Balea i SunDance letnja kolekcija - dvofazni sprej za samopotamnjivanje, gel za tuširanje i sredstvo za ubrzano tamnjenje

07:41


Obećala sam i drugi deo ovog posta, ukoliko ste propustili prvi je ovde i tu su i saveti za samopotamnjivanje. Leto je uveliko tu, a ja lično obožavam mirise letnjih proizvoda.


Što se dvofaznog sredsta tiče ne bih dužila. Cena je oko 600 dinara, dobijate 200 ml. 
Ima dva dela. Jedan je gusto crveno ulje, a drugi žuta tečnost. Mora dobro da se promućka pre svakog špricanja, inače izlazi samo žuti deo. 
Koristila sam ga samo jednom i dobro se isflekala. To mi je bio 1. put da koristim nešto tog tipa, pa moram priznati da nisam vešta. 
Piše da sadrži prirodno ulje šargarepe, aloja veru i da pruža svetlucavi efekat tamnije kože. Boja se uočava posle 3-6h.
U pitanju je limitirana serija, nisam sigurna kada će ih povući.
Dobra strana je što ima prijatniji miris, za razliku od onoga na šta sam navikla. Ko ima hrabrosti i veštine neka ga proba. :)

Sastav:
Isopropyl Myristate, Aqua, Alcohol, Dihydroxyacetone, Aloe Barbadensis Gel, Daucus Carota Sativa Root Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Pentylene Glycol, Glycerin, Sodium Lactate, Lactic Acid, Serine, Urea, Sorbitol, Sodium Chloride, Allantoin, Parfum, C.I. 40800.




Balea After Sun gel za tuširanje je za mene pravo otkriće, a koliko sam uspela da primetim i drugim devojkama, jer je bukvalno uspeh pronaći ga u DM-u, devojke koje tamo rade su mi rekle da se jako dobro prodaje.
Cena mu je bila 129 dinara na sniženju, a redovna je 169 čini mi se za čak 300 ml.
Takodje je iz limitirane serije, a ja ću sigurno još neki da uštekam. Piše da nežno uklanja ostatke kreme za sunčanje, hlora i slane vode.
Mene je iskreno miris (i ambalaža) kupio. Predivan je, baš opušta. Pravi letnji, onako posle sunčanja. Mislim da mi ne može dosaditi. 
Nisam primetila ni da mi isušuje kožu, a miris mi se čak neko vreme zadrži, ako ne stavljam mleko za telo. Pravo je zadovoljstvo tuširati se sa njim, a zaista je cena niska.
Od mene svaka preporuka za njega. :)

Sastojci:
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · SODIUM CHLORIDE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · COCO-GLUCOSIDE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · GLYCERYL OLEATE · GLYCERIN · MENTHYL LACTATE · MENTHOL · POLYQUATERNIUM-7 · CITRIC ACID · PROPYLENE GLYCOL · DISODIUM EDTA · BENZOPHENONE- 4 · TOCOPHEROL · HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE · PARFUM · BENZYL SALICYLATE · COUMARIN · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · SODIUM BENZOATE · CI 42051.


I stigla sam do onoga što vas je čini mi se najviše zanimalo. Gel pre solarijuma, ili pre sunčanja.
Pojačava preplanlost tena, koristi se pre izlaganja suncu tako što se ravnomerno nanese i neguje kožu.
Cena je oko 250 dinara, 125 ml.
Tekstura je nešto tipa gustom mleku za telo, bele je boje. Miris me podseća na Avon zeleno dvofazno ulje, ako ga je neko imao znaće. :) U svakom slučaju prijatan je i nenametljiv miris.
Ne idem u solarijum, ali sam ga isprobala na suncu i čini mi se da pomaže. Ne u nekoj ekstremnoj meri, ali deluje mi kao da sam malo brže pocrnela nego inače.
Primetila sam i da koža lepše izgleda nakon mazanja.

Ne sadrži UV filtere, niti štiti od opekotina.
Nije mi izazvao nikakve iritacije.

Sastojci:
AQUA, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., DIETHYLHEXYL CARBONATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DICAPRYLYL ETHER, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, GLYCERYL STEARATE,HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, PHENOXYETHANOL, VITEX AGNUS CASTUS EXTRACT, CHLORELLA VULGARIS/LUPINUS ALBUS PROTEIN FERMENT, COLEUS FORSKOHLII ROOT EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, DIMETHICONE, XANTHAN GUM, SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ALCOHOL, ACETYL TYROSINE, CAFFEINE, TOCOPHEROL.



Da li ste probale neki od ovih proizvoda? :)

You Might Also Like

2 коментара

  1. Koristim sprej za samotamnjenje o kom si pisala u prethodnom postu i ovde pomenuti gel za tusiranje. Kupicu i ovu kremicu u rozom pakovanju, a sa dvofaznim se vec ne bih usudila da eksperimentisem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Mama Jane-
      Baš mi je drago da i tebi odgovara. :) Kad isprobaš kremicu javi kako ti se pokazala. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels