Prazno #12

15:25


Razmišljala sam koliko dugo vam nisam pisala post o praznim proizvodima, i prošlo je 5 meseci. Ipak, setila sam se da sam vam jednu turu prikazala na Instagramu, u storijima, tako da se ova gomilica nakupila za par meseci. Neke proizvode volim godinama, i ukoliko sam vam već pisala o njima, linkovaću recenziju.

Palmolive kremasti gel za tuširanje sa arganovim uljem i bademom je jedan od mojih omiljenih gelova za tuširanje. Miris je prelep, čitavo kupatilo miriše i zadržava se na koži neko vreme. Ne isušuje mi kožu. Mnogo puta sam vam ga spominjala, i čest je gost ovakvih postova. Promenili su mu pakovanje, i retko gde ga ima, tako da se i teško pronalazi. Cena mu je oko 200 dinara, za 250 ml.

Balea gel za tuširanje sa narom je bio na nekoj akciji letos, i cena je bila 99 dinara. Nisam sigurna da li je to i trenutna cena. Nije loš, ali lično preferiram neke druge. Ne bih ga preporučila suvoj koži. Miriše sveže, na voće.

Balea ulje za tuširanje sam dosta dugo trošila. Miris je uljani, ne preterano prijatan, ali nije ni neugodan. Koža ostane mekana nakon tuširanja sa njim, ali ponovo nedovoljno za zimu, a leti ne volim da ga koristim. Cena mu je bila oko 230 dinara, i mislim da ga ne bih ponovo kupila.


Mixa mleko za telo namenjeno suvoj koži mi se dopadalo. Koža je bila vidno nahranjena, i to nekoliko dana nakon mazanja. Dosta je guste teksture, a volela sam da ga mešam i sa uljima. Miris je nenametljiv. Uvek sam ga mazala pre spavanja, i meni lično ne smeta ukoliko se nešto duže upija. Svidja mi se i što ima pumpicu, i samo nanošenje je dosta lako. Cena mu je oko 500 dinara.

Malizia gel za tuširanje sa arganovim uljem i vanilom sam dobila na poklon, i zbog toga mi je posebno drag. Bio mi je okej, ali ga ne bih preporučila osobama sa suvom kožom tela.

O Bioten Bodyshape gel-kremi nemam finalne utiske. Pre svega, zato što nemam naviku da koristim proizvode ovog tipa. Ono što vam mogu reći jeste da je prijatne i lako razmazive teksture, zelene boje i blago hladi kožu. Koliko utiče na preoblikovanje tela, i celulit, nisam sigurna.


Byphasse tonik sa ružinom vodom mi je jako dugo trajao, i pisala sam o njemu ovde. U medjuvremenu se promenilo pakovanje, i više nije providno. Lagan i nežan tonik, koji ne sadrži alkohol. Cena mu je oko 500 dinara, za 500 ml, ali je često na sniženju.

Loreal Skin Perfection gel za umivanje za suvu i osetljivu kožu, sam sporadično trošila. Imala sam utisak da mi koža ne reaguje lepo na njega, i da mi izaziva upalne procese. Nisam i dalje sigurna da li je bilo do njega. Dosta devojaka mi se javilo sa sličnim utiscima.  Tekstura je srednje gusta, prijatnog je mirisa, a otvor je dosta uzak, tako da ne možete da preterate sa količinom. Cena mu je oko 400-500 dinara čini mi se.

Bioten tonik sa ekstraktom pamuka je nešto jači od Byphasse ali i dalje dosta blag s obzirom kakvi tonici umeju da budu. Iako je namenjen suvoj koži, mislim da bi i ostalim tipovima odgovarao. Dopadao mi se prilično, a cena mu je oko 250 dinara.


Balea tonik za problematičnu kožu je dosta jak, i njega sam nanosila samo na T-zonu. Mislim da može biti od koristi onima kojima je koža podložna nepravilnostima i višku sebuma. Cena mu je oko 280 dinara.

Još jedan tonik je Hedera Vita, namenjen svim tipovima kože. Sadrži sok zelene mandarine, ulje jojobe, aromatično bilje. Ipak, ja ga ne bih preporučila suvoj i osetljivoj koži. Dosta dobar tonik, sličan prethodnom. Cena mu je oko 300 dinara.

Noreva gel/piling za lice ima dosta sitne čestice što volim kod pilinga za lice. Nije grub i sa njim sam imala utisak da ubrzava proces sazrevnja bubuljica. Miris je svež, a sam gel je plave boje. Cena mu je iznad 1000 dinara.

VZK kremu za problematičnu kožu volim, i kupujem čim potrošim. Nanosim je samo na bubuljice, i dosta ubrzava proces njihovog ciklusa. Prvo je utrljam, a zatim nanesem još jedan deblji sloj. Cena joj je oko 200 dinara, i uvek volim da je preporučim jer zaista deluje.

Cinkova pasta za razliku od prethodne apsolutno nije imala dejstvo, a namena im je ista. Cena joj je oko 100 dinara.


Velnea sapun sam dobila uz kupovinu u Liliju. Inače ne koristim sapune za pranje lica, niti tela, pa tako nisam ni ovaj. Prala sam ruke sa njim, i činilo mi se da ih blago isušuje. 

Balea Aqua serum je već kultni proizvod, i gotovo svi su ga probali. Meni se dopao, koža je delovala punije i nahranjenije. Dobra je podloga za puder, i jaču kremu za lice. Nije mi izazvao iritacije. Cena mu je oko 500 dinara, i verujem da ću ga kupiti ponovo.

Vivadent rastvor za ispiranje usta je drugačiji od ostalih, i jači rekla bih. Momentalno osveži usnu duplju, i taj osećaj traje. Sadrži etarsko ulje mente, i eukaliptusa, kao i ekstrakt aloe vere. Osim njih tu je i hlorheksidin – diglukonat koji ima antibakterijsko delovanje. Cena je oko 400 dinara.


Maska za hidrataciju u vidu sheet maske je bila sasvim solidna. Držala sam je u frižideru, pa je samim tim i efekat bio prijatniji, pogotovo dok su temperature bile visoke. Sadrži hijaluronsku kiselinu, i pruža instant efekat osvežene kože. Cena je oko 150 dinara.

Balea maska je dosta slična prethodnoj, čak i po samom efektu, ali bih blagu prednost ipak dala gore pomenutoj. Njena cena je takodje bila nešto iznad 100 dinara.

Afrodita maska i piling u jednom mi se dosta dopala. Piling ima sitne čestice, a nakon čitavog tretmana koža bude vidno mekana i nežna. Bilo koje šminkanje nakon nje je jednostavno, jer šminka prosto klizi po koži. Više mi se dopadaju maske ovog  tipa od sheet maski pre svega jer je efekat vidljiviji i mogu više puta da se iskoriste. Cena joj je oko 200 dinara.

Balea so sam želela da spomenem jer uvek imaju zanimljive mirise, i nove kolekcije. Cena im je dosta povoljna, a sasvim je dobra so.


Drugi deo, sa proizvodima za kosu, nokte i šminku ostavljam za sutra. Dosta je dugačak post već sada, tako da mislim da je pametnije da ih podelim.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Palmolive gelovi su fini ali da li si probala Tesori d' Oriente gelove? Dobila sam onaj sa aromom lotusa za rodjendan, divota je kupati se njime :). Bioten roze tonik mi je samo stajao na licu (logicno, nije za mene, imam mesovitu kozu, zeleni je super), Hederin mi je bio bolji. VZK krema mi nije pomogla kad sam imala probleme s iznenadnim aknama pre neku godinu.. La Roche Posay Effaclar Duo je resio mucnu situaciju, preporuka ako ti ne daj Boze zatreba). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, uvek mi je miris delovao preintenzivno. Sigurno se to razblaži, ipak je gel, mogla bih nekom dati priliku. :) Imaću na umu LRP, u poslednjih godinu - dve umem da dobijem po koju, što je mene, sa ranije potpuno čistom kožom, snašlo nepripremljenu.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels