Drogerijski favoriti godine

07:18


Decembar nam je stigao, i mislim da je vreme da vam napišem favorite godine. Ove godine sam probala zaista ogroman broj novih proizvoda, i jako sam srećna i zahvalna zbog toga, a o njima ću vam tek pričati. Što se šminke iz drogerija tiče, izdvojilo se desetak apsolutnih favorita. Pored njih, postoje i proizvodi koje obožavam, svakodnevno koristim, ali sam ih više puta spominjala. Tako da danas pišem samo o onima koji su novi u mojoj rutini.

Jedini izuzetak je Rimmel Magnif´eyes paletica senki o kojoj sam objavila detaljnu recenziju ovde. Postoje 3 kombinacije boja, a ova je 002 london nudes calling. Probala sam i 001 keep calm and wear gold, i ne dopada mi se toliko koliko ova. Čini mi se da je pigmentacija mrvicu slabija.
Ovu paletu sam odlučila staviti u godišnje favorite jer sam je zaista puno koristila, a posebno petu mauve nijansu. Mišljenja su donekle podeljenja, ali meni se pokazala jednako kvalitetnom kao i deset puta skuplje palete. Pigmentovana je, nijanse su prelepe i nosive, a sa bazom traju dok ne skinem šminku.


Slučajno otkriven proizvod je NYX baza za gliter. Za Halloween sam kupila NYX gliter (koji je predivan), i trebao mi je prajmer kako bi se vezao za njega. Medjutim, osim što je ova baza dobra za šljokice, savršena je i za senke. Pojačava im pigmentaciju, posebno šimerastih i metalik senki, ali i olakšava blendanje i produžava njihovo trajanje. Nisam nigde čitala o njoj, a mislim da itekako zaslužuje da se češće spominje.
Što se samog glitera tiče, tu nema neke mudrosti. Svidja mi se što se presijava na različite, može se reći dugine boje (ovo je broj 06). Sa ovom bazom ne mrda nigde, a nosila sam ga i na pokretnom delu kapka, kao i ispod oka. Najbolje prekrivanje podočnjaka. :)
Dobijete 2,5 g, i iako su nešto podigli cenu, i dalje mislim da se isplati jer može dugo da traje.



Maybelline Lash Sensational maskaru često porede sa Benefit Roller Lash, a moram priznati da mene ni u jednom pogledu nije asocirala na nju. Pre svega zbog toga što daje veći volumen, i ne ukruti trepavice. Pritom, daleko se lakše skida.
Lash Sensational ima gumenu četkicu koja nije ni prevelika, ni premala sa zupcima različite dužine. Lako se nanosi, nije potreban period navikavanja kao sa nekim maskarama. Nije previše tečna formula i od samog početka mi se dopada. Lepo razdvaja trepavice, volumen je višestruko povećan, ne trusi se i ne stvara grudvice.
Kako je četkica zaobljena, ni donje trepavice nisu zapostavljene, a nećete napraviti flekice. U poslednje vreme malo koja maskara mi se uopšte dopala, ali ova je pravi izuzetak, i sigurno ću nastaviti da je kupujem.



Maybelline Age Rewind korektor je ponovo stigao kod nas, na oduševljenje mnogih, pa i mene. Lagan je, a ima dosta dobro prekrivanje. Kao takav idealan je za podočnjake, ali i posvetljivanje odredjenih delova lica. Sa druge strane, dopada mi se i za prekrivanje crvenila. Ne oksidira, niti se uvlači u borice. Ima zanimljiv, sundjerasti aplikator koji mi se dopada sa strane nanošenja. Pisaću vam još detaljnije o njemu. Jedina mana je što se prilično brzo troši.

Još jedna baza za senke koja mi se dopala, i koju koristim je Rimmel Magnif´eyes. Za razliku od NYX baze, ova ima sundjerasti aplikator, i u nešto je tečnijoj formi. Što se nje tiče, ne utiče na intenzitet senki, ali na trajnost vidljivo. Senke bukvalno ne mrdaju. Jedino što je zaista neophodno setovati je sa baznom senkom, ili puderom u prahu. U suprotnom se senke ne blendaju najbolje jer se zalepe za nju.

Max Factor kremasti bronzer mi je možda i najveći favorit, ali i ubedljivo najfiniji bronzer iz drogerija koji sam probala. Nijansa je 05 Light gold, idealna za svetao ten. Jako se lako blenda, ne ostavlja fleke, trajnost mu je savršena, kao i nadogradivost. Za dnevno šminkanje mi posebno odgovara, jer znam da nikako ne mogu da preteram.


Što se usana tiče, isprobala sam dosta nijansi Colorpop ultra matte lip tečnih karmina, a dve su se posebno izdvojile. U pitanju su Times Square i Clueless. One su neke varijacije mojih omiljenih boja za svaki dan, i za njih se uvek uhvatim. Prosto je šteta da vam ne pišem o njima, i čim skupim nešto više vremena post će biti na blogu. Devojkama sa usnama koje su sklone isušivanju neće odgovarati jer su izrazito mat. Sad da li ih spominjem na pravom mestu i da li spadaju u drogerijske, i ne baš, jer koliko sam razumela ne prodaju se u njima, ali njihova cena mi dozvoljava da ih ovde smestim. Ono što znam jeste da se Colourpop proizvodi od nedavno prodaju u Sephori, tako da postoji šansa da će takav vid kupovine uskoro biti moguć i kod nas.


Što se obrva tiče, Catrice olovka na odvrtanje mi se dobro pokazala. Nijansa je hladna, sam proizvod je kremast i dugotrajan. Meni odgovara za popunjavanje sitnih praznina, i za to je najviše i koristim. Bila sam ubedjena da je ovo jedna od svetlijih nijansi, ali piše 030 Dark.

Još nešto od Max Factora, a to je Kohl pencil 020 black. Olovka je dosta masna i kremasta, i snažne crne nijanse. Ne koristim je na donjoj vodenoj liniji, jer mi se čini da mi generalno takvo šminkanje ne stoji, već na gornjoj. Da vam bliže objasnim, na vodenoj liniji gornjeg kapka. Iz razoga što mi nakon nanošenja ajlajnera i maskare taj deo deluje prazan. Za to područje nije lako naći crnu olovku, jer je bitno da je dugotrajna kako se ne bi razlila. Ova to zaista jeste, i u te svrhe mi i više nego odgovara.


MF 05 Light Gold, Age Rewind Light Pale, Rimmel baza, NYX baza, Catrice 030 Dark, MF 020 lack, Colourpop Times Square i Clueless


Koji su vaši favoriti godine? Da li delimo neki?

You Might Also Like

10 коментара

  1. Zaista odlični favoriti!
    Probala sam Maybelline maskaru i Maybelline korektor, radi se o zaista odličnim proizvodima, voljela bih probati i ostale ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo bih volela da probam ColourPop karmine, a za Maybelline maskaru delimo mišljenje, odlična je! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  3. Posto sam musko, nisam strucan da komentarisem favorite ali mogu da prokomentarisem post generalno. Uglavnom, odlican post, sve lepo napisano! :) ♥

    Pratim tvoj blog, ako mozes pogledaj moj.♥

    David Lifestyle"

    ОдговориИзбриши
  4. Meybeline maskara je i meni favorit ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/12/05/zastita-koze-lica-tokom-zime/

    ОдговориИзбриши
  5. Slazemo se oko Rimmelove palete senki (kupila sam je nakon tvog posta, secas se:)) i Lash Sensational maskare, ali baza za senke mi se nije dopala, nazalost. Probala bih taj MF bronzer, iako nisam neki ljubitelj istih :). Inace, super su mi GR mono mat senke, Flormar/Impala olovke za oci i usne, Avonovi mat ruzevi (u stiku), Avonov tecni puder Flawless, itd. Pozdrav od Kristine :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam see, baš mi je drago da ti odgovara! :* Što ti se baza ne dopada? Moj problem sa njom je što se mora setovati. :/ Probala sam Flormar olovkice za usne, i stvarno su fine. :) Pozdrav, hvala ti na komentaru! <3

      Избриши
    2. Ne secam se vise zasto mi je baza bila losa ali znam da me bas razocarala.. Valjda je bila suva, a i malo ju je bilo u pakovanju.. nije vise ni bitno.. Sad koristim Avonovu koja je zaista dobra, poboljsali su joj formulu, pa radi svoj posao odlicno :). Kristina

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels