MAC Fix plus, da li vam je potreban?

14:55


Izmedju proizvoda koje iznova kupujemo, i onih koji nam se dopadnu ali ih ne potražimo ponovo razlika je jasna. Kod prvih primetimo znatnu razliku i poboljšanje u dotadašnjem šminkanju, stanju kože. Baš takvom posvećujem ovaj post.

O MAC prep+prime, fix plusu ste bar jednom čitali, čuli. Godinama se provlači kroz nesesere, kofere profesionalnih šminkera.

Čemu je namenjen?
Pre svega hidrataciji kože. Možete ga koristiti pre šminkanja, za pripremu i osvežavanje lica. Detaljnije o sastavu u nastavku teksta. Zatim, za setovanje šminke, i pojačavanje pigmentacije praškastih proizvoda.

Dolazi u crnoj kutiji sa šljokicama različitih boja, i mene asocira na galaksije, što mi je jako lepo.
Bočica je minimalistička, sa sistemom za zatvaranje. Ako poklopac pomerite na desnu stranu otključan je, i obrnuto. Raspršivač je dobar, stvara gotovo maglu, ali je neophodno da sprej odmaknete nekih 30 cm. Bočica je providna, i u svakom momentu vidite koliko vam je tačno proizvoda ostalo.
Cena za 100 ml je oko 2800 dinara, a može se pronaći i u manjoj verziji od 30 ml.
Što se nanošenja tiče, isto je kao i za ostale proizvode ovog tipa. Zatvorite oči, odmaknite sprej, i podelite lice u četvrtine.


Što se hidratacije tiče, to ćete svakako primetiti, jer u momentu osveži lice. Na pripremljenom licu puder daleko lakše klizi, i stapa se. Za setovanje lica je savršen. Sa njim ćete u jednom koraku izbeći brašnjav izgled. Svi proizvodi se sjedine, svaki trag viška, a posebno praškastih proizvoda, nestane. Highlighter mnogo lepše izgleda, da mu "mokar" efekat, kao i dewy izgled celom licu. Oni sa masnom i mešovitom kožom će morati popraviti T-zonu nakon špricanja. Ukoliko imate izrazito masnu kožu, mislim da će vam za setovanje lica biti nezgodan. 
Primetila sam da mi zahvaljujući njemu šminka ne mrda čitav dan, i da je jedan od najboljih fiksatora koje sam probala, iako mu to nije prvobitna funkcija. Što se fiksiranja tiče, mišljenja su podeljena. Meni je jako drago što mi je koristan i za to.

Koristim ga i za pojačavanje pigmentacije šimerastih i metalik senki. Bukvalno unapredi pigmetaciju toliko da vam deluje kao da nisu iste senke u pitanju. Prvo zahvatim senku četkicom, a tek onda je poprskam jer u suprotnom može da se stvrdne senka.
Može da se koristi i za razredjivanje teških pudera, pojačavanje pigmentacije ostalih praškastih proizvoda tipa bronzera, oživljavanje osušenih gel ajlajnera itd. Medjutim, u te svrhe sam ga retko koristila.


Nije težak na licu, nećete imati osećaj kao da ste naneli lak za kosu. Vrlo brzo se upija, kroz nekih minut do dva. Miris nije intenzivan, i ja ga skoro ni ne osetim. Još jedna bitna stavka je da vam neće uništiti šminku. 
Nisam sigurna koliko će mi trajati, jer ga ne koristim svakodnevno. Računam na pola godine minimalno. Inače bi se trebao potrošiti u roku od 24 meseca.



Što se sastava tiče glicerin je vrlo visoko na listi, i nešto niže kofein i pantenol. Ekstrakt krastavca, kamilice, i lista kamelije potvrdjuju njegovu funkciju u hidrataciji. Ne odnosi se samo na ovaj proizvod, ali volela bih da je napisan tačan sastav ekstrakta, jer može značiti mnogo toga.
Butylene glycol je čest sastojak proizvoda za hidrataciju. Ima ulogu humektansa, odnosno zadržava vlažnost kože. Olakšava sjedinjavanje sastojaka, ako se on koristi manja količina konzervansa je potrebna da se doda, i čuva mirise. Vrlo mu je rasprostranjena primena jer je multifunkcionalan.
Tocopheryl acetate je vitamin E koji je poznat kao snažan antioksidans, povećava vodovezujući kapacitet kože, samim tim i sprečava perutanje kože.
Arginin je amino kiselina bitna za sintezu proteina. Ostali sastojci su u manjim koncentracijama.
Ne sadrži alkohol, niti parabene.



Meni se jako dopada. Sasvim mi je jasno zašto je toliko hvaljen, i zašto ga profesionalni šminkeri vole. Gotovo sam sigurna da se nećete pokajati ukoliko ga kupite. Suva i dehidrirana koža će ga obožavati.
Od mene imate sve preporuke da ovaj proizvod uvrstite u svoju rutinu šminkanja, posebno kada vam je neophodno da šminka bude perfektna.
Tako da, da li vam je potreban? Ako se pronalazite da vam fali baš ovakav proizvod, definitivno da.

Da li ste ga probale, i koji su vam utisci? 

You Might Also Like

4 коментара

  1. Ja sam kupila jednu bočicu pre godinu dana i još uvek mi traje. Ne koristim ga svakodnevno, ali dosta često. Tako da mi se dopada i što se ne troši brzo, pored toga što se slažem sa tobom sa svim navedenim. :)
    Ja bih ovaj proizvod svrstala u onu kategoriju - baš vam ne treba, ali kad ga probate ne možete da živite bez njega. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala Mac fix plus ali imam namjeru da probam. Ja koristim neki iy farmasija i odlican je obavezno isprobajte <3
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/14/sasava-baklava/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala proizvod, recenzija je mnogo dobra, tako da planiram da ga uzmem.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels