Balea Aqua krema

11:14


Ovu kremicu koristim već preko mesec dana, možda čak i više i vreme je da vam prenesem utiske. :)
U poslednje vreme pratim koje sastojke imaju proizvodi koje koristim, i ono što me je oduševilo kod Balea (svih!) proizvoda koje sam testirala jeste što nemaju štetne sastojke. Pa tako ni ova kremica.
Ako i ima, ti sastojci još uvek nisu definisani kao štetni. :D

Cena ove kreme je oko 350 dinara, i dobijate 50 ml proizvoda što može da vam traje baš dugo.
Njihovi proizvodi stvarno nisu skupi, a u poslednje vreme se sve više očaravam njima.
Dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj su sastojci, i uputstvo.
Krema je namenjena suvoj koži, ali bih pre rekla koži kojoj treba hidratacija, i mislim da bi više odgovarala mešovitoj, možda čak i masnoj koži.
Ovo je zapravo vrlo lagana svetlo plava gel-kremica. Mislim da će biti idealna za leto. Sadrži ekstrakt plavih algi.
Miris je osvežavajuć i meni se baš dopada. Mislim da se malo duže zadržava na koži nego kod ostalih krema, mada se meni inače svi mirisi mazalica dugo zadržavaju.


Ko ima jako suvu kožu ipak mislim da bi mu trebala malo jača krema. Meni krema sasvim lepo odgovara. U početku nisam ni sama nisam mogla da formiram pravo mišljenje jer se brzo upija, i delovala mi je kao da mi nije dovoljna.
Ipak, vremenom sam primetila da ipak deluje i da lice deluje mnogo blistavije. Imam mešovitu kožu, i ne masti mi dodatno T-zonu. Za jako suve predele ipak stavim dodatno malo pantenola.
Imam osetljiviju kožu i nije mi stvarala nikakve iritacije.


Ono za šta mi je postala idealna jeste kao podloga za puder. Nisam fan podloga na bazi silikona za svaki dan, i ovo vam dodje 2 u 1. I krema i baza.
Puder lepše prijanja na lice i lakše se razmazuje. Ako tražite podlogu za šminku, za svaki dan mislim da bi ova mogla da vam odgovara.


Dobre strane: - cena,
- količina,
- hidrira kožu,
- ne masti je,
- sjajna i kao podloga za puder,
- idealna za toplije vreme,
- nije teška i ima strukturu gel-kreme.

Loše strane: - suvoj koži kojoj je namenjena ipak mislim da ne bi bila dovoljna.

Sastojci: AQUA, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, C12-15 ALKYL BENZOATE, ALCOHOL DENAT, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE, ETHYLHEXYL TRIAZONE, PANTHENOL, CERATONIA SILIQUA SEED EXTRACT, ALGAE EXTRACT, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, XANTHAN GUM, SORBITOL, DISODIUM EDTA, SODIUM BENZOATE, BUTYLPHENYL METHYPROPIONAL, LINALOOL, LIMONENE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, CI 42090

Da li ste probale ovu kremu?

You Might Also Like

12 коментара

  1. Ok je kremica, koristila sam je neko vreme ali je prestala da mi odgovara :/ Mozda zato sto sadrzi alkohol, pa je pocela mestimicno da mi isusuje kozu.

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam nekad davno ono mini pakovanje, ali ne sjećam se učinka :) Probala bih ponovo, ali čim vidim alkohol, izbjegavam. Imam jako osjetljivo lice pa često negoduje :))

    ОдговориИзбриши
  3. Ja inace kao i ti volim Baleine proizvode, i slozila bih se s tobom. Probala sam ovu kremu i odlicna je! :))

    ОдговориИзбриши
  4. -ZipaThis-
    Onda je nemoj ni uzimati, bolje sprečiti nego lečiti. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Cao,mozes li da mi preporucis neku drogerijsku kremu bez komedogenih sastojaka,lice mi je inace jako osetljivo.Htela sam da probam ovu,ali pise da ima alkohola,plasim se da ce da mi isusi kozu i napravi jos vecu stetu na licu. :)))

    ОдговориИзбриши
  6. -Jovana Jelic-
    Baš sam dugo razmišljala šta da ti preporučim.. Ovu nemoj, baš zbog alkohola. Meni je lice takodje osetljivo, ali nije jako. Jako je teško naći kremu drogerijskom ranga, a da nema komedogenih sastojaka, baš zbog toga što različitim tipovima kože različiti sastojci smetaju. Meni nažalost za lice nisu odgovarale ni jedna od Loreala niti Nivea, ali ih dugo nisam ni kupovala. Dahlia dnevna krema je dosta blaga i lagana. Ne znam koji tip kože imaš, suvu? Mislim da bi bilo najbolje, i najpametnije da odeš u apoteku, opišeš im dobro svoju kožu i da ti oni naprave neku blagu kremicu. Nadam se da sam ti pomogla, ako imaš još neko pitanje slobodno pitaj. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas sam primetila da kod vecine krema, koje su bas namenjene da HIDRIRAJU kozu, isusujuci alkohol danat se nalazi vec medju prvih par sastojaka - sto mi je bas nekako nelogicno i besmisleno. :/ Ja se doduse uvek zalepim za kremu gde pise ,,hidratacija'', jer su mi obrazi suvi i crveni, za razliku od recimo T zone koja mi je normalno masna. Medjutim, u poslednje 2, 3 god, vise obracam paznju na sam sastav kreme nego na natpis, cisto da se ne prevarim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da alkoholu tu nije mesto. Medjutim, kako imam mešovitu kožu, leti mi je idealna ova krema. Pametno, sastav ne vara. :) Na obraze, kada je hladnije,stavljam jednu kremu, a na T-zonu drugo, nikako da pronadjem kremu koja će uskladiti ta dva područja sa negom. :/

      Избриши
  8. Здраво! Да ли си пронашла до сада идеалну крему за мешовиту кожу? Хвала унапред

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ćao! :) Nešto više od godinu dana koristim Byphasse Hidra-infini Energy 24h kremu, i odlična mi je za mešovitu kožu. Pored nje, Dr.Hauschka od matičnjaka je sjajna. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels