Nude, nude, nude karmini

11:53


Iako obožavam jarke karmine, ipak češće posegnem za onim neutralnim. Čini mi se da se braon na usnama vraća u modu, a i praktičnije je nositi u toku dana. Takodje, sa jačom šminkom na očima po pravilu ide tiši karmin. 
Teško je pronaći onaj pravi neutralni karmin koji vam savršeno stoji, a ja vam mogu ponuditi neke od njih. 
Verujem da svaka devojka ima bar jedan u svojoj kolekciji, ali često pogrešimo pri izboru istog. Meni se ranije dešavalo da uzmem karmin koji kada ga namažem izgleda kao korektor, zatim da izaberem nijansu koja mi ne stoji... Medjutim, o takvima neću danas govoriti. :)
Izabrala sam 9 karmina koji se pre svega ne uvlače u borice usana, ne isušuju ih i za koje mislim da su jedni od boljih drogerijskog ranga.




Sve sam ih fino poredjala, obeležila, a sada i da kažem nešto o svakom posebno. 
Verujem da već imate svoje favorite. :)

Deborah klasični karmin u zlatnoj kutijici, nijansa 2, je kremast i pigmentovan karmin. Sadrži SPF 15, a miris mu je kao kod onih starijih karmina, bogat i puderast. Nema šljokice, ali mu nije ni mat završnica, već sjajna. Dopada mi se nijansa, nije upadljiva, za osunčan ten. Ima i malo tople roze u sebi tako da mislim da bi većini lepo stajao, i ne bi pojeo lice.

Deborah Shine and Volume 7 je hidratantan karmin sa sjajnom završnicom, ali nema krupne šljokice, već se lepo presijava. Daje usnama volumen, a ono što mi se posebno dopada jeste da se prilagodjava nijansi usana i ne odskače od lica, tako da je pravi karmin za svaki dan ako mene pitate. Ima neku breskvasto roze u sebi i živne lice sa njim. Ja nešto i ne volim hidratantne karmine, ali moram priznati da je ovaj baš lep.


Essence Stay Matt 03 Soft Nude čini mi se nije stigao do Srbije, ili ga makar ja nisam videla, ali sva 4 iz kolekcije su baš lepa. Ova nijansa je na usnama malo svetlija, ali i dalje vuče na braon. Kremast je i završnica nije skroz mat, daje punoću usnama i jako je pigmentovan. Idealan bi bio tamnoputim devojkama, dok za svetlije bi bio idealan braon karmin.

Essence 52 In the nude karmin nisam sigurna da više možete pronaći. I on je hidratantan karmin, nešto kao sjaj, ali se ne lepi. Slabo je pigmentovan, tek da da malo boje vašim usnama. Meni se dopada za svaki dan, fino miriše i ne isušuje usne.

Essence 07 Natural beauty je jedan od karmina iz dosta hvaljenje nove Essence kolekcije. Jedan od mojih omiljenih ovde, jer ne isušuje usne, ne uvlači se u borice, solidno je pigmentovan, nijansa ne pojede lice, i daje mu živost. Mislim da bi većini lepo stajao jer je neka univerzalna nijansa usana. 


NYX Nude je sve samo ne nude karmin jer je dosta krečast, ali je zanimljiva nijansa i morala sam ovde da je ubacim. Nijansa zahteva savršeno našminkano lice, ali kada se to ispuni izgledaćete sjajno. Pisala sam nešto više o njemu ovde. Moram da napomenem da možda tamnijim devojkama neće stajati, jer će izgledati dosta neprirodno.

Rimmel 070 Airy Fairy mi je miljenik, što se i vidi po tome koliko sam ga potrošila za kratak period. Prava pravcata neutralna nijansa, pigmentovan, postojan, nema šljokice, šta više da tražim od njega. :) Takodje mislim da vi većini jako lepo stajao. Da moram da izaberem samo jedan, izabrala bih njega. I njega i sledeći karmin sam spominjala ovde.

Rimmel 050 Paradise je savršen ukoliko ste tamnije puti, ili tražite braon karmin. Topla je nijansa, i za njega važi da je pigmentovan i da nema šljokice. 


Aura Nano rouge 89 je mali, ali vrlo fin karmin. Nije jako pigmentovan, pa je nijansa prilagodljiva vašoj boji usana. Ima sjajnu završnicu, i roskastog u sebi. Mislim da bi odgovarao većini, možda bi malo lepše stajao svetlijim devojkama. Idealan karmin ,,za poneti". Za njega vam ne smeju biti suve usne, jer zna to da naglasi. Nešto više i o njemu ovde.

Nadam se da sam vam pomogla pri izboru. :)


Koji je vaš omiljen nude karmin? :)

You Might Also Like

11 коментара

  1. Imam Deborah broj 2 i super mi je! Sigurno ću probati neki od Essence ruževa. Uglavnom, zapisujem sve ruževe koje si naznačila. Hvala na pomoći oko nude ruževa, njih zimi najčešće nosim

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. јул 2014. 12:41

    Bas ovakav post trazim! Imam tri od ovih sto si nabrojala,a bas sam razmisljala o Deborah 02 i o malom Aurinom,i taman sam videla sad sve nijanse na okupu! Jelena

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne nijanse,imam Airy Fairy od Rimmela i baš ga često koristim.Inače,nude ruževi su mi idealni uz smokey eyes. :)

    ОдговориИзбриши
  4. -Cosmetic Gloss-
    Slažem se, upotpunjuju se. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam nudače na usnama! Od ovih imam Essence Natural Beauty, Soft Nude, In the Nude i Rimmel Airy Fairy. Ima ih još hrpetina koje volim :) MAC ima divne nude ruževe <3

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман24. јул 2014. 07:44

    Kakav divan post:) Od nabrojanih imam Essence Natural Beauty-odlican mi je,a svidjaju mi se i Deborah 7,Airy Fairy i Nantucket.Mogu da ti preporucim (mada ih imas puno,ruzeva nikad dosta:)) Don Juan iz Watershine linije,crveno pakovanje,nijansa 603-kremast,nude-rozikast.To mi je ujedno i omiljeni nude karmin :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Kristina-
      Hvala ti! :) Hehe, jeste, ali od viška glava ne boli :D Hvala ti, ako naletim baš ću pogledati. :)

      Избриши
  7. Rekla bih da mi je najteže da pronađem sasvršenu nude nijansu. A slažem se za braon karmine, meni se mnogo dopadaju :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels