Dove Purely Pampering i Dove Essential Nourishment

12:04


Sta god je sa kokosom odmah me privuce, pa tako i nova kolekcija Dove proizvoda. U pitanju su losion za telo i gel za tusiranje sa mirisom kokosovog mleka i jasminovih latica.


Losion za telo ima 250 ml i cena ide od 300 do 450 dinara, zavisi gde ga kupujete, i da li ste naisli na neko snizenje.
Ambalaza je klasicna, tipicna za Dove mleka za tela, i cvrsta.
Pise da odgovara svim tipovima koze. Tekstura nije masna, i ne bih ga preporucila za jako suvu kozu.
Moram priznati da je potrebna snaga da se istisne iz bocice. :D Sam losion je bele boje, i u cvrscem je stanju, nije tipican losion ili mleko za telo.
Ostavlja satenski osecaj na kozi, i lepo neguje. Ne upija se momentalno, ali nije mu ni potrebno dugo. Miris je predivan. Oseti se kokos, ali ne previse, i vrlo je neobican. Oseti se satima kasnije na kozi. Jako mi se dopada.





Gel za tusiranje ima takodje 250 ml, i cena mu ide od 200-300 dinara. Za mene je on bio vece iznenadjenje jer je to zapravo u pravom smislu reci krema za tusiranje. Predivan je, klizi po telu, i cini mi se i da je nahrani, sto i pise na ambalazi.
Ambalaza je tipicna za Dove, lepa i jednostavna.
Miris je potpuno isti kao i losion za telo, i takodje se zadrzava na telu.
Jako mi se dopada, i stvarno daje luksuzni osecaj dok se tusirate. Znam da je glupa rec, ali je stvarno tako. :)


I posto sam se vec navukla na Dove kupila sam i njihovo mleko za telo za jako suvu kozu. Ide hladnije vreme, valja ga imati. :D Cena je cini mi se ista od svih njihovih mleka. Takodje ima 250 ml (mislim da ima i pakovanje od 400ml).
Sta Dove kaze: Mleko za telo ne samo da hidrira povrsinu vase koze, vec pruza dubinsku ishranu i negu i cini je dugotrajno lepom i mekom.
Sa svim se slazem. Koza mi bude toliko nahranjena da par dana nemam potrebu za mackanjem.
Tekstura je dosta masna i tecna. Preporucujem ga onima kojima je jako suva koza, jer stvarno lepo nahrani kozu, ali se i malo sporije upija. Cini mi se kao da sadrzi dosta ulja u sebi.
Miris je lep, i kao sto postoji ,,Nivea" miris tako je i ovo ,,Dove" miris. Ovo je klasicno njihovo mleko za telo, koje ja mislim da postoji godinama na trzistu.





Da li ste probale neko Dove mleko za telo, ili gel za tusiranje, i kakvi su vam utisci? :)

You Might Also Like

14 коментара

  1. Malo je reći da sam kokosoljubac. Obožavam, ali obožavam sve sa mirisom kokosa. jedva čekam da ovo probam, ali čim potrošim balea kupku sa mirisom KOKOSA i mlijeko za tijelo sa mirisom KOKOSA :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe takodje! :)) Ja nisam jos ni potrosila Balea losion, vec sam ovaj nabavila. :D

      Избриши
  2. Volim Dove, volim kako mirišu skoro pa svi proizvodi :) Posebno mi ljeti godi blagi miris koji pruža i kada se miriše "na čisto" :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, inace volim njihovu kozmetiku. Sve sto sam probala je bilo kvalitetno, i nije mi stvaralo probleme. :))

      Избриши
  3. Koliko ja samo volim taj gel za tusiranje od kokosa <3 Losion nisam probala, ali moracu, definitivno ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Klasično Dove mleko mi je predivno, posebno miris, kokos i badem sam imala letos i vrlo brzo su mi se smučili, iako sam u startu bila očarana mirisom :(

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam pisala o Dove proizvodima, predivno mirisu i pruzaju pravi uzitak za sva cula!

    ОдговориИзбриши
  6. Da ti budem iskrena, prije sam voljela Dove a u posljednje vrijeme što god njihovo pomirišim miris mi nikako ne odgovara, blago rečeno :D :/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels