DIY pramenovi boje meda

14:23


Već dugo vremena imam, može se reći, istu frizuru. Najviše što sam promenila jeste što više nije stepenasto ošišana, već na ravno. Kosa mi je bila duga, preko polovine ledja, nekako uvek ista, i to mi je dosadilo. Želela sam neku promenu, ali nisam imala hrabrosti za veliku promenu.
Odmah da napomenem da će ovo biti dug post, ali obećavam rezultat kao iz frizerskog salona, tako da udobno se smestite. :)

Malo sam počela da se raspitujem oko cena izvlačenja pramenova, preliva, farbanja... I cene su uglavnom išle od 3500-6000 za pramenove, i oko 5000 za preliv moje duge kose. Iskreno, to mi je bilo previše, pogotovo što sam bila svesna da bih tu sumu morala davati na nekom mesečnom nivou, ili makar pola nje. Pritom, nisam sigurna koju farbu stavljaju na moju kosu, koji procenat hidrogena, da li će to dobro ispasti, da li će me poslušati frizerka kad kažem jako tanke pramenove, a da u glavi ne proceni da je to nekih 1 cm širine (ili čak dva)..
I tako sam se ipak odlučila preuzeti stvar u svoje ruke. Doduše prvo sam otišla kod frizerke da se ošišam, jer mi je dužina počela smetati. Skratila sam nekih 5 cm, a prednji deo prema licu skratila u 2 stepena.

Generalno moja kosa ima zlatan odjsaj, i neku toplu nijansu, ali je u poslednje vreme potamnila. Dobila je neku sivkastu nijansu, bez sjaja (videćete na slici). To me je dodatno nerviralo.
Primetila sam da su pramenovi boje meda dosta popularni, ali zašto i ne bi bili, mnogo osveže lice.
Prvo što sam uradila jeste da sam našla odgovarajuću farbu. Iskreno, nisam htela farbe tipa Palette, jer sam davno izvlačila neke pramenove, svega par, sa njom i mnogo mi je oštetila kosu.
Izbor je pao ili na Macadamia ili Kyo (koja je bez amonijaka), i koliko god da sam žarko želela drugu boje su im nekako čudne i odlučila sam se za Macadamia. Ona bi trebala manje da oštećuje od drugih farbi, čak i da neguje.
Njihov izbor je stvarno veliki. Moja kosa je nijansa 8, a ja sam uzela 9. Iza njih nema brojeva, što znači da biste trebale dobiti prirodnu nijansu, bez odsjaja tipa biserni, violet...
Njihov hidrogen ima 1l što mi je bilo previše, pa sam uzela Free Limix 6%, jer nisam htela da nijansa bude plava (9%), niti da se boja skoro ni ne vidi (3%) i mislim da sam dobro izabrala.

Još nešto moram da napomenem, a to je da mi je kosa srednje gusta, ali imam dosta tanku dlaku. Osnova mi je prirodna boja kosa. Brzo se masti, nije oštećena, i lako hvata farbu.

I napokon krećem sa postupkom. :)

Ovo je nijansa farbe. Da sam koristila 9% hidrogen, verovatno bi takva ispala, ali bi to previše odskakalo od moje boje kose, a to mi nije bio cilj.



Potrebno vam je: 
1. Farba za kosu par nijansi svetlija od vaše boje kose,
2. Hidrogen 6%,
3. Regenerator,

4. Folija,
5. Šnala,
6. Četkica za nanošenje,
7. Plastična kutijica za mešanje,
8. Pomoć prijatelja.

Vrlo je jednostavno.



U principu, sve što će vas koštati jeste farba (600 dinara) i hirogen (138 dinara). Sa tim da za celu dužinu sam potrošila neku petinu farbe i hidrogena, ako i toliko. Što nas dovodi do cifre od samo 148 dinara po farbanju. I više nego jeftino!

U plastičnu kutiju sam sipala malo farbe (krem), mrvicu manje regeneratora (belo) i 1,5:1 hirogena u odnosu na farbu (tečno belo). I sve to dobro promešala.
Kosu sam podelila i gornji deo zakačila šnalom. Farbu sam nanosila slikarskom četkicom, jer je ona obična isuviše široka, a možete i sa starom četkicom za zube.
Ofarbate ceo pramen, pa ga smotate u foliju. Nju dobro stisnete, i neće se pomerati.
I tako na svaka 2 cm. Pazite da pramenovi budu jako tanki, od toga zavisi koliko prirodno će vaša kosa izgledati.
Kada završim jedan sloj kose, spuštam onaj gornji i tako 4 puta čini mi se.

Obratite pažnju na pramenove prema do lica, njih obavezno ofarbajte. :)



Držite 45 minuta.

Dobro operite kosu, osušite i gotovo! :) 

Stvarno ništa teško, niti skupo. Kosa mnogo lepše izgleda, i pramenovi nekako otvore lice.
Bitno je samo da pogodite nijansu naspram vaše boje kose. Regenerator je takodje bitan jer će ublažiti farbu, i pramenovi će izgledati prirodno.

Slikano je na različitom osvetljenju. 
Prva slika je pre pramenova,  primetićete da je tamnija, i vuče na sivkasto. Druga je posle farbanja. 
Kosa je samo prirodno osušena.


Da bih dočarala promenu prva slika je pre farbanja, a ostale posle.
Trepnula sam, a to je jedina slika gde se lepo vidi i dužina i boja. :)




Što se same farbe tiče, ne mogu da kažem da mi ni malo nije oštetila kosu, ali to je nešto što samo ja primećujem. Uklapa se u ostatak kose, i daleko je manje oštećena nego što bi bila sa nekim drugim farbama (na osnovu mog iskustva). Nema ispucalih krajeva, lomljenja kose, niti je jako isušena. 
Jedina stvar je što mi se brže mrsi, što znači da se ipak jeste malo isušila, ali zaista, ništa vidljivo, makar za sada.
Ukoliko želite malu promenu, čisto da osvežite boju kose tolo preporučujem!


Kako vam se dopada? Da li ćete probati? :)

You Might Also Like

23 коментара

  1. Meni se bas dopada :) Super post. I ja sam htela da uzmem macadamia farbu,ali sam ipak kupila kyo,medjutkm neko mi rece da je potreban njihov razvijac,a ja nemam. Da li neko zna sta da radim? ne usudjujem se da se farbam bez

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Loreana-
      Hvala ti. :) Nisam ni ja čula za to. Na temi Kyo na (ružičastom) forumu čini mi se da to niko nije spominjao. Prelistaj je, možda sam nešto i preskočila, ili ako si blizu skokni do njihove radnje i pitaj prodavačice. :/

      Избриши
    2. Baš tamo sam i pročitala. Moraću da se raspitam. Hvala

      Избриши
  2. I moja kosa je godinama ista!! I ja bih nesto promenila,ali vec imam te prirodno prosarane pramenove,koji od Sunca posvetle!! :) Meni se svidja!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa kako je ispalo! Imaš prekrasnu kosu :)

    ОдговориИзбриши
  4. imaš jako lepu kosu, i sviđa mi se kako je ovo ispalo :)

    ОдговориИзбриши
  5. Post je jako detaljan i mnogo mi se sviđa! Inače sam u fazonu da se ne bih ni po kojoj ceni ofarbala ali je efekat odličan. Osvežava nekako. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Andrea Jovanović-
      Hvala ti! :) I ja sam bila u tom fazonu, ali mi je dosadilo. :D

      Избриши
  6. Odličan post! Moja kosa je godinama ista, pre skoro godinu dana sam radila ombre i već neko vreme planiram da posvetlim kosu.. Videla sam one nove Lorealove posvetljivače, ali i ovo mi izgleda kao odlična opcija. Dobro je što si detaljno napisala sve. Još jednom pohvale za post i izgled kose, naravno! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Le prettiness-
      Hvala ti! I ja sam ih gledala, ali sa njima se kosa posvetljuje postepeno, na svaka 3-4 dana se stavlja, i bojim se da bi prvih par puta bila narandžasta boja. Ali me svakako zanima, jer dobro zvuči ako nije tako. :) Hvala ti još jednom :* .

      Избриши
  7. Prelepo ti je ispalo! Kao da te je neko profi radio! :) I super ti je duzina. I nemoj da stavljas taj krug na lice, prvo, znamo kako izgledas, drugo, lepa si, nema sta da krijes! ;)

    Jao, sad mi dodje da se vratim u svoju boju ili da stavim pramenove.. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Alba-
      Hvala. :* Hahaha :D Krug sam stavila jer sam trepnula na slici, a ne bih da takve slike kruže internetom. :D Hvala još jednom :* Stavila sam svoje slike, pa skinula, ali mislim da ću opet da ih vratim. :D

      Hehehe fino ti stoji i ta, ne diraj. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels