Rimmel noviteti

04:17



Napokon vam pišem i o Rimmel novitetima. Ovo mi je možda i omiljeni tip postova, jer mogu da vam prenesem utiske o novim proizvodima na tržištu, kada se još uvek svi premišljamo oko njihove kupovine, i svaki utisak nam je značajan.


Nešto svakako novo u Rimmel ponudi je Fix and Protect primer iliti baza za tečni puder.

Štiti od zagadjenja iz spoljašnje sredine, zamagljuje nesavršenosti i sadrži zaštitni faktor 25. Može se koristiti i samostalno.
Praktičnog je pakovanja, i vrlo lako se dozira. Miris mu je sličan Rimmel Lasting Finish puderu. Mešavina cvetastog i puderastog. Vrlo je lagana, bele boje, i drugačija od baza na koje sam navikla. Iako sadrži silikon, on se ne oseti, i nije težak. Ne volim da nosim baze za lice, pogotovo ne svakodnevno, ali ova je prijatna.
Lako se razmazuje, i koža je upija. Slična je dosta kremama za lice. Sadrži sitni shimmer koji se vidi samo na direktnom veštačkom svetlu, a licu daje zdrav sjaj.
Puder preko nje lakše klizi, i duže stoji na mestu. Nije mi T-zona prosijavala ništa više nego inače, čak možda i malo manje. Čini mi se da blago izjednači lice, i deluje svetlije ukoliko se samostalno nosi, tako da ko ima tamniji ten treba to da ima u vidu.
Sve bi bilo savršeno da nakon skidanja šminke ne primetim par crvenih tačkica na obrazima. Nisu bubuljice u pitanju, više kao blago crvenilo, i iritacija. One se povuku istog dana, a ja zaista imam osetljiviju kožu. Baš mi je krivo zbog toga, jer bih je sigurno često koristila.
Rekla bih da bi baza odgovarala suvoj, normalnoj i mešovitoj koži. Za masnu nisam sigurna, a osetljivoj je ne bih preporučila.
Verujem da bi je ostali tipovi voleli, pogotovo oni kojima teške baze smetaju.
Cena je oko 700 dinara, za 30 ml.


Sastav:



Super Curler 24h maskaru već dva meseca koristim, i tek sada imam formirano mišljenje o njoj.
Idealna je za one sa spuštenim trepavicama, jer četkica omogućava njihovo uvijanje, ali pruža i volumen.
Prvih par nanošenja mi je bilo dosta čudno. Vrlo je malo ostavljala proizvoda, i mislila sam O.K., ovo je maskara za svaki dan. Medjutim, posle nekoliko puta, bila je manje mokra i već je mogla bolje izvući trepavice.


Četkica je dosta zanimljiva, sa jedne strane je udubljena, a sa druge ispupčena. Podseća na Benefit Roller Lash maskaru. Zahvaljujući njoj omogućava bolje uvijanje trepavica, a sa ispupčenom, drugom stranom neophodni volumen cik-cak pokretima.
Već u jednom sloju napravi razliku, i on je sasvim dovoljan. Medjutim, ko voli nešto izraženije trepavice može sačekati, pa dodati još jedan.
U potpunosti se osuši za neki minut, tako da pazite na senku i ostalo. Takodje, četkica je velika, pa je nešto više opreza poželjno.
Ne stvara grudvice, i ne trusi se. Onima sa izrazito ravnim trepavicama bi se mogle malo spustiti do kraja radnog vremena, jer ih formula ne ukruti u potpunosti, već ostaju fleksibilne, što meni lično odgovara.
Cena je oko 700 dinara, za čak 12 ml.
Meni je ovo postala "maskara za svaki dan", i ko traži takvu maskaru verujem da bi mu odgovarala.



Bez maskare; 1 sloj Super Curler maskare:


Pored maskare, nešto što svakodnevno koristim je The only one karmin. Predstavlja balans izmedju lagane formule, intenzivne nijanse i postojanosti. I zaista jeste.
Dolazi u neobičnom pakovanju za Rimmel. Koso sečeno, kao i sam karmin, što mu omogućava i preciznije nanošenje.
Miris je karakterističan za njihove karmine, prijatan, ali se ne oseti kada se nanese.
Kod nas je dostupan u 8 nijansi. Ona koju imam je divna, predivna. U pitanju je 700 Naughty nude. Prava mauve, boja mesa kako je neki zovu. Mislim da pristajala i svetlijem, i tamnijem tenu, kao i svim podtonovima.


Karmin bukvalno klizi na usnama, i kamuflira nepravilnosti. Jedan sloj je dovoljan za intenzivnu boju. Što se trajnosti tiče, ona je nekoliko sati bez popravljanja, ali ne bi preživeo jelo. Skida se ravnomerno, a na usnama ostavlja "stain" odnosno, laganu boju.



Nijansa je dosta realna na ruci. Na usnama takodje, ali ipak mrvicu hladnija. Kako mi se nijansa jako dopada, preko njega predjem transparentnim puderom, kako bi postao mat, jer ipak sam ja mat devojka. :) Ujedno mi tako traje i par sati duže.
Cena mu je oko 500 dinara, za 3,4 g.
Ukoliko volite hidratantne karmine, prijatne na usnama, a u isto vreme i pigmentovane, ovi karmini su definitivno za vas.


Prva fotografija je sam karmin na usnama, a druga kada je matiran. Nisam koristila olovku za usne.


Da li ste probale neki od ovih proizvoda? Kako vam se dopadaju?



*PR proizvodi, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Probala sam karmin,istu tu boju,stvarno je odličan,jako je hidrantan i usta se ne suše puno sa njim 😊

    ОдговориИзбриши
  2. Divne usne imaš, a nijansa ruža je super <3

    ОдговориИзбриши
  3. nisam jos niti vidjela ove proizvode :D ali ruz zbilja dobro izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман6. март 2016. 13:59

    Imala sam ovu maskaru i sa zadovoljstvom je potrosila jer je bila super, i meni je u pocetku davala slabasan efekat, ali je milina s njom raditi posle nekoliko koriscenja :). Prajmeri ne prijaju mojoj kozi mada bih ovaj pogledala.. A ruzevi su bas lepi, ima finih nijansi, a tebi ova lepo stoji. Kristina

    ОдговориИзбриши
  5. Obično nam se poklope mišljenja. :)) Hvala ti. <3

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels