Makeup Revolution noviteti

09:45


U prošlom postu sam vam pisala o I heart revolution Bronzer Wardrobe, što možete ovde da pročitate. Danas vam predstavljam još neke od noviteta ove jeseni.


Pre svega, nešto što me je oborilo sa nogu. Moja trenutno omiljena i najkorišćenija paleta, a verujte mi imam ih u ne tako malom broju. U pitanju je I heart Revolution Choco Orange mini paleta.
Sadrži 8 senki, dve imaju 1,5g, a ostalih šest 1,2g. Pakovanje je preslatko, od kvalitetne plastike i velikim ogledalom. Paletica je upakovana u kartonsku kutijicu, i ima i zaštitnu foliju. Osim toga, senke mirišu na čokoladne praline.
Nijanse su prelepe, savršene. Tople, naizgled slične, ali potpuno drugačije. Nisu jedne od onih koje na očima izgube individualnost i stope se, već se jasno vidi razlika, Vrlo su pigmentovane, svaka od njih. Bazu često nisam ni koristila, a bile su postojane na očima čitav dan. Sadrži većinom mat, ali su tu i šimeraste senke. Zapravo, šest mat i dve šimeraste. Ne truse se gotovo ni malo.
Nemam običaj da neki proizvod toliko hvalim, ali mi se zaista jako dopada. Ovu paletu svakog dana koristim već dobrih mesec dana, i uvek za njom prvom posegnem. Sa njom je lako kreirati neutralnu, ali i dramatičnu šminku na kapcima. Taman je dovoljno različitih nijansi, da ne morate da koristite dodatne senke iz drugih paleta jer ove možete odlično da iskombinujete.
Mislim da se ne ističe u moru drugih paleta, ali verujte mi ukoliko volite tople nijanse i treba vam nešto praktično, a kvalitetno nećete se pokajati. 
Cena joj je 750 dinara, što je samo njen dodatni plus.






Bez blica:


Blic:


Ono što volim kod Makeup Revolution brenda je što u asortimanu imaju proizvode koji nisu toliko česti u drogerijama, i sa kojima možete šminku podići na profesionalni nivo. Primer su gliteri i pigmenti koji su nam takodje skoro stigli.



Prvo moram da se osvrnem na pakovanje koje je prelepo, na sličnu varijaciju je i KKW izbacila svoje pigmente. Osim što deluje skuplje, obavlja i svoju funkciju zašitite, i gotovo je nemoguće da će se polomiti ukoliko vam ispadnu.
Gliter koji imam je u nijansi Glitterazzi i predstavlja mešavinu srebrnih šljokica koji se presijavaju u svim duginim bojama. Mene podseća na peraja sirene. Na očima je prelep, sa njim sve zaista izgleda drugačije. Osim njega, glitere možete pronaći u još 8 verzija čini mi se. Cena im je 574 dinara, i mislim da mogu večno da traju.
Što se pigmenta tiče cena im je ista, a izbor nijansi je nešto širi i iznosi 14. Moja nijansa je Tactic što je klasična, sofisticirana srebrna koja očima daje "ono nešto". Možete je koristiti uz tamni smokey, cut crease, u unutrašnjim uglovima oka, ali i samu uz neutralnu nijansu na pregibu i crveni karmin.
Fino je mleven, a lepim ga bazom za gliter. Zaista odličnog kvaliteta i gliter i pigment.





Što se prajmera tiče, isprobala sam Revolution PRO Featherweight i Pore Primer.
Oba su u tubicama, sa uskim i preciznim vrhom, sadrže 25 ml i koštaju 970 dinara,
Featherweight, u žutoj tubici koristim već neka 4 meseca, i brzo mi je postao jedan od omiljenih prajmera. Na bazi je silikona, ali pruža više baršunast osećaj na licu. Namenjen je ublažavanju sitnih linija, popunjavanju pora i matiranju, a omogućava i lepše nanošenje pudera. Bele je boje i kada ga nanesete na lice, bićete pola nijanse svetliji. Ono što ja obožavam kod njega je momentalno blurovana koža, ali stvarno. Puder lepše klizi preko njega, i ne odvaja se u toku dana. Čini mi se i da je njegova trajnost produžena. Lagan je na licu, što mi je takodje bitno kod proizvoda ovog tipa jer u suprotnom nemam naviku da ih koristim.
Pore primer, u beloj tubici je slične teksture, ali mrvicu gušči. On je boje kože i ne posvetljuje je ni malo. Nemam preterano izražene pore, i ovo malo što imam je lepo popunio. Nisam sigurna kako bi funkcionisao sa dubljim i izraženijim porama. Koristim ga samo na delovima gde su pore mrvicu izraženije.
U svakom slučaju za oba prajmera mislim da su odlična, sa tim da mojim potrebama više leži Featherweight.




Featherweight i Pore Primer:


Revolution PRO Supreme mat pigment za usne kako piše je još jedan pogodak u njihovom asortimanu. Pakovanje je prelepo, crno, jednostavno i kvalitetno. Četkica je precizna i ima malo udubljenje u kojem se skuplja proizvod, što olakšava aplikaciju. Dolazi u 23 nijanse, sadrži 2,5 ml i cena mu je 560 dinara.
Moja nijansa je Visionary, što je idealna nude za moj ten. Ni previše hladna, niti topla. Ide uz sve, i u većini slučajeva nju imam na usnama. Tekstura je kremasta, bez šimera i šljokica i visoke pimentacije. Dovoljan je jedan sloj za potpuno prekrivanje.  Nije klasičan mat karmin koji se suši kroz minut. Više je tečni kremasti karmin koji prelazi u mat nakon nešto više od dvadesetak minuta.
Ne razliva se, i popravljanje u toku dana je minimalno. Ukoliko imate suve usne, dobra priprema pre i posle je neophodna, jer ima tendenciju da isuši usne.
Stvarno predivna nijansa, nekako je baš po mom ukusu.





Ukoliko ste više ljubitelj klasičnih formata ruževa, tu su i Revolution PRO Supreme karmini. Oni dolaze u 29 nijansi, sadrže 3,2g i cena im je 690 dinara. Pakovanje je lepo i kvalitetno, što svakako moram da pohvalim s obzirom na cenu.
Nijansa Dramatic je tamnija prelazna nijansa izmedju ciklame i ljubičaste. Vedra je, ali ima momente zagasitosti. Vrlo lepa, i zanimljiva nijansa. Pigmentacija je puna, a tekstura je izmedju mat i kremaste, sa tim da više naginje ka mat.
Altercation je više kremast i sjajan. Nema šljokice, već sjajnu završnicu. Nijansa je prava crvena i verujem da bi odgovarala većini tonova kože.
Ono što mi je posebno kod njih zanimljivo jeste da se u donjem delu, gde je prikaz nijanse nalazi teglica u kojoj je balzam iste nijanse kao karmin. Da li im je to zaista i namena nisam sigurna, ali mi je svakako sladak detalj.




Trudila sam se da ne diram čak ni osvetljenje na fotografijama sa swatchevima.


Bez blica: Visionary, Dramatic, Alteration



Blic:



Kako vam se čine noviteti, da li ste već nešto probali? :)

*PR proizvodi, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Revolution sminku volim i rado koristim :). Ova tvoja paleta izgleda zaista divno. Imam Pro Supreme ruz u nijansi Elevation (nesto izmedju braon i ljubicaste), nemam zamerki, trajan, postojan. I ovaj Dramatic mi se svidja, te jos nisam probala. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa paleticom sam oduševljena, stvarno nisam očekivala da će mi se toliko dopasti, i da ću je toliko koristiti. Karmini takođe iznenađenje, mada sam ja i dalje više na strani tečnih mat. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels