Wish lista #5 (lista želja)

08:02



Svi imamo želje. Pored onih zaista velikih, uvek je u blizini gomila malih. I treba ih imati. Uvek treba želeti. To je jedna od stvari koja nas pokreće, bile one materijalne ili ne.

Ovog puta, pored neizbežne kozmetike, želim i nešto veće.
Gledala sam svoje prethodne liste, i većinu stvari sam i ostvarila. Nadam se da će tako biti i sa ovom.

Prvi na listi, i definitivno najneophodniji je laptop. Imala sam nekih problema sa kompjuterom. To je jedan od razloga zašto sam redje pisala. Kako se ne isplati rešavati ih (a nije ni da je moguće), gledala sam trenutnu ponudu na raznim sajtovima. Nisam još uvek pronašla "onaj pravi", ali znam otprilike šta želim.


*Sve fotografije su preuzete sa interneta.

Druga veća stvar jeste fotoaparat. Njega već zaista dugo želim, pogotovo jer sam iz svog starog izvukla maksimum što se kvaliteta fotografije tiče. Tu već znam koji bih uzela. Nikon D3200.


Par stvari što se tiče šminke je ostalo isto. I dalje želim Too Faced Chocolate bar paletu i Mac Soft and Gentle highlighter.



Osim Mac highlightera, volela bih da probam i Mac Fix + o kojem sam toliko slušala.


Što se odeće tiče, ključne komade kao što su dobra torba, čizme i kaput sam već kupila. Kako volim da kupujem klasične komade izbor mi je spao na običnu belu i crnu košulju, dobre pantalone, maramu i novčanik.




Mislim da nisam preterala, i da sam stavila samo najneophodnije. Šta vi mislite?

Šta je na vašoj listi želja?

You Might Also Like

4 коментара

  1. I na mojoj listi je Nikon D3200, nadam se da cemo ga uzeti :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nisi preterala, kakvi :) Aparat deluje sjajno, a zanimljivo da laptop nikad nisam poželela da kupim, mnogo više volim desktop računare. TF čokoladna paleta i MAC S&G su zaista vredni svakog dinara :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels