Gliss Termo Protect ulje u spreju

05:16


Mogli ste već da vidite ovo ulje na blogu, ali u potpunosti nezasluženo nije dobilo svoju recenziju. Danas to ispravljam.


U pitanju je Schwarzkopf Gliss Hair Repair Thermo-Protect Blow-Dry oil, iliti malo kraće, ulje u spreju za zaštitu kose.

Namenjen je zaštiti kose od korišćenja visokih temperatura na njoj (fen, pegla, figaro), sunčeve svetlosti i smrzavanja. Namenjen je svim tipovima kose.

Ono što ga izdvaja od drugih proizvoda ovoga tipa je što sadrži 8 različitih ulja, a i sam je lagane, uljane teksture.
Miris je jako lep, podseća na Loreal zlatno ulje za kosu. 
Bočica je zlatna, a primetila sam da mi većina proizvoda za kosu ima zlatnu bočicu. Slučajnost, ili ne, nisam sigurna. Raspršivač funkcioniše prilično dobro, i nisam imala problema sa njim.
Samo ulje je redje nego druga, tako da se lako nanosi.

Koristi se na mokroj, peškirom prosušenoj kosi.
Koliko čuva kosu od toplote nisam sigurna, ali joj daje predivan sjaj, i zagladjuje je. Mnogo lepše izgleda kada ga stavim, pogotovo ukoliko peglam krajeve. Nekako se lakše ispravljaju. I da, kada ga koristim nije mi potreban leave-in sprej, jer se kosa lako raščešljava zahvaljujući njemu.
Kosa ne izgleda ni malo suvo, šta više, vrlo negovano. Sjaj koji dobije je neverovatan. Ukoliko imate kosu sličnu mojoj, sigurno će vam se dopasti.


Ne troši se brzo, i mislim da može stvarno dugo da traje.
Ukoliko se plašite da će da vam zamasti kosu, ne brinite se. Poručuje vam to devojka kojoj se kosa brzo masti, i izbegava bilo kakve proizvode koji je dodatno otežavaju.
Izbegavajte stavljanje pri korenu. Koristite ga od sredine kose.
Koliko god da sam ga stavljala, kosa nije bila masna.
Nakon pranja, možete pošpricati malo ulja u dlan, i naneti ga dodatno na krajeve, umesto silikona ili ulja.

Što se sastava tiče, prilično je obećavajuć. Već na 3.mestu je suncokretovo ulje, a nakon njega i arganovo, ulje šafranike, makadamije, maslinovo, kajsijino, bademovo, ulje šipka i susamovo.
Zaista lep izbor.

Cena je oko 850 dinara, za 150 ml.


Sastav:
Isododecane Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Helianthus Annus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, MacadamiaTernifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Octocrylene, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Citronellol, Cl 40800.


Nakon par meseci korišćenja, utisci su se slegli, i zaključak je izašao na površinu. Mojoj kosi izuzetno prija, daje joj lep sjaj i zagladjuje je. Sigurna sam da ću ga ponovo kupiti.


Da li ste probale ovo ulje? Koje vi proizvode koristite za zaštitu kose?


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

2 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels