Rimmel Kate Moss mat karmini 3 nijanse

06:49


I danas pišem o svojim favoritima medju Rimmel karminima, a mogu slobodno reći i to da su medju najboljim od svih drogerijskih. Nije tajna da obožavam mat ruževe, ali oni često znaju da isuše usne. Ovi su kremasti mat karmini, i sigurna sam da ko god ih je probao nije ostao ravnodušan.


Broj 102 imam već dugo, a imam ga i u zalihama. Ostala dva isprobavam oko pola godine. 
Možete ih pronaći u Mauricius-u, DM-u, Liliju i verujem ostalim parfimerijama.
Cena je 495 dinara, a često su i na sniženju i dolaze u 4 nijanse, od kojih vam ja danas pokazujem 3. 


Ambalaža je mat crvena sa potpisom Kate Moss, moji karmini su testeri, ali stavljam vam sliku sa neta da biste se lakše snašli. Čvrsta je i neće se lako polomiti.

Baš mi je žao što kod nas nema više nijansi, sve mi se dopadaju.

Miris je prijatan, nežan i puderast. 

Rimmel: Postojani ruževi za usne iz najnovije Kate Moss kolekcije ruževa. Inovativna formula obogaćena prahom rubina pruža intenzivnu boju uz zadržavanje mat izgleda tokom celog dana. Zahvaljujući posebno formulisanoj teksturi i hidratantnim svojstvima Kate Moss Lasting Finish Matte ruževi neguju usne, poboljšavajući njihov izgled i pružajući luksuzno mek osećaj.

Tekstura im je baršunasta i meka, baš neobična i prijatna za karmine. Nemam ni jedan sličan karmin njima da bih mogla da uporedim. Ne isušuju usne, a trajnost im je odlična. Neka 3-4 sata bez popravljanja, što mi odgovara.
Jako su i pigmentovani, i dovoljno je samo jednom preći preko usana da bi se dobila puna nijansa.

Nijansa 102 je moj favorit. Vrlo lepa i topla nijansa. Iako je na slikama na usnama ispala hladno, najrealnija nijansa je na ruci. Kao i kod ostalih završnica je mat. Formula je kremasta i ne isušuju usne. Ne uvlače se u sitne borice, i nekako živne lice od ove nijanse. Moram reći kako mi je ovo jedan od omiljenih karmina koje imam.



Nijansa 109 je pravi koralni karmin, koji je sve teže pronaći. Ponovo, mnogo lepša i življa nijansa nego na fotografiji usana, prava nijansa je na ruci. Nešto mi aparat ne voli da uhvati pravu nijansu iz blizine. Onakva nijansa kakva je na ruci, to je to otprilike. Stvarno prelepa nijansa, ima neku dozu radosti u sebi.



I nijansa 111, prelepa crvena za koju ne mogu da se odlučim da li je topla ili hladna. Vrlo je moguće da je neutralna. I njena nijansa je realnija na poslednjim slikama.
Ovo je klasik medju crvenim nijansama i karminima. Prosto ga morate imate u svojoj kolekciji.
Završnica je kao i kod ostalih, ali je pigmentovaniji i dosta dugotrajniji. Ne razliva se po usnama, i stvarno je jedan od najlepših crvenih karmina drogerijskog ranga.



I zvezde medju fotografijama ovog posta:


Prva slika je u hladu, druga na suncu.


Dobre strane: -cena,
- pigmentacija,
- trajnost,
- dostupnost,
- nijanse,
- završnica,
- ne ističe suve delove usana.

Loše strane: - nisam ih pronašla, ali zaista.


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.


Da li ste probale neke od ovih karmina? Kako vam se dopadaju? :)

You Might Also Like

16 коментара

  1. Анониман17. јул 2014. 13:56

    Nisam nijedan iz ove crvene linije probala ali nameravam:) Imam one u crnom pakovanju,pisala si ranije o njima.Prezadovoljna sam Rimmel ruzevima,divni su,slazem se da su medju najboljim drogerijskim.A ovde mi je najlepsi 102 :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Kristina-
      Probaj odlični su. :) Meni su ovi čak i bolji nego ti u crnom pakovanju, mislim da bi ti se dopali. :)

      Избриши
  2. Divni su,ali ih jos uvek nisam probala!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17. јул 2014. 15:42

    Kako imaš lijepe pune usne :))
    Meni se sviđa nijansa 109.
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -vanitymonastery-
      Hvala ti. :)) Teška je za pronaći, ranije dok sam tražila koralnu sve su previše vukle ili na narandžasto ili na roze. :)

      Избриши
  4. I moj favorit je 102:) Imas bas lepe usne!

    ОдговориИзбриши
  5. Jao bas su lepi, svidja mi se sto nemaju sljokice ali volela bih da su bas mat teksture. Lepo ti stoje ♥

    ОдговориИзбриши
  6. 102 imam odavno i mnogo volim. A 109 jako zelim i ne znam ato i dalje odlazem tu kupovinu...

    ОдговориИзбриши
  7. evo...da javim... nabavila pre neki dan 102... diiiivan! ne isusuje usne,kremast... :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nijansa 102 me baš zaintrigirala! Koliko slika može zavarati, vidi se kod ove nijanse kada si slikala sam ruž i swatch na ruci!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Beauty chat room by Marijana-
      Ja imam 2 u šteku 102 :D Slažem se, drugačija nijansa ispadne skroz.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels