Kat Von D Shade + Light contour palette

01:22


Verujem da ste već čuli da je Kat Von D šminka zvanično dostupna i u Srbiji, u Sephori. Drago mi je da je sve više novih brendova kod nas, a to mi u neku ruku govori i da je interesovanje mnogo veće nego pre nekoliko godina.

Stil i dizajn ovog brenda je nešto što je sasvim drugačije od svih drugih, u potpunosti odgovarajući za samu Kat. Svaki proizvod, a Shade + Light paleta za konturisanje posebno, mogu slobodno da prodju kao dekoracija. Sigurna sam da su u svakoj kolekciji šminke na vidljivom mestu.

Pakovanje ove palete je prelepo. Teško je rečima opisati koliko je kvalitetno uradjeno. Dolazi u tvrdjoj kartonskoj kutiji na kojoj su sa zadnje strane ištampane nijanse sa imenima, kao i sastav. Kada je otvorite, sa unutrašnje strane kartona je po meni simpatičan detalj, zvezdice. Takodje, unutra dobijate i kartončić na kojem su ponovo nijanse, preporuka za četku za konturisanje, kao i tri od bezbroj načina korišćenja palete.




Što se same palete tiče, izradjena je od vrlo tvrde i kvalitetne plastike. Sa prednje strane su slova koja nisu samo ištampana, već izlivena. Sa unutrašnje strane se nalazi ogledalo, sa ramom, koje je sasvim dovoljne veličine da se zaista i koristi. Sa zadnje strane su tu imena nijansi, ovog puta ne u boji, zahvaljujući čemu kombinacija nijansi ne odskače od palete. Dosta je teška, i mislim da ste sigurni da se od lakšeg pada neće polomiti.
Definitivno najkvalitetnija paleta koju sam ikada videla.
Cena joj je nešto više od 6000 dinara. Sadrži 3 x 2,3g (svetlije nijanse) i 3 x 4,5 g. Što bi bilo sve ukupno 20,4 g.
Sa zadnje strane za svaku nijansu postoji rupica. Rekla bih da je njihova funkcija mogućnost vadjenja panova. Tako da se nadam da planiraju da izbace i posebne nijanse.





Što se samih nijansi tiče, izuzetno su pigmentovane što ćete i videti u nastavku. Sve do jedne se vrlo lako blendaju. Sve su mat, što lično preferiram kod ovakvih proizvoda. Trajnost je i više nego odlična. Budite sigurni da vam se čitav dan neće skinuti, i kao takva idealna je i za jaču šminku. 
Moj ten je svetao, i jedino poslednja nijansa mi je nešto tamnija, ali na moje oduševljenje sve su nosive, i svaku mogu na drugačiji način da koristim. Kako su jako pigmentovane, dovoljno je samo da dodirnete nijansu i to vam je dovoljno. Vrlo su sitno mlevene i svilenkasteNe bih rekla da se uopšte ne truse, ali jedini razlog je što vam je zaista dovoljno jako malo proizvoda. Ukoliko niste pažljivi može se desiti da nanesete previše proizvoda, i tada ćete ga teže stopiti sa licem. Takodje, ne bih preporučila četke od tvrdje dlake, već isključivo mekane i nežne.
Izuzetno svetlom tenu verujem da će najviše odgovarati prva u drugom redu, a nešto tamnijem sve. Za svaku ću vam posebno napisati šta mislim.
Zanimljivo je da svaka svetlija počinje sa L (light), a tamnija sa S (shade).

Lucid je prva po redu. Neutralnija od ostalih, i kao takva idealna za fiksiranje posvetljenih delova. Dosta je svetla, tako da ukoliko ste tamniji od mene, verovatno bi vam više odgovarala za predeo ispod očiju. Ono što je meni zanimljivo, i što nisam očekivala je da mi lice sa njom bude duže mat nego sa nekim puderima za matiranje.

Lyric je prava banana nijansa savršena za baking metodu, i setovanje korektora.  Nije previše žuta, niti previše tamna. Prelepa, vrlo pigmentovana i dobre pokrivne moći, tako da su podočnjaci manje vidljivi. Posvetljuje lice, koje instant deluje svežije i odmornije. Ne uvlači se u borice oko očiju. Već vidim da će biti najkorištenija u paleti.

Levitation je treća nijansa u prvom redu. Ona je blago breskvasta, i na prvi pogled sam mislila da je neću koristiti, i da je namenjena vrlo tamnom tenu. Medjutim, ukoliko imate plavkaste podočnjake, ili delove tipa unutrašnja strana oka/izmedju očiju i korena nosa, savršena je za njihovo neutralisanje. Jako mi se dopada kako izgleda na licu.


Sombre je prva nijansa u drugom redu. Hladna taupe braon, ali bez previše sivih tonova. Idealna za isticanje kontura lica. Dobro imitira senku, i sa njom se može postići i prirodan izgled šminke. Predivno se blenda, vrlo pigmentovana kao i ostale, i jednostavna za rad sa njom. Odgovarala i vrlo svetlom, i tamnom tenu. Prelepa.

Shadowplay koristim kao nijansu za pružanje topline licu. Sa njom trebate biti pažljiviji da se ne zanesete jer je vrlo malo proizvoda potrebno. Nije previše toplog tona, pre bih rekla neutralnog ka toplom i mislim da ni na kome ne može narandžasto da izgleda. Trenutno mi je ona omiljeni bronzer.

Subconscious je najtamnija, i ponovo netralna ka toplom tonu. Vrlo svetlom tenu ne bih rekla da će odgovarati, ali se može koristiti i kao senka, tako da ne mislim da biste bili na gubitku zbog nje. Meni odgovara za nešto jaču šminku.


Uslikala sam vam kako izgleda prilikom korišćenja, jer se vidi koliko je sitno mlevena.




Mislim da vam je jasno da mi se jako dopada, i da mislim da zaista vredi svakog dinara. Od pakovanja, do samih nijansi, na kvalitetu se nije štedelo. Koliko će mi tačno trajati nisam sigurna, ali po slobodnoj proceni i pigmentaciji rekla bih dugo.
Verujem da se nećete pokajati ukoliko je kupite. Probajte tester, i proverite da li je nešto što bi vam odgovaralo, a verujem da ćete se oduševiti koliko i ja.

Da li ste je probali? Kako vam se čini?

You Might Also Like

3 коментара

  1. Veoma retko komentarisem na postove ali sada sam morala da pohvalim kako odavno nisam videla bolji post i recenziju ne samo ove palete vec i uopsteno. Svaka cast!
    Sad sam naisla na ovaj blog i vec sam ga bukmarkovala, dobila si novog citaoca. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels