Istanbul I Buenos Aires i divni su, dusa me boli, ali necu ih vise kupovati, ne vredi :(

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ih probala, ali sada svakako hocu. Cini mi se da po teksturi podsecaju na Bourjois Rouge edition velvet,a njih obozavam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -ana2cats-
      Nisam probala Bourjois, ali trebalo bi da su tu negde. :) Baš sam i njih gledala, imaju fine nijanse. :)

      Избриши
  6. -Aurora-
    Drago mi je da se i tebi dopada! :) Hvala na predlozima, bacam se na guglovanje. :D

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se ova nijansa tako da ću je verovatno kupiti! :)
    Već imam dve nijanse,Sao Paolo i Milan, koje su jednostavno predivne tako da ih preporučujem. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Одговори
    1. -tina-
      Ukoliko budeš imala priliku probaj, stvarno su medju boljima tog cenovnog ranga. :)

      Избриши
  9. Prelepa nijansa i lepo ti istice usne :)
    http://sparklygoddess.blogspot.com/ - novi make up blog ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Obicno ne nosim ovakve nijanse, ali sada sam pozelal da imam ovaj jer lepo izgleda na usnama. Zanimljiva je boja, a i lepo ti stoji.

    ОдговориИзбриши
  11. -Ana / Pointessa-
    Milan sam i sama gledala, baš sam se dvoumila da li da ga uzmem. :))

    ОдговориИзбриши
  12. -Milena Nesic-
    Mislim da bi ti ova nijansa fino stajala. :) Hvala ti. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Jako mi se sviđa i baš ti divno pristaje ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels