Revolution Jewel Topper sjaj recenzija

00:52


Kada su se Revolution Jewel Topper sjajevi/toperi za usne pojavili kod nas rasprodali su se u rekordnom roku. Verujem da je to između ostalog zbog pakovanja koje sliči Fenty sjajevima, i tome što im je cena vrlo pristupačna. Kupila sam ih tek u drugoj turi njihove nabavke. Trenutno su na sajtu rasprodati, ali se mogu pronaći u prodavnicama. Pokušala sam da pronađem njihove recenzije kod nas, ali nisam pronašla ni jednu.

Dolaze u 3 nijanse. Fortune - sa srebrnim šljokicama, Luxurious - zlatnim i Exquisite - sa roze i srebrnim o kom vam danas pišem. Sadrže 4,5 ml i možete ih pronaći u Alexandar Cosmetics-u. Cena mu je 360 dinara.
Aplikator je odličan. Spljošten, sunđerast, i ne izvlači previše proizvoda.
Nisam preterani ljubitelj sjajeva za usne, i uvek ću se pre odlučiti za mat usne. Međutim, ovaj sjaj mi je zanimljiv, a reći ću vam i zašto. Tekstura je dobra, nije previše lepljiv, niti težak na usnama. Srednje je gusta. Ima krupne šljokice koje vuku na početak dvehiljaditih i trendove tada. One nisu nezgodne na usnama, i ne grebu. Praktično ih ne osećate. Usne deluju punije, i meni se dopada kako izgleda na njima. Uglavnom sam ga nanosila preko mat karmina. Blago skida boju karmina ispod njega, a kako sam uvek nosila tečne mat karmine u neutralnim nijansama, to mi ne predstavlja problem. Negde sam pročitala da je preporučeno da se koristi kao toper mat karmina.
Trajnost je fenomenalna. Satima stoji bez pomeranja. Ne sećam se kada mi je neki sjaj za usne bio toliko dugotrajan. Nisam jela sa njim na usnama, uvek ga skinem pre hrane.
Ne razliva se uopšte, i stoji na mestu gde ste ga naneli. Možete ga nositi i samog, ne samo kao toper.
Bolje ga je naneti u tanjem sloju, makar se meni tako više dopada.


Dosta je nezgodan za fotografisanje, i mislim da se najbolje vidi kakav je zaista na poslednjoj fotografiji, na usnama, koja je van fokusa. Na njima nemam karmin ispod, niti olovku za usne.
Prelepo hvata svetlo, i stvarno je lep i neobičan na usnama. Ova nijansa je malo hladnija zbog srebrnih šljokica, iako ne izgleda tako u pakovanju, pa imajte i to u vidu. 
Ne isušuje usne ni malo.

Sastav:
PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, POLYBUTENE, HYDROGENATED STYRENE/ISOPRENE COPOLYMER, ETHYLHEXYL PALMITATE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, PROPYLPARABEN, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, TIN OXIDE, BHT,[+/- IRON OXIDES (CI 77491,77492, 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891)].






Mislim da je dobar izbor za izlaske, ali i dnevnu šminku. Za izlaske posebno, jer ima puno šljokica koje divno reflektuju svetlost. Takođe, odličan je za one koji žele da osveže šminku nečim zanimljivim, a ne žele da dodaju jarke boje. Iako ima krupne šljokice, ne izgleda kao sjajevi za decu. Ukoliko tražite nešto slično, imate moju preporuku.

Da li ste ga probali?

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels