Insight Daily šampon i Dry maska za kosu

07:34


Ne znam za vas, ali meni se ova Nova Godina jako brzo približila. Nisam se ni okrenula, a već je zima, očekuje se sneg, i već biram neke tople rukavice. Dosta članaka sam spremila još pre par meseci, a deluje mi kao da je to bilo pre nekoliko dana. Ovo je jedan od postova koje sam i ranije najavljivala, ali tek sam sada stigla i da ga objavim. Ono što je dobro, jeste što su se utisci slegli, i sada već imam vrlo objektivno mišljenje o njima.
Posle dužeg isprobavanja, donosim vam i utiske ovih već vrlo poznatih proizvoda. Verujem da znate da Insight proizvode možete pronaći u Alexandar cosmetics-u. Takodje ih možete naručiti i preko njihovog sajta.

Insight Daily šampon

Kao što mu ime kaže, namenjen je svakodnevnoj upotrebi.
Obogaćen je organskim ekstraktom limuna, puterom od kajsije, uljem suncokreta,  uljem kukuruznih klica i fitokompleksima.
Ne sadrži  SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju.

Cena je oko 550 dinara, za 1l, ali postoji i u manjem pakovanju. Kako šampone koristim u ogromnim količinama, kupila sam ga u količini od 1l. Dolazi u tamnoj plastičnoj bočici, i ima pumpicu koja je spas prilikom pranja kose.


Miriše mi na šampon od jabuke, prijatan i svež. Tečan je, i providan. Vrlo lako peni, što nisam očekivala, jer ne sadrži klasične hemikalije zbog kojih zapravo šamponi pene. Jako dobro čisti kosu, i ostaje onako škriputava pod prstima. Potrebna mi je malo veća količina nego kod nekih drugih šampona jer je srednje tečan. Pogodan je za svakodnevnu upotrebu, pa bi samim tim trebao biti i blag. Ono što sam ja primetila jeste da mi nije izazivao nikakve iritacije, i da mi nisam primetila da mi isušuje kosu. Nisam sigurna koliko bi odgovarao već suvoj kosi, i da li nju ne bi dodatno isušivao. Oni svakako imaju proizvode i za takav tip kose. 
Moja kosa se brzo masti, i ono što je dobro jeste što je ne otežava dodatno, i ne masti mi se brže od njega. Ne isušuje je, i trebalo bi da je dovoljno blag da znam da mogu bez griže savesti tako često da je perem. Neće produžiti period izmedju pranja, ali ga neće ni skratiti.

Sastav: 
Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Zea Mais (Corn) Germ Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Prunus Armenica Kernel Oil, Hydrogenated Apricot Kernel Oil, Tocopherol, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Metrylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Opšti utisak

Daily šampon je odličan proizvod koji je vrlo pristupačan, i kog bih preporučila devojkama sa masnom i normalnom kosom, kao i onima koji često peru kosu iz nekih drugih razloga (često pravljenje frizura, snimanja...). Zadovoljna sam sa njim, i isprobala bih i šampone iz nekih drugih linija. Ono što nekako najbolje opisuje ovaj šampon jeste osećaj zaista čiste kose nakon pranja.


Insight Dry maska za kosu

Hranljiva maska za dubinsku ishranu suve kose, obogaćena kokosovim uljem,  puterom od koštice ploda indijskog drveta (illipe butter) , bademovim uljem, fitokompleksima i organskim ekstraktima ovsa. Jača i hrani suvu i dehidriranu kosu.
Ne sadrži SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju.
UPOTREBA: naneti na čistu i vlažnu kosu, ostaviti 5-10 min. i zatim temeljno isprati.

Cena za 500ml je takodje čini mi se oko 550 dinara. Meni se to zaista mnogo isplati jer imam dugu kosu koju često perem. Odustala sam od samostalnog korićenja skupljih regeneratora i maski, i to u manjim pakovanjima. Tako da ih rotiram sa ovom maskom. Medjutim, sa tom odlukom nisam ništa izgubila, jer sam srećom pronašla masku koja im itekako parira.

Miris je zanimljiv, prijatan u svakom slučaju i dugo se zadržava na kosi. Ne znam kako bih ga bliže opisala, ali mene podseća na cvet šeboj. 
Pakovanje je krajnje jednostavno, tamna kutijica, sa zaštitim plastičnim medjupoklopcem.

Sastav je pun negujućih ulja, koja mojoj kosi posebno dobro prijaju. baš zbog takvog sastava ova maska zaista neguje kosu, i ne maskira samo trenutno problem. 
Sama tekstura je gusta, i lako se razmazuje. Trebalo bi da se drži 5-10 minuta, ali meni mnogo bolji efekat ima kada je na kosi nekih 30 minuta, pa čak i do 1h. Maska će svakako delovati i za kraći vremenski period, ali kada se duže drži kose je mekanija, svaka dlaka je na svom mestu, i na neki način bude kruta. I ono što je svakako bitno, kosa ne izgleda suvo. Već nakon prvog korišćenja sam primetila razliku. Ne lepi kosu, i ne otežava je, ali sam je isključivo koristila na krajevima.
Često sam je koristila i u kombinaciji sa uljima, i tada se pokazala odličnom, jer je laka za kombinovanje sa nekim drugim proizvodima, i ni tada mi ne otežava kosu.

Sastav: 
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Avena Sativa (Oat) Bran Extract, Shorea Stenoptera Seed Butter, Parfum (Fragnance), Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisozhiazolinone.

Opšti utisak

Moj opšti utisak je da je ovo odlična maska, takodje vrlo povoljna i pristupačna, koja mi po svim svojim osobinama odgovara. Nije ne znam koliko revolucionarna, ali je svakako najbolja maska koju možete pronaći za taj novac kod nas na tržištu. Pogotovo jer ne sadrži parabene, SLS i ostale štetne sastojke koje je gotovo nemoguće izbeći u proizvodima za kosu.


Da li ste probale neki od Insight proizvoda? Kakvi su vaši utisci? ;)

You Might Also Like

10 коментара

  1. Obožavam Insight, probala sam maske za suvu, oštećenu i onu protiv naelektrisanja, sve su fenomenalne. Šampon koristim skoro godinu dana, nezamenljiv je :) A sad me baš kopka kakav je Daily, inače perem kosu uglavnom svakodnevno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda će sledeća maska biti neka od tih. :) Ako nemaš suvu kosu, trebalo bi da ti odgovara. :)

      Избриши
  2. Ovo ide na spisak za kupovinu. Upravo ovako nešto mi treba.

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila insight ali u zadnje vreme ga bas mnogo blogerki hvali, tako da cu nesto vec probati. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam baš tu masku i odlična mi je samo je ja stavljam na celu kosu, po preporuci ljudi iz Alexandra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti odgovara. :) Ja ne bih smela na celu kosu, i ovako mi se baš brzo masti. :/

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels