Real Tehniques četkice za šminkanje

14:41


Davno sam vam pisala recenziju moje i dalje omiljene četkice za puder. U pitanju je Real Tehniques Expert Face brush. Koliko je volim govori i činjenica da sam je nakon 4 godine korišćenja ponovo kupila.
Od tada mi je ovaj brend pri samom vrhu omiljenih četkica, i često kupujem nove. Ono što sam primetila jeste da je generalno malo recenzija četkica za šminkanje, a one uvek dobro dođu.




Prvi set o kom vam pišem je Sculpting set. Namenjen je konturisanju, i sadrži 3 četkice.

Cena, dostupnost

Cena seta je 3260 dinara. Često je na sniženju, a rekla bih da se daleko više isplati kupiti set, nego pojedinačne četkice. Može se pronaći u DM-u ili poručiti sa sajta https://realtechniques.rs.

Ambalaža, opšte karakteristike

Dolaze u plastičnoj, providnoj kutiji, što više volim nego običan celofan. Sigurni ste milion posto da ih niko pre vas nije otvarao.
Uz ovaj set dobijate i plastično belo postolje, ili držač za njih, koji mi stoji na stolu za šminkanje. Izdvaja se, i volim ga nešto više od ostalih jer nije okrugao, zauzima malo prostora i sve četkice su vidljive tako da ih ne tražim dugo.
Same četkice su vrlo kvalitetno izrađene. Pri dnu su mat, i gumirane. Ostatak ima metalni odsjaj. Imam ih oko godinu dana i ni jedna dlačica im nije ispala, niti se odvojila drška. Takođe, nisu ni ispuštale boju.

Dlake su sintetičke, različite dužine i izuzetno mekane. Kao što sam već spomenula, set sadrži tri četkice.
Koso sečena četkica je namenjena konturisanju. Gusto su raspoređene dlake, i kupi dosta proizvoda. Sa njom možete postići jake konture, i to bez brige da ćete imati štrafte jer lepo rasporedi proizvod po licu.
Lepeza četkica je višenamenska. Možete je koristiti da otklonite višak šminke, senku koja je pala na obraze, pojačate konture ili je koristite za hajlajter. U svim ulogama mi se pokazala odličnom. Što se nanošenja hajlajtera tiče, sa njom možete postići suptilniji izgled čak i sa vrlo pigmentovanim proizvodima. Volim što je mekana i nežna, jer su obično lepezaste četkice dosta krute i grube što ne volim.
Ona se nalazi ekskluzivno u ovom setu,  ne može se posebno kupiti.
Četkica za puder je takođe višenamenska. Koristim je i za setovanje predela oko očiju i za hajlajter. Odlična je i za jedno, i za drugo.

Sve tri jako volim, i preporučujem.




Drugi set je set za senčenje i blendanje senki za oči. Sastoji se iz dve četkice.
Što se mesta gde ga možete kupiti tiče, isti je kao i za prethodni set. Cena mu je 1470 dinara.
Ambalaža je vrlo slična, jedino što ne dobijate postolje uz njega.
Kvalitet četkica je takođe odličan, zaista samo reči hvale imam.
Četkica za senčenje ima dlačice različite dužine koje nisu gusto raspoređene. Odlična za senku koja ide u pregib oka, kao i za uglove.
Druga četkica je za blendanje senke. Njene dlačice su vrlo gusto raspoređene. Ukoliko negde pogrešite, ona će to izblendati u par poteza.




Kao što možete da primetite i sa ovim setom sam jako zadovoljna. Jedino što bih volela da imaju neku četkicu sličnu Cala 311, ona mi nekako nedostaje u njihovoj ponudi.

Da li ste probale neku od ovih četkica?

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels