O.P.I Brazil - Live Love Carnival

14:29


Ukoliko ste u potrazi za pravom letnjom bojom koja privlači poglede, onda je ovo pravi lak za vas. Vrlo je neobičan, vrlo blizu neoncima, ali ponovo, blaži i suptilniji.
Pored toga što je u pitanju pravi letnji lak, ukoliko ne znate kako da prekratite vreme u toku svetskog prvenstva eto rešenja. ;) Meni lično je zanimljivo da gledam utakmice, ali pošto žene generalno imaju naviku da rade više stvari istovremeno, ovako mi je interesantnije. Preporučujem i vama ovakvo gledanje utakmica. :)

Što se same Brazil kolekcije tiče, u pitanju je 12 nijansi čini mi se, i većina su kremaste strukture. Moram da priznam da svi imaju zanimljiva imena. 

Izvor: internet.

Nijansa je stvarno neobična, i teška za hvatanje aparatom, ali u principu iz više slika možete steći neki utisak. U isto vreme je i drečava koralna, na nekom drugom osvetljenju pritajena, a na nekom sasvim trećem pomalo vuče i na roze.
Cena je oko 1000 dinara, a količina 15 ml.



Što se formule tiče ona je srednje gustine. Nije ni pregusta, ali ni previše retka. U pitanju je prava krema koja se lako nanosi.
Potpuno prekrivanje se može dobiti već iz jednog sloja, ali mi je nijansa lepša kada se namažu dva. Ne ostavlja prazne delove. 
Dopada mi se što se nešto brže suši nego neki drugi lakovi. Često mi se dešava da namažem lak, i čak i posle 30 minuta mirovanja se još uvek nije osušio, i pokvarim ga, što kod ovog nije slučaj.
Trajnost je sasvim dobra, neka 4 dana bez pomeranja, bez baze i nadlaka. 




Što se četkice tiče, nije predebela, niti previše tanka. Ne ispadaju dlačice, sasvim je u redu.


Dopada mi se i što se skida lako, i nije mi potrebno pola flašice acetona. Primetićete da je u zavisnosti od osvetljenja drugačija nijansa.
U svakom slučaju, jako lepa letnja nijansa, živahna i vesela. Meni lično se dopada što naginje, a nije neonac. Zaista nemam zamerke.
Na slikama imam 2 tanka sloja, a nemam bazni lak, ni nadlak. 








*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

Da li imate neki od O.P.I lakova iz Brazil kolekcije? Koji se vama najviše dopada? :)

You Might Also Like

8 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels