Kako održavati plavu boju kose - ljubičasti šamponi

06:30


Ukoliko imate farbanu plavu kosu, sigurno znate koliko je teško održati željenu nijansu i podton. Već nekoliko godina izvlačim svetle pramenove, i svašta sam isprobala kako bih što više produžila period izmedju farbanja. Prelivi su odlična varijanta, ali i oni utiču na strukturu kose, i nisu preporučljivi za često korišćenje. Tu negde na snagu stupaju ljubičasti šamponi. Oni pre svega služe za neutralisanje žutih i narandžastih tonova u kosi.
Primetila sam da se kod nas polako povećava ponuda istih, ali je utisaka i dalje malo. Isprobala sam ih nekoliko, i jedva sam čekala da vam napišem nešto o njima. Što se sva 3 o kojima sam pisala tiče, miris je prijatan, i ne odskače od regularnih šampona. Takodje, ni jedan od njih ne masti dodatno kosu, niti je otežava.  
Iako potpuno različite, bočice svakog mi se dopadaju i nemam zamerke na njih, kao ni na otvor kroz koji proizvod izlazi.


Prvi koji sam kupila bio je Balea Silber Glanz šampon koji bi trebao da izvuče nijansu, i da ona povuče na sivo/pepeljasto. Da budem iskrena, nisam previše očekivala od njega, što se donekle pokazalo kao tačno. Ne bih rekla da može da vam neutrališe neželjene tonove, ali sam primetila da je odsjaj kose blago sivkast nakon pranja sa njim. Ono što mi se dopada kod njega jeste što dobro opere kosu, nije agresivan, može se češće koristiti i ne isušuje kosu. Može se ostaviti par minuta na kosi da deluje, i koristiti do 2 puta nedeljno. Boja samog proizvoda je svetla lila, i na osnovu toga možete i zaključiti njegovu jačinu. Neće vam ofarbati ruke, i celo kupatilo, to je sigurno.
Cena mu je oko 200 dinara, što je prilično nisko za ovaj tip šampona.
Kao glavni aktivni sastojak bih izdvojila ekstrakt biljke Centaurea cyanus koja ima prepoznatljivi lila plavi pigment. Kod ovakvih šampona sam primetila prisustvo limunske kiseline, koja je dobra za uklanjanje pigmentacije što svakako ima smisla u regulisanim dozama. Kod ovog konkretno šampona, nje ima u dosta niskoj koncentraciji.




Naredni je Free Limix Anti-yellow, na kojem piše da je preporučen za profesionalnu upotrebu. Od svih koje sam koristila njega bih vam najviše preporučila, jer zaista uklanja žute tonove. Njegova boja je gotovo crna, i uplašila sam se da će mi u potpunosti ofarbati kosu. Drži se izmedju par i 10 minuta na kosi, u zavisnosti od toga koliko jako želite da deluje. Mislim da ga nikada nisam držala duže od 5 minuta, i to mi je sasvim dovoljno da osveži boju.
Kako je dosta jak, ofarbaće vam ruke, ali i tuš/kadu. Naravno, ništa što vodom i sapunom odmah nakon korišćenja ne možete da operete, ali bih vam ipak preporučila nošenje rukavica.
Smatram da ne biste trebali da ga koristite češće od 1 u 10 ili 15 dana, jer blago isušuje kosu. Primetila sam da ima brojne sastojke i za samu negu kose, tako da postoji šansa da to nije slučaj sa svim tipovima kose. Takodje, ukoliko vam je dosta prljava kosa, pre njegovog korišćenja isperite je blagim šamponom, jer mu nije prednost samo pranje kose.

Koristim ga već sigurno duže od pola godine, i nisam primetila nikakva oštećenja kose i slično, tako da sam prilično zadovoljna što sam ga pronašla.
On takodje sadrži limunsku kiselinu, ali u većoj koncentraciji, i ekstrakt kupine i biljke ljubičastog cveta, ovog puta iz familije orhideja. U većoj količini sadrži Acid Violet 43, pigment koji se koristi u bojenju kose.

Cena mu je 570 dinara za 250 ml, i možete ga pronaći u Alexandar Cosmetics-u.




Keune Platinum blonde šampon bih negde okarakterisala izmedju prethodna dva. Nešto je tamniji i jači od Balea, ali definitvno slabijeg delovanja nego Free Limix. Dobro peni, i pere kosu, ne isušuje je i može se češće koristiti, a nakon pranja kosa ima blagi pepeljasti odsjaj. Medjutim, neće u potpunosti neutralisati neželjene tonove. Ne isušuje je, i možete ga ostaviti da stoji nekoliko minuta na kosi
Sadrži ekstrakt limunove kore, kamilice, violet 2 pigment, i fermente kvasca što mi je bilo posebno interesantno.
Cena mu je nešto ispod 500 dinara, za 250 ml.



Balea, Free Limix, Keune


Neki moj zaključak bi bio da je za "ubijanje" žutih i narandžastih tonova definitvno najbolji Free Limix, i preporučujem vam ga kao tretman izmedju farbanja, a da u ostalom periodu koristite blage šampone, eventualno u rotaciji sa Keune šamponom za platinaste plavuše. Ono što moram da nagasim jeste i to da nećete ni sa jednim dobiti efekat sveže ofarbane pepeljaste kose, što je nemoguće, ali će boja svakako izgledati osveženom.

Da li koristite ljubičaste šampone? :)

You Might Also Like

13 коментара

  1. Veoma zanimljivi proizvodi,nisam ih do sada probala.Deluju interesantno,hvala na divnoj recenziji :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volela bih da posvetlim kosu ali nakon što sam to jednom uradila, u domaćoj radinosti naravno, i dobila zlatnu boju zbog crvenog pigmenta moje kose, ne usuđujem se da probam ponovo. Probaću definitivno ponovo ali sa ovim šamonom iz Alexandra pa ćemo videti, dos sada ni jedan nisam koristila, nemam pojma šta ću dobiti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna da će ti toliko jak pigment ublažiti. Mislim da je farbanje ipak bolje rešenje. :/ Svakako ako probaš, javi utiske. :)

      Избриши
  4. Mogu li se ovi proizvodi koristiti na smedju tj tamno plavu boju kose jer mi izbija pomalo crvenkasto 😌😌

    ОдговориИзбриши
  5. Kakvi su iz aviona ima li neko iskustva koliko posive jesu blazi od ova tri navedena molim odg.

    ОдговориИзбриши
  6. Kakvi su iz aviona ima li neko iskustva koliko posive jesu blazi od ova tri navedena molim odg.

    ОдговориИзбриши
  7. Sta mislite o loreal ljubicastom samponu i regeneratoru? Postoji i maska. Hvala na odgovoru. 💗

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels