Wish lista #4

03:57


Iako sam planirala o nečemu drugom danas da vam pišem, odlučila sam da napravim listu stvari koje mi se trenutno motaju po mislima. 
Znam da je i vama zanimljivo da ih čitate, a i meni da ih pišem. Verujem da su nam i mnoge stvari zajedničke, a možda se i vama nešto dopadne, pa dodje i na vašu listu. U pitanju je kozmetička lista, a kakva druga bi mogla biti. :) Ubacila bih još tu i neki lep kaput, ali mislim da vam je ovo ipak više interesantno.

Shvatila sam da je bolje imati jednu stvarno dobru paletu senki, nego 10 lošije pigmentacije. Njihove palete gledam već jako dugo, a kako ove godine imaju vrlo zanimljiv izbor, bilo mi je teško da se odlučim za samo jednu. Izbor je pao na Too Faced Chocolate bar, koja ima sve nijanse koji bi meni odgovarale. Blago rečeno, savršena mi je. Pigmentacija je izvrsna, nijanse su po mom ukusu, a ne mogu da zanemarim ni preslatku ambalažu.


Žao mi je što kod nas nije dostupna MUR kozmetika, jer mi se njihove palete provlače već kroz par lista, a nikako i da dodjem do njih. Ključna stvar kod njih jeste što su zaista jeftine, sjajne pigmentacije, i predivnih nijansi.


Nekako sam napravila i plan B. Ako ni jednu od prethodnih ne nabavim, tu su nove Loreal color riche senke, koje su predivne! Nijanse koje su birali su vrlo nosive, a senke imaju različite završnice. Pod prstima su nekako blago kremaste, a zatim se fiksiraju na kapak.


Beauty blender sam dugo ignorisala, i uveravala se duboko da mi ne treba. Medjutim, kada vidim koliko lepo stopi korektor sa licem, i ja sam poželela jedan, U DM-u sam videla ebelin sundjer, tako da mislim da ću njega kupiti.


Od pre nekoliko dana kod nas se mogu kupiti Deborah palete, koje koštaju oko 1500 dinara, i postoje 4 verzije. Meni se dopada roze, i naravno braon verzija. Čini mi se da su dobre pigmentacije senke.


Mac Soft and Gentle highlighter mi je tiha patnja već dugo, i nikako da ga kupim.



Too Faced set zaista nije skup, oko 2000 je, a sadrži sjajne proizvode. 

Nuxe suvo univerzalno ulje sam tako dugo gledala kod blogokoleginica iz Hrvatske, a napokon je stiglo i kod nas. Dopada mi se što može da se koristi i za lice, jer sam primetila da ulja jako prijaju mojoj koži.


Real Tehniques četka za rumenilo mi se jako dopada, a koliko sam primetila ni druge devojke nisu ostale ravnodušne. Do sada sam kupila njihove 2 četke, i sa obe sam oduševljena. Tako da ne sumnjam da će tako biti i sa ovom.




Što se proizvoda za kosu tiče, da budem iskrena još nisam probala bolju masku za kosu od Macadamia maske. Jeste skuplja, ali se zaista isplati. Pakovanje od 250 ml košta oko 900 dinara.

Kako izgleda vaša lista? Da li imamo neku zajedničku želju? :)



*Sve fotografije su preuzete sa interneta.

You Might Also Like

18 коментара

  1. Lepa i racionalna lista:) O mojoj ne razmisljam jer bih bankrotirala kako god okrenem:D Ebelin sundjer je odlican,a od lepota sa tvoje liste planiram da kupim Loreal senku i RT cetku,samo prvo da se organizujem sa finansijskim sredstvima:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Haha pa zamisli da krenem da kupujem sve sa liste, ne želim ni da računam koliko bi to izašlo. :D Loreal senku imam jednu, i sjajna je! :)

      Избриши
  2. Nuxe i ovo jastuče nam je zajedničko. Jastuče ću verovatno i kupiti kroz mesec do dva (iako nemam tečni puder, već Alverde u prahu), ali Nuxe.. hm.. A ostalih želja ima... Ihaaa.... Ne znam realno odakle da počnem. Imam čitavu jednu svesku i samo odlažem zbog nekih trećih stvari koje su mi hitnije, a sveska se samo puni... Od kozmetike do tehnologije, preko putovanja i dostignuća i obaveza i svega imam u sveščici.. Možda da uzmem sveščinu? Biće mi lakše :D

    ОдговориИзбриши
  3. Mac hajlajter nam je zajednička želja :)) Neke stvarčice odavde imam i u poptunosti razumem zašto ih želiš :)

    ОдговориИзбриши
  4. Too Faced paletu sam i ja upisala na wl, a MUR sjenila su odlična. Ja sam nedavno kupila njihovu paletu i ne mogu ti opisati koliko sam oduševljena. Pisala sam post o paleti, i želim ti da je što prije nabaviš :) Vjerujem da će ti se svidjeti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam MUA paletu koja je sjajna, a verujem da su i MUR jednako dobre. Pogledaću post. :)) Hvala ti! :)

      Избриши
  5. U kojoj najblizoj zemlji moze da se nadje mur kozmetika? :D
    Ebelinov sundjercic je i na mojoj bob wish listi, a juce sam ga napokon kupila, ne mogu da docekam da ga isprobam : )

    ОдговориИзбриши
  6. slicne su nam zelje. <3
    jel ima ova paleta darlings kod nas?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je! :) To je zapravo set, ali ima ga u Sephori (ako nije već rasprodat). :)

      Избриши
  7. Set, lapsus. :) Hvala puno, icicu da proverim.

    ОдговориИзбриши
  8. Gledam puno blogova,impresionirana sam svime,i primetila sam da svi puno hvale Too Faced i Real Tehniques..Zanima me da li njihovi proizvodi mogu da se kupe kod nas u Srbiji? Hvala unapred na odgovoru,uzgred,super si :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Анониман-
      Too Faced možeš kupiti u Sephori (Delta city i Ušće, mislim da nemaju nigde više), a Real Tehniques četkice sada ima svaki DM. :) Probala sam njihovu četkicu za puder, i super mi je. Pisala sam o njoj, pa pogledaj ako te zanima. :) Hvala ti, puno mi to znači. :)

      Избриши
  9. A jel ima u Srbiji Macadamia proizvodi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini što ti tek sada odgovaram, imala sam nekih preblema sa internetom. :/ Mogu, možeš ih naručiti preko sajta alexandar-cosmetics.com, i tu piše i u kojim gradovima se sve mogu pronaći proizvodi koje oni uvoze. :) Možda je i u tvojoj blizini. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels