NYX Lingerie

00:24




Već nekoliko godina trend su različite nijanse nude mat karmina sa primesama sivih tonova. NYX je to odlično prepoznao i/ili upotpunio i izbacio liniju Lingerie tečnih mat karmina za koju sam sigurna da ste već čuli.
Od samog početka sve mi se dopada. Ime linije, ali i zasebnih nijansi je genijalno. Trenutno postoje čak 22 nijanse. Pakovanje koje je klasično, a četkica precizna i uska su dodatni plus.

Sadrže 4 ml, a cena im je 890 dinara. Očekivala sam da će mi mnogo kraće trajati, ali već godinu dana koristim Bedtime Flirt, i još uvek ga nisam potrošila.
U sastavu imaju suncokretovo ulje. Nemaju parfem, a samim tim ni preterano prijatan miris, ali dobra strana je što je zaista suptilan.
Što se teksture tiče, iako su iz iste linije, ove tri nijanse koje imam nisu iste na usnama.
Ono što ih generalno povezuje jeste da su izuzetno pigmentovani, i potreban je samo jedan sloj za potpuno prekrivanje. Bogati su i kremasti, a suše se na potpuno mat. Nakon par minuta potpunosti menjaju završnicu.
Ne isušuju moje usne, niti se uvlače u borice. Ipak, moram da naglasim da nemam zahtevne usne. Prijatni su, a trajnost im je izuzetna. Nekih 7 sati sigurno mogu da izdrže.
Ne skidaju se prilikom pića, jedino masnija hrana može da ih skine, jer se i skidaju uljanom formulom. Čak i kada se skidaju, ne ostaje linija sa spoljašnjih ivica usana, a unutrašnjost prazna.


03 Lace Detail je najsvetliji od ovih o kojima vam danas pišem. Tekstura je bogata, i pigmentovana, i sve o čemu sam vam napisala se odnosi na njega. Nijansa je dosta svetla, i ne verujem da bi odgovarao srednjim i tamnim tonovima kože. Lepa, nude boja koja nema sivih asocijacija, i ne umrtvi lice. Volim da je koristim sa tamnijom olovkom za usne, i napravim ombre efekat, što vizuelno povećava usne.

08 Bedtime Flirt je definitivno moj omiljeni karmin, njega sam prvog i kupila. Nakon samo jednog probanja kupila sam još jedan rezervni. Pisala sam vam već o njemu više puta, i nebrojeno puta ga hvalila, ali zaista ga obožavam.  Nijansa je predivna mauve sa provlačenjem braonkastih. Njegova tekstura mi se najviše dopada, i čini mi se da su mi usne mnogo punije sa njim. Više nego sa bilo kojim drugim karminom.

12 Exotic je tamna, prljava crvena koja bi sjajno stajala na tamnijoj koži. On mi se najmanje dopada od njih, jer je slabije pigmentovan, i nešto manje kremast. Potrebno je biti pažljiviji kako ne bi ostale linije od nanošenja. Druga stvar koja mi se ne dopada je što ima nešto jači miris.
Ako to izuzmem, i on na usnama, uz različite kombinacije, a pogotovo tokom jeseni, izgleda prelepo.


Četkica je sundjerasta, i izuzetno precizna, i vrlo ih je lako naneti.




Nisam koristila olovku za usne prilikom slikanja.

Lace Detail:


Bedtime Flirt:


Exotic:


Da li ste probali ove karmine? :)

You Might Also Like

8 коментара

  1. Kako je divna ova druga nijansa, savršena! Također obožavam ovu kolekciju, probaj nijansu Ruffle trim, idealna je za jesen ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ih probala jos uvek, a ovde mi se dopadaju druga i treca nijansa :). Moram da probam bar neki Nyx ruz. Kristina :*

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ništa gore nisam probala od ovih karmina u životu! Toliko mi isuši usne da ne mogu da ga podnesem duže od nekoliko minuta. O skidanju da ne pričam, užasno, užasno. Ukoliko se nanese u dva sloja, počnu da se stvaraju gromuljice, kao i kad stavim balzam nakon karmina. U svakom slučaju, iako sam bojama oduševljena, ovo mi je jedan od najskupljih a istovremeno najbeskorisnijih karmina koje imam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam dosta takvih komentara, i verovatno sam zbog toga odugovlačila sa kupovinom. Baš mi je žao što imaš takvo iskustvo, jer su nijanse zaista lepe. :/ Koju nijansu si probala?

      Избриши
  4. Jednostavno dobro hidratiziram usne prije nanosenja ovog ruza i nema nikakvih problema. Jedni od najboljih na trzistu! Provjereno.

    https://fairynona.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels