I heart Revolution Choc Orange mini paleta recenzija

01:00


O ovoj paletici sam vam već pisala ovde. Međutim, toliko je volim da sam odlučila da je zaslužila svoj zaseban post. Obožavam palete, kako senki, tako i ostalih praškastih proizvoda. Ukoliko me duže pratite, znate da sam o velikom broju njih pisala. Pored svih njih, potpuno neočekivano, uspela je da mi se uvuče pod kožu baš ova.

I heart Revolution Choc Orange mini paleta dolazi u kartonskoj kutiji, sadrži i zaštitnu foliju, a sama paleta je plastična. Karakteristično za njihove čokoladne palete, na poleđini je sladak detalj, čokolada koja se topi. U unutrašnjosti je dovoljno veliko ogledalo da se našminkate.
Sadrži 8 senki, dve imaju 1,5g, a ostalih šest 1,2g. Senke mirišu na čokoladne praline.
Možete je pronaći u Alexandar Cosmetics-u, a cena joj je 750 dinara, što je samo još jedan razlog zašto treba da obratite pažnju na nju.


Nijanse su prelepe, savršene. Tople, naizgled slične, ali potpuno drugačije. Nisu jedne od onih koje na očima izgube individualnost i stope se, već se jasno vidi razlika. Pigmentovane su, svaka od njih. Primetila sam da su bolje pigmentovane što ih duže koristim. Nisu previše pigmentovane, i ne možete lako preterati, a sa druge strane su nadogradive. Meni se to kod njih dopada jer je koristim i za dnevnu šminku. Bazu često nisam ni koristila, a bile su postojane na očima čitav dan. Za vrlo masne kapke bih preporučila bazu. Sadrži većinom mat, ali su tu i šimeraste senke. Zapravo, šest mat i dve šimeraste. Ne truse se gotovo ni malo.
Lako se blendaju, u svega par poteza, i lako je raditi sa njima. Formula je čini mi se čak i bolja nego u njihovim starijim paletama. To se najviše primeti kod šimerastih senki, koje su kremastije.

Kada god sam se našminkala sa ovom paletom, bio je "good make up day". Svaki put sam bila prezadovoljna. Sa njom je lako kreirati neutralnu, ali i dramatičnu šminku na kapcima. Taman je dovoljno različitih nijansi, da ne morate da koristite dodatne senke iz drugih paleta jer ove možete odlično da iskombinujete.
Možda se ne ističe u moru drugih paleta, ali verujte mi ukoliko volite tople nijanse i treba vam nešto praktično, a kvalitetno, nećete se pokajati. 



Kako nemaju imena, rasporediću ih po brojevima.


Prvi red:

Prva, limun zlatna šimerasta senka je lepo pigmentovana, dolazi do izražaja i bez baze.

Naredna u panu deluje bordo, ali na koži više vuče na ciglastu. Ona je mat, i srednje pigmentacije.

Treća je prava cigla narandžasta mat senka. Pigmentovanija je od prethodne. Ona je dobar trik u pregibu kapka pri svakom šminkanju jer poveže senke zajedno, i automatski sve deluje bolje izblendano i ujednačeno.

Četvrta je tamna braon, više vuče ka neutralnom podtonu. I ona je mat.


Drugi red:

Prva, roze breskvasta mat je odlična za pregib u ovoj toploj kombinaciji boja. Fino pigmentovana takođe.

Druga je topla mauve mat senka, jako lepa i neobična.

Treća je prava koralna mat senka.

Četvrta je šimerasta, nijansa roze zlata. Vuče na topli podton. Vrlo lepa i pigmentovana.


Swatch, dnevno svetlo, bez baze:


Swatch, blic, bez baze:


Kao što vidite, ja sam prezadovoljna ovom paletom, i jako je često koristim. Nosila sam je i na put, i ona mi je paleta za koju se gotovo svaki dan uhvatim. Nisam očekivala puno od nje, i potpuno me je razuverila.


Kako vam se čini? Da li ste je probali?


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels