Svi moji highlighteri + swatch

04:08


Obožavam highlightere (ne volim ovaj izraz da koristim, ali on je nekako najviše prihvaćen), i uvek će me privući kada izadje neki novi. Ono što je dobro danas jeste što na internetu možete naći dosta recenzija, i manje ćete para bacati na stvari koje nisu dobre. Učite i iz mojih grešaka. :) O nekima sam već pisala, ali ih nisam uporedjivala.

Ukoliko vas zanima kako se stavlja highlighter, odgovor možete pronaći OVDE.
Kao što vidite imam ih najrazličitijih boja i završnica, i nisu svi jednako dobri, i nisu svi za svaku nijansu tena. Ići ću po redosledu po kojem su poredjani na fotografiji.


MAC highlighter je dosta taman za svetao ten (kao što je moj) i koristim ga više kao bronzer. Medjutim, za malo tamniji ten bi bio idealan (i meni za leto, nadam se). Izrazito je pigmentovan, videćete na slici, najviše od svih. Budimo realni, kolika mu je cena naspram njih, ne bi valjalo da nije. :) Ima predivne, sitne šljokice, lepo se stapa sa licem, ne pravi fleke, i ne naglašava pore, ili suve delove lica. Sporo se troši, i može stvarno dugo da traje. Ukoliko vas zanima nešto više o njemu, virnite Ovde. Nijansa je Superb.
Jedan zaista divan proizvod, otvara se Mac i kod nas, pa bacite pogled. :) Cena mu je 30€.

Essence Ticket to Paradise je višenamenski proizvod. Može da se koristi za celo telo, kao senka i kao posvetljivač. Pravi letnji proizvod, kao i prethodni lepši na osunčanom tenu. Dosta dobro je pigmentovan, i dosta ga ima. Svi highlighteri zlatnih nijansi su dobri jer daju blagi sjaj telu. Nijansa je univerzalna, i bila je samo ova. Cena je bila 420 dinara. I o njemu sam pisala i to Ovde.

Deborah highlighter mi je, moram priznati, bila u neku ruku propala investicija. Makar u smislu jer sam ga kupovala kao highlighter. Ipak, pokazao mi se previše rozikast kao takav. Koristim ga kao rumenilo, jer je dosta blag, ima sitne šljokice, što mi se opet ne dopada kod rumenila, ali dobro, šta je tu je. Ako tražite roskast posvetljivač, onda bi vam možda ovaj odgovarao. Pazite dobro na nijanse kada ih kupujete, jer je jako bitno da odgovara nijansi vašeg tena. Čini mi se da postoji samo u ovoj nijansi, tako da nećete pogrešiti. Cena mu je 1350 dinara, i o njemu sam pisala Ovde.

NYX Illuminator je sve samo ne iluminator (koji se obično stavlja ispod pudera) i ja bih ga ipak svrstala u highlightere. Nijansa je lepa, malo je slabija pigmentacija, ali mi to kod njega odgovara. Lepše ide na neutralni i topli podton. Ima i ogledalo, što mu je plus jer je praktičan za nošenje u torbi. U svakom slučaju, jedan od boljih, i preporučujem ga. :) Nijansa je Narcisstic, a cena je 810 dinara. Mislim da može duuugo da traje, i da se isplati imati ga. I o njemu sam već pisala Ovde.

Essence Dark Romance je bio deo LE serije ove zime. Ovaj ipak divno ide na svetao ten, i odličan je i za hladan podton. Za razliku od ostalih kremast je, i nešto malo i postojaniji. Da licu lep sjaj, samo treba paziti sa količinom. Ako se ne stavi puno, lepo se stopi sa kožom, i stvarno je dobar proizvod. Ukoliko ste svetlijeg tena, tražite nešto ovog tipa. Cena je 420 dinara. Malo više o njemu Ovde.


Prelazim na nešto što vas je verovatno iznenadilo što se ovde nalazi, a to su Essence Metal Glam senke za oči. Napisala sam i o njima par redova, ali ne preterano bitnih. Uglavnom, razočarala sam se u njih kao u senke, ali sam im našla novu funkciju. Dosta su dobri kao highlighteri, ali bih ih preporučila samo za večernje šminkanje. Imaju krupne šljokice, nisu preterano pigmentvaoni, ali ostavljaju trag dovoljan za jedan posveljivač. 
Mlečno bela nijansa je bolje za svetliji ten, bakarna za tamniji. Medjutim, čini mi se da bi i ova svetlija dobro izgledala na tamnoj puti.
Bakarna je dobra i kao šljokice za telo. Sve u svemu, ako ih imate, i ne dopadaju vam se kao senke, probajte da ih iskoristite na ovaj način. Ukoliko imate jako proširene pore, ipak ih zaobiđite, jer umeju da ih naglase.

Essence Holographic senku su devojke uglavnom kupovale kao highligher i uporedjivale sa Nars Albatross. Nemam ga, pa ne bih mogla da tvrdim, ali po slikama deluju mi slične nijanse. 
Nijansa je 43 Mystic lemon, po meni idealna za posvetljivač. Čini mi se da bi odgovarala svim podtonovima. Dobro je i pigmentovana, šteta pa nije deo stalne postave Essence kozmetike. Volela bih da nadjem sličnu u većem pakovanju. Ukoliko vidite nešto slično javite. ;) Još sam je kupila i na sniženju za nekih 100 dinara.

Essence baza u tubi je po meni pregusta i teška za bazu, ali je kao highlighter bila odlična. Bolja za svetliji ten, i hladan podton, dugotrajna i dobro pigmentovana. Čini mi se da je Nyx highlighter u tubi dosta sličan, i kada potrošim ovu kupiću njega. I nju sam kupila na nekom njihovom sniženju za 100 din., a pokazala mi se kao dosta dobra.

Essence highlighter u olovci je dosta sličan prethodnom, ali malo žućkastije nijansi, i mrvicu gušći. Takodje sasvim O.K. Oni stalno izbacuju slične proizvode, samo im izmene ambalažu, tako da mislim da će ga ponovo biti u prodaji. Čini mi se da sam i njega uhvatila na sniženju.


Swatch:


Mac, Essence Ticket to Paradise, Deborah, Nyx, Essence Dark Romance, Essence Miss Tangerine (Metal glam-bakarna), Essence holographic, Essence n'ice frosting (Metal glam- mlečno bela).

U hladu:



Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Koji je vaš omiljeni highlighter? :)

You Might Also Like

14 коментара

  1. YSL touche eclat, to je moj omiljeni jer nije prenapadan i ne izgledam svaki dan kao da čekam Novu Godinu, inace imam dosta ovih od essenca,i ok su mi.KIKO je prošle zime jedan dobar izbacio koji imam, a najbolji od svih kojeg vise nigdije ne mogu naći je Max Factor u stiku. Imam i od Elf-a i oni su mi grozni.

    ОдговориИзбриши
  2. Kakva krasna kolekcija! Moj favorit je The Balm Mary-Lou Manizer, najdivniji highlighter ikad <3

    ОдговориИзбриши
  3. Zavidim ti na kolekciji, za sada omiljeni mi je NYX :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Lolin svet-
      Hehe, ja bih volela da probam i njihov u tubi, deluje mi dobar. :)

      Избриши
  4. Divan, koristan i detaljan post :) Preporučujem ti da probaš i NYX Sunkissed, mene je oduševio :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Cosmoholic-
      Hvala ti, i drago mi je da ti se dopada. :) Hoću, ali onaj svetliji. :)

      Избриши
  5. Volim ovakve postove s puno swatcheva i mini recenzija:D Nemam ni jedan od spomenutih, a najviše mi se sviđa NYX :D Ja imam svega 4/5 highlightera, a često i njih zaboravim staviti :D

    ОдговориИзбриши
  6. Divnu kolekciju imas! Nemam nijedan od navedenih ali najlepsi mi je Essence Dark Romance:) Ja imam Aurin koji je super,lepo pigmentovan ali i diskretan. Sad planiram da uzmem Avonove sjajne kuglice,valjda su nesto izmedju highlightera i rumenila. Pozdrav od Kristine :)

    ОдговориИзбриши
  7. -Sara BRBlog-
    Drago mi je da ti se svidja. :) Ja ih (što se vidi iz priloženog :D) obožavam. Nyx jeste po meni medju boljima. :))

    ОдговориИзбриши
  8. -Kristina-
    Hvala ti. :) Čitala sam dosta o Aurinom, samo bih volela da je malo svetliji, ali je svakako lep. :) Nisam do sada probala kugilce. Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja imam neki Oriflame LE kupila sam ga pre 3 god.jos uvek je dobar i jos uvek ga imam dosta,ali cu ga verovatno uskoro promeniti samo jos uvek nisam sigurna kojim... Nadam se da cu na nekom snizenju moci da ulovim Balm-ov. Ipak 3 god je dug period,samo zato

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi baš dugo traje. :)) Ja ih rotiram, ali ih baš često koristim. I meni je njihov mnogo lep, i baš sam ga gledala na drugim blogovima. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels