Essence karmini review+swatch

11:02


Ima vec cini mi se vise od nedelju dana da sam ih kupila, i nikako da napisem i recenziju. Tezak je bio izbor koje cu kupiti jer su svi stvarno prelepi, vecina ih je vec rasprodata, tako da ne znam ni koje nijanse su ostale. Dok sam birala koji cu, sto je bilo relativno skoro, testeri su bili netaknuti, a sada su vec do pola potroseni. :D
Cena im je 329.din.cini mi se, i mogu se naci u svim parfimerijama gde postoje Essence standovi.


Izbor je pao na 10 Cotton Candy, 07 Natural beauty i jedan iz stalne ponude 53 All about cupcake. Planiram jos ova 1.dva sa gornje slike da kupim, ako ih ulovim. :D
Cotton Candy je jedna prelepa roze boja, kakvu jos nisam imala.
Ono sto je za oba zajednicko jeste sto su prilicno pigmentovani, 1.sloj vam daje naznake te boje, koje izgledaju jako prirodno, a sa 2.slojem dobijte boju bas kao sto je karmin. Traju neka 2-3h bez dodatnih popravki. Ne ulaze u borice, niti isusuju usne, sta vise nekako su kremasti.
Vracam se na CC. :) Ovo mi je postao omiljeni karmin, boja je vesela, mozda vise letnja, ali volim kako razbije svaku kombinaciju. E sad, boja na swatchu je realna, ali na usnama je dosta svetla. Ne znam zasto, ali aparat nije uspeo da uhvati njenu jacinu. :/ Uglavnom, i na usnama bude jednaka kao i na ruci, i to vazi za sva 3 karmina.





Prilazem i sliku od jedne nemacke blogerke, gde mozete videti realne boje karmina. :) Brojevi su od 1-10.



Za Natural beauty vazi sve kao i za CC. Boja je lepa, bas nekako prirodna, ali meni mozda pretamna. Dopada mi se kako se uklapa uz razlicite nacine sminkanja ociju. :) Ambalaza karmina je jednostavna, mat i simpaticna.






Dobre i lose strane ovih karmina:
Dobre strane:
-pigmentacija
-izbor boja
-cena
-ne isusuju usne
-kremasti su
-ima ih dosta

Lose strane: pa, ja ih nisam pronasla. :)

All about cupcake jeste karmin iz njhove standardne kolekcije. Svi karmini iz te kolekcije su specificni jer zapravo nemaju veze sa karminima. Vise su kao neki balzami/sjajevi. Pigmenatcija im je slabija i nekako su ,,socni". Medjutim, to me ne sprecava da ih volim. :D Ovaj je bas lep, boja je laka za kombinovanje, i za svaki dan, i za izlaske. Breskvasto-roskasta nijansa, koja mislim da ide uz svaki ten. Moj aparat nije uspeo ni 1 boju verno da prikaze tako da ubacujem i slike sa neta. Cena je oko 200-300 din. nisam sigurna, ali sigurno nije vise, ima zanimljivih nijansi, preprocujem i In the Nude. :)

Dobre strane:
-nijanse
-odlican je kao sjaj
-nije lepljiv
-ne isusuje usne
-cena

Lose stane: 
-slaba pigmentacija



Ovde su boje najrealnije: 



I slike sa neta: 




U svakom slucaju preporucujem ove karmine, planiram jos koji da uzmem. :))
Da li ste probale ove karmine? Koja vam je boja zapala za oko? :)

You Might Also Like

24 коментара

  1. Ja bih kupila celu kolekciju, apsolutno su mi sve boje nosive... :D Stavljambar neki od ovih nude na listu želja :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas lepo izgledaju,gledala sam ih i na odmah sam primetila bolju pigmentaciju i kalitetnije pakovanje ali jos nisam uzela ali planiram ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ja se sve trudim da se nakanim ovu koralnu da uzmem, jako mi se dopada boja. :)) Ako uzmes, citam kod tebe recenziju sigurno. ;)

      Избриши
  3. Nisam ni ja jos ni jedan kupila. Ko zna sto. Mada stvarno su lepi. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam kupila Coral calling *valjda je to ime* i odusevljena sam <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao koliko mi je taj divan! Ne znam zato ga jos nisam kupila. :/ :D

      Избриши
    2. Heheh, kupi gaaa i pogledaj senkice, divne su :)

      Избриши
    3. Senke sam vec smeknula, bas su lepe. :D Kupicu verovatno neku krem. :D A karmin samo vrebam. :D

      Избриши
  5. Ja sam kupila Coral calling *valjda se tako zove* i odlican je <3

    ОдговориИзбриши
  6. Ovi ruževi više iskaču iz paštete, nemam više izgovor da ne kupim :D

    ОдговориИзбриши
  7. All about cupcake mi je baš ugodan na usnama, samo šteta da nije pigmentiraniji i postojaniji :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za moje potrebe je O.K., a kada se stavi stvarno se i zaboravi da se ima na usnama, slazem se. :))

      Избриши
  8. kupila sam cotton candy i obozavam ga ... sigurno nije zadnji karmin ove serije :) poz iz beca

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман16. март 2014. 10:13

    7 i 2 su najlepsi essence karmini :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Анониман-
      I meni su oni divni, i ovaj 1. mi se baš dopada, šmekam ga već dugo. :D

      Избриши
  10. Imam all about cupcake,obozavam ga, ali nikako da kupim koralni,stalno su rasprodati. ili im ne stize roba :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Анониман-
      I meni se dopada, baš je lagan, i nijansa je fina. Ja sam ga planirala kupiti kada je izašao, pa sam u medjuvremenu zaboravila na njega. Proverila sam, nisu ga povukli iz prodaje, tako da je najverovatnije da ne dopunjavanju police. Mada je moguće i da je rasprodat, stvarno je lepa boja. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels