Šta poneti na plažu//bazen

02:55



Prošle nedelje sam trebala ići jedan dan na odmor, i sve sam ja fino spakovala, i uslikala, ali na kraju nisam otišla. Medjutim, makar nešto dobro iz svega, a to je kratak post. :)
Ukoliko još niste otišli na more, ili ćete leto provesti u svom gradu, treba se opustiti bar jedan dan na bazenu ili plaži jezera ili reke. Ipak, treba paziti na svoju kožu i namazati se, jer je sunčevo zračenje, kao što i vrapci znaju, štetno. 

Šta poneti?
Šešir (koji ja još nisam kupila) i naočare su obavezne. Takodje 2 peškira su poželjna. I naravno kupaći! :) 

Ko je svetle puti visok zaštitni faktor je obavezan, ja sam ubacila Nivea SPF 30 jer se uglavnom držim hlada.
Moram da spomenem i Top Ten ulje za sunčanje SPF 16 kojeg trošim već drugu bočicu, a i ona mi je pri kraju. Kada već uhvatim boju, volim da se mažem sa njim jer ima predivan miris na ruzmarin, lako se razmazuje i odličan mi je i za zaštitu kose.
I krema za lice je tu, niko ne želi da mu koža lica izgori, i ona mi je obavezna. U ovu postavu je ušla Multiactiv krema za lice sa SPF 30 koja mi tokom korišćenja nije izazvala nikakve iritacije. Prijatnog je i mirisa, a često je mažem i umesto dnevne kreme baš zbog zaštitnog faktora.
Za usne je tu Baby Lips balzam, koji sadrži zaštitni faktor.

Tu su i gelovi za hladjenje, koje možete ostaviti kod kuće jer se mažu na čistu kožu, ali pomažu pri smanjivanju iritacija koje znaju nastati od sunca. Multiactiv gel je prijatnog mirisa, lak za doziranje, plavo-zelene nijanse, jedino što ostavlja malo lepljiv osećaj kada se namaže u većoj količini.
Hiper hama gel je savršen za ublažavanje opekotina. Ukoliko vam se ipak dese prvo mažite ovaj gel, pa kada se koža malo smiri pantenol i brže ćete je oporaviti. Takodje ima efekat hladjenja i regeneriše kožu.


I nemojte zaboraviti vlažne maramice, maramice za naočare jer se one nekako uvek zamrljaju i vodu.

Šta vi nosite na plažu? :)

You Might Also Like

2 коментара

  1. Nosim cesalj OBICNU kremu za zastitu od sunca loptu I prskalicu jer ne idem na bazen da reklamiram noge nego da se zabavljam!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Tako i treba! Saveti su za malo starije. :) Nisam sigurna koji su od ovih proizvoda za zaštitu od sunca namenjeni reklamiranju, ali poštujem mišljenje. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels