Kako negovati farbanu kosu

05:54


Svi znamo da farbanje oštećuje kosu. Manje, ili više, ali je sigurno da je to tačno. Suva i oštećena kosa nikako nije na listi poželjnih, i svi tražimo način da je se rešimo.


Ukoliko imate i tanku vlas, ili suve krajeve farbanje može da napravi veliki problem.

Srećom, danas je veliki izbor farbi koje je vrlo malo isušuju. Ipak, vremenom, sa većim brojem tretiranja to je neminovno.

Moja kosa je ravna, tankih vlasi, srednje gusta, i u dobrom stanju. Prirodna boja mi je svetlo smedja. Malo, pomalo, pramen po pramen, i ofarbala sam celu kosu. Koren mi je tamno braon, a ostatak nešto svetliji od moje prirodne boje, sa svetlim pramenovima. Zadovoljna sam samim izgledom boje, jer se prelazi ne primećuju, a ni sama boja nije daleko od moje prirodne.
Tip sam koji ne može da gleda suve i oštećene krajeve, i trčim kod frizerke da ih ošišam. Dosta dugo sam razmišljala o farbanju, jer sam se plašila da će mi kosa biti uništena.
Srećom, to se nije desilo, ali to delimično pripisujem i konstantnoj nezi iste.

Pre svega, bitno je izabrati dobru farbu. One bez amonijaka najmanje oštećuju, ali često ne mogu da prekriju sede, ili dostignu pun intenzitet boje. Mada generalno to nije pravilo.
Takodje, one koje su bogate uljima su mi se pokazale kao dobar izbor. Birajte i frizere u koje imate poverenja. :)


Izbegavajte jake šampone. Ukoliko vam se kosa masti, kao i meni, sve šampone sa uljima preskačite na policama, jer dodatno otežavaju kosu. Tako ćete kosu češće prati, i dodatno je išuvati. Izbegavajte i silikone u šamponima.
Meni trenutno odgovara Baby Love šampon, i sastav mu je blag.
Ne ispira mi boju, ne isušuje teme, i ne masti je.

Regeneratore uglavnom izbegavam, i koristim samo maske za kosu.
Da bi kosa bila hidrirana potrebno je pronaći zaista dobru masku za kosuU zavisnosti od vaših potreba i tipa kose je birajte. Obično je držim po par sati. Primetila sam značajnu razliku u njenom stanju od kada to praktikujem. I da, pogotovo ako vam je masna kosa ne stavljajte je na teme.
Neke od onih koje meni odgovaraju su Insight maska za suvu kosu, Macadamia maska i Balea od vanile i badema.

Kokosovo ulje ponekad pomešam sa maskom i držim, ili ga stavim samog preko noći.

Nakon pranja, pre sušenja volim da stavim na krajeve ulje ili silikon.
Već dve godine koristim Loreal Elseve zlatno ulje i ne pamtim kada sam imala ispucale krajeve. Nekada umesto njega stavim Macadamia ulje, ili Klas silikon.
Takva ulja, u kombinaciji sa silikonom će štititi vašu kosu od spoljašnjih uticaja.

Izbegavajte često peglanje ili uvijanje kose, a kada već morate ubacite i neki proizvod za zaštitu od toplote.
Već dugo koristim Revlon Unique One, i iako nisam sigurna koliko je zapravo štiti, savest mi je mirnija. :) Osim toga, zagladi krajeve, pa kosa izgleda lepše.

I naravno, redovno šišanje. Ukoliko imate sličnu kosu meni, verujem da će vam ova rutina dati odlične rezultate.
Onima sa crvenom kosom je verovatno najteže da održe boju, i pored svega ovoga, bitno je i da je ne perete prečesto.


Kako vi negujete kosu?


*Fotografije su preuzete sa interneta.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Imamo slicnu negu kose :) isto ne koristim regeneratore jer mi ne rade nista skoro i ulja su zakon :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni. :/ Zapravo, postoji par regeneratora koji su odlični, ali većina je preblaga. Ulja su definitivno zakon. :))

      Избриши
  2. Moracu da probam kokosovo ulje, citala sam dosta o njemu i vidim da je odlicno. Zanima me da li ga nanosis svake noci i da li ujutru isperes kosu? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi, meni je žao što ga nisam i ranije probala. :) Stavljam ga pred pranje kose, i to svako drugo pranje. U suštini, jednom do 2 puta nedeljno. Ostavim ga preko noći, i ujutru operem kosu. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels