Olival pekmez za ubrzano tamnjenje

02:43



Olival pekmez za ubrzano tamnjenje je proizvod koji se od ovog leta može kupiti i kod nas. Jako sam srećna zbog te činjenice, pogotovo ako naglasim da sam već nekoliko godina čitala o njemu kod hrvatskih blogokoleginica.


Iz svog, malog istraživanja saznala sam da mnoge devojke nisu upoznate sa proizvodom tog tipa. Posebno kada se spomene reč pekmez. Što je potpuno razumljivo.

U pitanju je gušći proizvod, obično bez zaštitnog faktora, sa sastojcima koji pomažu vašoj koži da brže tamni na suncu.

Olival pekmez služi upravo tome. I moram priznati da je sjajan. Svega par puta sam se sunčala, i to na 30-60 minuta, i uz njegovu pomoć dobila boju kakvu dobijem nakon nekoliko dana na moru.
Od sada je za mene neizostavan proizvod leti.


Kutija u kojoj dolazi je praktična i lako se otvara. 
Vrlo je gust. Ipak, na visokim temperaturama je njegova tekstura takva da se lakše razmazuje i nanosi. Bronzane je boje, i na oko deluje kao da ima čestice u sebi, iako ih prilikom nanošenja nisam primetila. Ostavlja blagu boju na koži, i deluje odmah tamnije i lepše. Kao nekakvim tamnim uljem da se namazala. Sporo se upija, ali nakon kupanja je poželjno ponovo ga namazati.
Ostaje na svetloj odeći/kupaćem, i iako se lako pere, poželjno je da bude tamnije, ili crne boje.
Miris je prelep, na razno cveće i vrlo je intenzivan.

Nije proizvod za samopotamnjivanje, već isključivo za korišćenje uz sunčanje.
Nakon tuširanja, koža izgleda nahranjeno i mekano.

Sadrži maslinovo ulje, pčelinji vosak, kakao puter, ulje šargarepe, orahovo ulje, ekstrakt nevena i susamovo ulje. Moram priznati da je sastav izuzetno hranjiv.


Kako se koristi?

Ukoliko ste svetli bilo bi poželjno da krenete sa korišćenjem tek nakon nekoliko dana sunčanja, kada ste već dobili malo boje. Kasnije, nakon neke kreme sa zaštitnim faktorom. Naravno izbegavajte sunce u udarnim terminima.
Ukoliko ste tamnije puti, možete se malo više opustiti, i više se igrati sa njim.
Bitno je da ga ravnomerno razmažete, jer možete imati flekice.
Nisam ga koristila na licu, i ne preporučujem ga za osetljivo i sklono aknama lice. Na telu mi nije izazvao nikakve iritacije.


U svakom slučaju je vrlo funkcionalan proizvod, i verujem da bi se većini dopao koliko i meni.
Možete ga pronaći u DM-u, nisam sigurna da li ga ima još negde. Cena je oko 1200 dinara, za 250 ml. Može dosta dugo da traje zbog svoje guste teksture.
Nije testiran na životinjama.
Oduševljena sam paletom Olival proizvoda, i nadam se da će polako uvesti i ostale kod nas. Sledeće koje želim da probam je suvo ulje sa šljokicama, i ulje od smilja.

Sastav: Petrolatum, Olea Europaea Oil, Isopropyl Myristate, Diethyl Adipate, Heobroma Cacao Seed Butter, Daucus Carota Oil, Juglans Regia Oil, Calendula Officinalis Extract, Sesamum Indicum Oil, Cl 47000, Cl 26100, Parfum.


Da li ste probale ovaj, ili neki drugi pekmez za tamnjenje? Kakvi su vaši utisci?


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Pratim te! :)

    Ovo izgleda kao marmelada od Afrodite :)

    Katja

    www.blogvivalavida.com

    Nadam se da me pratiš nazad :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja o proizvodu koji ubrzava tamnjenje dleuje vrlo privlačno, ali me odbija lepljivost i što ostavlja tragove na odeći, i na jedno i na drugo imam minimalnu toleranciju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jedno i drugo je tačno. :) Verujem, meni ne smeta, ali je svakako mana. Ove godine je izbačeno i ulje za istu namenu, i sličnim sastavom. Nadam se da je ono bolje, makar što se lepljenja tiče. :)

      Избриши
  3. Fino deluje :) nikad nisam koristila ovako nesto ali moram to da promenim :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels